3 stycznia 2015

Podsumowanie kosmetyczne 2014 roku

Jak ten czas szybko leci. Mamy już kolejny - 2015 rok i czas zacząć myśleć o nowych postanowieniach. Ale za nim do tego przejdziemy, najpierw musimy zakończyć 2014 rok, małym podsumowaniem. Jeśli jesteście ciekawe co nas w tamtym roku naprawdę zachwyciło w kosmetycznym świecie - zapraszamy do czytania! Przygotujcie się na długi post :)

Podsumowanie ulubieńców roku nr 1

Najpierw przedstawię wam moich ulubieńców kosmetycznych. Kolejność jest przypadkowa. A więc zaczynajmy:

1. Odżywka do paznokci od Lovely - bardzo ją polubiłam. Odkąd ją używam, moje paznokcie wyglądają dużo lepiej. Są nawilżone, mocniejsze i nie niszczą się od malowania, a lakier na paznokciach mam codziennie. Link do dokładniej recenzji.

2. Mleczko nawilżająco- odżywcze od Yves Rocher - moje ulubione mleczko do ciała. Nic tak nie pomaga mojej wysuszonej skórze jak ono. Link do dokładnej recenzji. 

3. Bebeauty, płyn micelarny do demakijażu - nie wyobrażam sobie życia bez niego. Żaden płyn, ani mleczko które używałam nie dorównuje mu. Teraz zmywanie makijażu to czysta przyjemność. Link do dokładnej recenzji.

4. Oriflame - zestaw do brwi - bez pomalowanych brwi nie ruszam się z domu na krok. Moja twarz wygląda o niebo lepiej w podkreślonych brwiach, a ten zestaw ułatwia mi to. Kolory świetnie pasują do moich włosów, a trwałość jest doskonała, cienie trzymają się cały dzień. Link do dokładnej recenzji.

5. Lakiery od Golden Rose - uwielbiam lakiery z tej firmy, ale ten kolor urzekł mnie najbardziej. Idealnie kojarzy mi się z wakacjami. Link do dokładnej recenzji.

6. Siarkowa Moc, serum antybakteryjne - teraz żaden wyprysk nie jest mi straszny. Kiedy tylko widzę, że coś pojawia się na mojej twarzy używam tego produktu i żaden wyprysk już nie jest w stanie się bardziej rozwinąć. Link do dokładnej recenzji.

7. Maseczka oczyszczająca od Ziaja - uwielbiam wszystkie maseczki z tej firmy. Natomiast mam dwie ulubione maseczki oczyszczające i ta jest jedną z nich. Świetnie oczyszcza twarz. Skóra po niej promienieje. Link do dokładniej recenzji.

8. Maseczka nawilżająca od Ziaja - bardzo dobrze radzi sobie z nawilżeniem twarzy i nie tylko. Nie będę się tu dużo rozpisywać, jest po prostu genialna. Link do dokładnej recenzji.

9. Maseczka glinkowa oczyszczająca z Efektima - druga moja ulubiona maseczka oczyszczająca. Uwielbiam stan mojej twarzy po niej. Link do dokładnej recenzji.

10. Szczotka Tangle Teezer - odkąd ją mam, mogę czesać włosy non stop. Teraz czesanie jest przyjemnością, a nie udręką. Jedna z najlepszych moich inwestycji w tym roku. Link do dokładnej recenzji.

11. Soraya, krem BB 10 w 1 - recenzja tego kremu wkrótce pojawi się na naszym blogu. Używam go od paru miesięcy i jestem bardzo zadowolona. Więcej szczegółów znajdziecie w poście za parę dni.

12. Marion, olejek orientalny do włosów - po niczym moje włosy nie błyszczą się tak jak po nim. Jeśli jesteście ciekawi co jeszcze robi ten cudowny olejek, oczekujcie niebawem recenzji na naszym blogu.

To już koniec mojego podsumowania. Mam nadzieję, że dobrnęliście do końca. Teraz zapraszam was na podsumowanie Klaudii.


Podsumowanie ulubieńców roku nr 2



1. Wazelina biała, kosmetyczna – Ziaja - ta wazelina to kosmetyczne cudo. Chroni przed pękaniem ust, z którymi miałam ogromny problem. Przed pójściem spać, nakładam jej grubą warstwę a rano wstaję z miękkimi i gładkimi ustami. Link do dokładnej recenzji.

2. Cienie do powiek perłowe – Janette Cosmetics - cienie, które prawdopodobnie każdy znajdzie u siebie na targu. Kosztują grosze, a mają przepiękne kolory i trzymają się naprawdę długo.

3. Davidoff Echo Woman - woda perfumowana dla kobiet - subtelny, świeży zapach, który niejednej kobiecie (i nie tylko) przypadnie do gustu. Utrzymuje się dość krótko, jednak jego zapach tak mnie powalił, że stał się on moim ulubieńcem.

4. L`Oreal, Elseve Volume Collagene, Spray ułatwiający rozczesywanie - włosy po użyciu nie są obciążone, a rozczesywanie jest o wiele prostsze. Producent obiecuje również zwiększenie objętości. Faktycznie, włosy są lekko uniesione. Dodatkowym plusem, który zauważyłam to, że po zastosowaniu na mokre włosy i potraktowaniu ich suszarką są one momentalnie suche. Link do dokładnej recenzji

5. Yves Rocher - maseczka rewitalizująca z wyciągiem z owocu granatu - maseczka po użyciu zapewnia uczucie świeżości, a skóra po niej jest promienna i wygładzona. Ogromnym jej plusem jest to, że wystarczą 3 minuty, aby było widać zadawalający efekt. Link do dokładnej recenzji.

6. Kolastyna Refresh - mleczko do demakijażu twarzy do cery suchej i wrażliwej - mleczko bez problemu radzi sobie równie dobrze z łagodnym jak i mocnym makijażem. Główną zaletą tego produktu jest to, że oczy nie łzawią oraz nie ma efektu tzw. mgły przed oczami po zastosowaniu. Link do dokładnej recenzji.

7. L'biotica BIOVAX - intensywanie regenerująca maseczka - przy dłuższym, systematycznym stosowaniu maseczki można zauważyć wyraźną poprawę kondycji włosów oraz zmniejszenie ich skłonności do wypadania. Link do dokładnej recenzji.

8. Lakiery Golden Rose with protein nail lacquer - lakiery te stały się moimi ulubieńcami przede wszystkim ze względu na ich trwałość. Trzymają się około 4-5 dni. Poza tym posiadają bogatą gamę kolorystyczną i każdy może znaleźć swój ulubiony kolor.


9. Essence - nail art twins reloaded glitter topper -brokat w lakierze prześlicznie mieni się na przeróżne kolory zarówno w słońcu, jak i sztucznym świetle. Idealnie nadaje się na imprezy.

10. Acnosan T - płyn na skórę - na pojedyncze niedoskonałości ten produkt sprawdza się wyśmienicie. Wystarczy, że przemyję wyprysk na noc, a rano nie ma po nim śladu. Link do dokładnej recenzji.

11.  Philips Prostownica HP8341/00 SalonStraight Ceramic - prostownica zawiera szeroki zakres termoregulacji i momentalnie się nagrzewa. Można wykonać nią śliczne fale albo błyskawicznie wyprostować włosy. Bardzo dużym plusem jest długi, obrotowy kabel. Zaletą tego urządzenia jest również pielęgnacja jonowa, która zapewnia błyszczące włosy. Link do dokładnej recenzji

12. Farmona - Tutti Frutti, Peeling do ciała - drobinki zawarte w peelingu są bardzo ostre i jest ich naprawdę dużo. Po wykonaniu zabiegu skóra jest oczyszczona i gładka. To o czym należy wspomnieć to przepiękny zapach, który wypełnia całe pomieszczenie.


Chciałybyśmy jeszcze dodać coś odnośnie bloga. Zaczęłyśmy go prowadzić dokładnie 26 maja 2014 roku i jesteśmy z Wami już ponad 7 miesięcy. Przez ten czas zdobyłyśmy 57 obserwatorów, ponad 7300 wyświetleń i 831 komentarzy. Napisałyśmy w sumie 55 postów. Są to tylko liczby, ale dla nas to bardzo dużo. Zobaczymy jak to będzie za rok. Mamy nadzieję, że wytrwacie z nami do tego czasu i że nam nie zabraknie siły i zapału do dalszej pracy :) Dziękujemy,  że z nami jesteście!

Na koniec podsumowań chciałybyśmy złożyć naszym czytelnikom najlepsze życzenia, żeby ten rok był dla Was o wiele lepszy i bardziej obfitszy w powodzenie, niż rok poprzedni. Aby Wasze marzenia i postanowienia spełniły się. Niech 2015 rok wypełni się miłością i szczęściem. Wszystkiego dobrego kochani w Nowym Roku! :) :*

A jakie kosmetyki Was w tamtym roku zachwyciły?
Mamy nadzieję, że już doszliście do siebie po Sylwestrze :)

Zapraszamy do obserwacji bloga :)

24 komentarze:

  1. wiele z tych kosmetyków to i moje ulubieńce, super! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wazelina biała najlepsza do wszystkiego :D

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten olejek (12) do włosów, świetny jest! I muszę w końcu kopić sobie TT :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tengle teezer to zdecydowanie mój ulubieniec ;)

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo z tych produktów testowałam i jestem mile zaskoczona:)
    Pozdrawiam:)
    nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Płyn micelarny z biedronki i maseczki z Ziaji to moje hity ubiegłego roku! :)
    pozdrawiam.
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te maseczki z ziaji, tanger teezer też mogę powiedzieć, że uwielbiam tyle, że go nie mam. Ale mam D Meli Melo, a można powiedzieć, że to to samo ♥

    MÓJ BLOG - klik -

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo z nich to także moi ulubieńcy :)

    http://filmotekaveronican.blogspot.com/
    http://veronicanworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamy podobnych ulubieńców! ;) fajny post ;)

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tangle Teezer to mój faworyt, uwielbiam ją :)
    http://jullss-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam tangle teezer i serum z siarkowej mocy i jest mega! :D
    chciałabym sobię kupić ten płyn micelarny, krem bb i jakąś maseczkę ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka kosmetyków mam podobnych l)
    http://wiktoria-malecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tangle teezer to mój numer 1!;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Maski to również moi ulubieńcy!

    Może masz ochotę przygarnąć pluszowego przyjaciela?
    Zapraszamy na naszego bloga: bukowisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z rzeczy wymienionych zainteresowała mnie maseczka nawilżająca od Ziaja chyba czas wypróbować bo moja skóra (zwłaszcza na nosie) potrzebuje nawilżenia! Kolastyna Refresh - mleczko do demakijażu twarzy do cery suchej i wrażliwej używam i uważam, że jest genialne! Nigdy nie miałam lepszej rzeczy do demakijażu. Natomiast u mnie L'biotica BIOVAX - intensywanie regenerująca maseczka - totalnie się nie sprawdza :( Ale mam innych włosowych ulubieńców :) Wszystkiego dobrego w nowym roku :) Obserwuję :)

    www.hayjulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę tutaj też kilku swoich ulubieńców jak na przykład spray Volume Collagene L`Oreala lub micel BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lakiery od golden rose to także mój ulubieniec. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. moim zdecydowanym ulubieńcem kosmetycznym jest ten płyn micelarny ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Również bardzo lubię maseczki z Ziaji. Natomiast maseczka glinkowa oczyszczająca z Efektima czeka w kolejce, już nie muszę się martwić. Na pewno u mnie też się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham tangle teezer ♥
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)