28 lipca 2014

Siarkowa Moc w walce z wypryskami!

Czy wam również zdarzają się wypryski na twarzy w najmniej oczekiwanym momencie? Próbujecie wielu sposobów, aby się ich pozbyć i nic? Dzisiaj przychodzę do was z małym wybawieniem. Zainteresowanych zapraszam dalej :)

Siarkowa Moc, serum antybakteryjne do stosowania miejscowego
 
Od producenta
Antybakteryjne serum specjalistyczne do stosowania miejscowego polecane jest dla osób w każdym wieku ze skórą o skłonnościach do przetłuszczania i trądziku. Przeznaczone do stosowania na wypryski pojawiające się na twarzy, plecach, ramionach i dekolcie. Specjalnie dobrany zestaw składników aktywnych hamuje rozwój drobnoustrojów odpowiedzialnych za powstawanie zmian trądzikowych, skutecznie wysusza wypryski, przyspiesza gojenie i zmniejsza stany zapalne. Serum jest bardzo dobrze tolerowane przez skórę, posiada właściwości wygładzające i jest wydajne w stosowaniu. Dodatkowo działa antybakteryjnie, zmniejsza widoczność porów i łagodzi podrażnienia. 

· hamuje rozwój mikroorganizmów odpowiednich za pojawianie się wyprysków,
· zapobiega rozprzestrzenianiu się reakcji zapalnych skóry, 
· wysusza zmiany trądzikowe.

Składniki aktywne: 
  • Siarka – działa antybakteryjnie i przciwgrzybiczo, reguluję pracę gruczołów łojowych, zmniejsza wydzielanie sebum.
  • Kwas salicylowy – działa przeciwzapalnie, złuszczająco, zapobiega powstawaniu wyprysków i zaskórników.
  • Multifruit Extract – redukuje blizny potrądzikowe, oczyszcza i zwęża pory.
  • Naturalny bioselektywny oligosacharyd – ogranicza rozwój niepożądanych mikroorganizmów, jednocześnie stymulując przywrócenie naturalnej flory bakteryjnej.
  • Alkohol – działa antyseptycznie, dezynfekuje i wysusza.
Sposób użycia: Stosować punktowo 1-2 razy dziennie na wypryski powstające na twarzy, plecach, ramionach lub dekolcie. Pozostawić do wyschnięcia. Po 20 minutach zmyć wodą.
 
Skład możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej. 

  

Cena: ok. 12 zł za 15 ml
Dostępność: Rossmann, ale również apteki i inne drogerie


Moja opinia
Zacznę od rzeczy wstępnych. Serum jest bezbarwne, ma konsystencję trochę przypominającą żel. Nie ma charakterystycznego zapachu. Praktycznie jest niewyczuwalny. Tubka, w której jest zamknięte, jest mała, dzięki czemu możemy ją wszędzie ze sobą zabrać. Ale przejdźmy do najważniejszego. Serum ma nam pomóc w walce z wypryskami. Tylko czy rzeczywiście tak się dzieje? Muszę przyznać, że naprawdę pomaga. Po nałożeniu na wyprysk czuć lekkie swędzenie, ale tylko przez chwilę. Potem ta substancja zasycha i tworzy się taki jakby 'strupek', który możemy z łatwością zmyć wodą. Jednak musimy pamiętać, by nałożyć po paru godzinach kolejny raz. Ja najczęściej nakładam na noc. Wyprysk się pomniejsza i może nie znika od razu, ale na pewno szybciej, niż normalnie. Trzeba tylko regularnie smarować. Wydajność też jest niezła, ponieważ nie zużywa się go aż tak dużo. Dzięki temu może nam długo posłużyć. Nie jestem w stanie powiedzieć wam jak sprawdza się przy trądziku, ponieważ owego na szczęście nie mam.

 

Ocena: 4/5

Używaliście kiedyś tego produktu? Jak się sprawdził? A może macie jakieś inne sposoby na wypryski?

Zapraszam do obserwacji bloga! :)


28 komentarzy:

  1. Właśnie kilka dni temu zastanawiałam się nad kupnem tego serum w Rossmannie, ale nie byłam do niego jakoś przekonana.
    Po przeczytaniu twojej recenzji możliwe , że zaryzykuje :D
    Oczywiście dodaję do obserwowanych Waszego bloga ;))

    Uściski,

    realweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uzywam tego sebum od jakiegoś tygodnia, i szczerze mówiąc jestem bardzo zadowolona :)
    zapraszam
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. aż kupię, zobaczymy może pomoże :D
    obserwuję
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O widziałam ten produkt kiedyś i ciekawa byłam jak działa :) Dzięki za ten test i opinię :)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja często zastanawiam się nad jego kupnem. Teraz wiem, że na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy preparat, może wypróbuję :D
    Obserwuję, mam nadzieję, że zrobisz to samo u mnie :D

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam ;c
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szczęście nie mam wyprysków na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama szukam jakiegoś dobrego ;/
    http://blogmithmith.blogspot.com
    Zapraszam do mnie! Skomentujesz albo zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam tego produktu :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam nigdy tego produktu, aczkolwiek widziałam go w Rossmanie. Sama szukam właśnie czegoś dobrego, więc może go wypróbuję.
    Pozdrawiam!

    http://w-zwierciadle-refleksji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie:)

    Nie miałam tego produktu, ale z opisu działania troszkę przypomina mi zwykłą pastę do zębów:) Kiedyś gdzieś przeczytałam, jakoby działała właśnie na wypryski i po nałożeniu odczucia były podobne..

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam jeszcze o tym sposobie. Muszę go koniecznie wypróbować! :)

      Usuń
  13. Szukałam dość długo czegoś i dzięki Tobie znalazłam. :)))
    http://believeinyourdram.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ♡ Super post, pisz takich więcej bo naprawde ci wychodzą! może w następnym poście opiszesz swój idealny dzień?

    zapraszam i pozdrawiam: ♥ Mój blog - klik
    Może wspólna obserwacja? jak tak to zaobserwuj i napisz mi pod postem, poklikasz w linki?

    OdpowiedzUsuń
  15. ja aktualnie używam płynu z apteki bo żadne drogeryjne kosmetyki nie pomagały :c
    ♡ zapraszam do mnie na konkurs z sammydress.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze koniecznie zainwestować w to serum, wydaje się być idealne dla mnie :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety u mnie produkt ten powodował jeszcze większy wysyp..

    www.women-are-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może miałaś uczulenie na któryś ze składników?

      Usuń
  18. Hmm, może się skuszę i go sobie kupię... Często wychodzą mi wypryski i zazwyczaj długo nie chcą "zejść"...
    Zapraszam do mnie! ^^

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam różne opinie o tym serum, ale dobrze, że jesteś z niego zadowolona :) Może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Używałam kiedyś tego produktu, u mnie się sprawdził :)

    Zapraszam na nową notkę- kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę wypróbować :)

    Zapraszam do mnie na konkurs , który organizuję razem z firmą rosewholesale.com . Zapraszam!

    http://fidanzataa.blogspot.com/2014/07/summer-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Próbowałam kiedyś, cudowna jest ta siarkowa moc :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. U MNIE POST Z DISNEYLANDU :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Oo muszę wypróbować. :)
    // http://diffindoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Używałam, ale specjalnych efektów nie zauważyłam :)

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  25. A u mnie się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)