21 grudnia 2014

L'biotica BIOVAX - intensywanie regenerująca maseczka

Jeśli macie problem z włosami słabymi skłonnymi do wypadania to powinien zaciekawić was produkt firmy L'biotica. Zapraszam do czytania recenzji :)



Od producenta:


Intensywnie regenerująca maseczka Biovax opracowana została przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim słabym i skłonnym do wypadania włosom jak najlepszej kondycji. Unikalną cechą intensywnie regenerującej maseczki Biovax jest woskowa konsystencja oraz Bogota w substancje odżywcze receptura.

Dzięki naturalnym olejkom i ekstraktom:

- 100% sok z liści Aloe Vera intensywnie odżywia cebulki, chroniąc włosy przed nadmiernym wypadaniem. Wpływa korzystnie na rozdwojone końcówki i skutecznie zmniejsza łamliwość włosów.
- Kompozycja olejku ze słodkich migdałów oraz miodu silnie nawilża, zmiękcza i odżywia włosy, nadając im piękny połysk.
- 100% ekstrakt z henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.

Efekt na włosach:
- mocne, zdrowe włosy
- mniejsza skłonność do wpadania
- intensywnie odżywione, nawilżone i zregenerowane włosy
- naturalny, piękny połysk

Cena i dostępność: ok. 17 zł za 250 ml, apteki

Moja opinia

Opakowanie jest ładne i bardzo łatwo można wydobyć produkt ze środka. Zapach jest przyjemny, trochę jakby z salonu fryzjerskiego. Konsystencja jest dość gęsta, dzięki czemu nie spływa nigdzie po rękach a jednocześnie łatwo rozprowadzić ją na włosach. Co do działania. Włosy po użyciu są błyszczące i odżywione, nie puszą się ani nie elektryzują. Przy dłuższym, systematycznym stosowaniu można zauważyć dużą poprawę kondycji włosów oraz zmniejszenie ich skłonności do wypadania. Czytałam również inne opinie i spotykałam się często z taką, że włosy szybciej się przetłuszczają. Faktycznie, na początku miałam taki problem, ale powodem było nie spłukanie do końca maski. Niestety trzeba zdecydowanie dłużej myć włosy, aby nie przetłuściły się szybciej niż zwykle. Produkt dzięki swojej konsystencji jest bardzo wydajny. Używam go dwa razy w tygodniu i starczył mi na około 3 miesiące.



Moja opinia: 4.5/5
Lubicie maski firmy L’biotica?
Zapraszam do obserwacji bloga :)

13 komentarzy:

  1. ja aktualnie używam maski kallos i też jestem z niej mega zadowolona, jak skończe to na pewno wypróbują tą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam maski z tej firmy:)
    Teraz mam ochotę spróbować!
    http://stylishlife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam dużo dobrego na temat tych maseczek i na pewno kiedyś się na nie skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja szczerze jeszcze nigdy nie używałam żadnych masek , ale może tą kiedy wypróbuję :D
    Wesołych Świat ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie jednak może wypróbuje :)
    Zapraszam do mnie. Może wspólna obserwacja ? :)
    Wesołych świąt !! http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie używałam! Ale mam zamiar spróbować:) Życzymy wesołych świąt ♡

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę skorzystać z tego produktu, bo gdzieś go mam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł na bloga! :)

    hey-no-name.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja ciocia w sierpniu ścieła włosy na chłopca, używała biovaxa i teraz ma do ramion

    Obserwujemy? ^^ Odpisz u nas ;p Będę wdzięczna jak klikniesz w banner ♥
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tym produkcie ,ale chętnie go wypróbuję ;)
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Już wiele czytałam opinii o biovaxie i chyba pora przetestować jakąś maskę, tym bardziej, że moja już powoli się kończą :) A ile trzymałaś na włosach ją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo różnie, ale zazwyczaj w okolicach 50 minut. Po prostu nakładam maskę i zajmuję się innymi sprawami :)

      Usuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)