16 sierpnia 2014

Maseczka nawilżająca z Ziaji

Bardzo lubię nakładać maseczki. Po nich moja skóra wygląda lepiej i jest miła w dotyku. Jednak nie wszystkie się sprawdzają. Ostatnio naszła mnie ochota na przetestowanie maseczek z Ziaji. Jesteście ciekawe jak się sprawdziła nawilżająca? Zapraszam dalej. 

Ziaja, maseczka oczyszczająca z glinką zieloną. Skóra sucha, normalna. 


Od producenta
· intensywnie nawilża naskórek
· przyśpiesza regenerację skóry
· skutecznie wygładza naskórek

Sposób użycia: 2-3 razy w tygodniu nałożyć na skórę twarzy i szyi grubą warstwę maski. Omijać okolice oczu i ust. Zmyć letnią wodą po około 10-15 minutach. 

Cena: ok. 1,50 zł za 7 ml

Dostępność: drogerie
 
  
Moja opinia
Nakładając maseczkę możemy zauważyć, że ma ona kremową konsystencję, o jasno-zielonej barwie (zdjęcie może tego do końca nie oddawać). Pachnie delikatnie i świeżo. Łatwo można ją rozprowadzić po całej twarzy i szyi. Po nałożeniu nie czuć jej w ogóle na skórze. Nie sprawia dyskomfortu. Jedynie co czuć to zapach, który jest przyjemny. Problem pojawia się podczas zmywania. Ale to chyba wszystkie maseczki z Ziaji tak ciężko schodzą. Po zmyciu można zauważyć, że skóra twarzy jest nawilżona i odżywiona. Jest gładka i miła w dotyku. Widać znaczną poprawę. Jeśli chodzi o minusy to chyba jest tylko jeden, problem ze zmywaniem. Spełnia wszystkie punkty, o których zapewniał nas producent. Z tego co wiem można ją kupić w dużym opakowaniu. 


Podsumowanie:
Plusy:
- jest łatwa w nałożeniu,
- nie podrażnia,
- ładnie pachnie,
- nawilża,
- wygładza,
- odżywia,
- można kupić w dużym opakowaniu,
- jest tania.

Minusy:
- ciężko się zmywa.

Moja ocena: 5/5

A wy używałyście kiedyś tej maseczki? Która maseczka z Ziaji jest waszą ulubioną?

Zapraszam do obserwacji bloga! :)




12 komentarzy:

  1. Nigdy jej jeszcze nie miałam ale Ziaję lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też fajnie się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę maseczkę, polecam wszystkim moja ulubiona :)
    yesterday-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię tę maseczkę :)
    gabrielalyszczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam , ale ziaia ma dobre produkty ;d

    http://madeandleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam tej samej maseczki, jednak miałam jej tylko jedno opakowanie ;/

    Pozdrawiam- Steff, xoxo ;*
    ♔pisanepasja.blogspot.com♔

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jeszcze nie używałam tej maseczki :D

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ją kupić ostatnio :D


    http://oligatorekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ogólnie nie używam maseczek

    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście? To dla mnie bardzo ważne! Wiem , że bez Ciebie mi się nie uda . Miej serduszko ♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam maseczki z ziaji :)
    stylofthemostimportant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż się dziwię, że nie próbowałam jeszcze maseczek z Ziaji, a używam ich bardzo często i lubię. Zazwyczaj na mojej twarzy goszczą maseczki z perfecty, bo wydają mi się jak na razie najlepsze,ze wszystkich przeze mnie testowanych. A Ziaję na pewno też wypróbuję w najbliższym czasie.
    pozdrawiam i obserwuję :)
    nada--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)