27 sierpnia 2015

Back to school - stroje na rozpoczęcie + KONKURS

Dzisiaj przychodzimy do Was z propozycjami strojów na rozpoczęcie roku szkolnego. Zawdzięczamy to stronie Dresslink, która pozwoliła nam na wybranie ubrań. Zamówiłyśmy koszule oraz sukienkę. Zapraszamy.

  

 

Propozycja pierwsza


Jeansy: Zara
Naszyjnik: Six
Buty: Nordi
Koszula pochodzi z dresslink. Jest wykonana z dobrego materiału, który nie przepuszcza powietrza. Niestety jest na mnie trochę za duża, jednak wygląda nadal bardzo fajnie i nie traci swojego uroku. Koszula wygląda tak samo, jak na zdjęciu na stronie. Połączyłam ją z naszyjnikiem firmy Six oraz butami polskiej produkcji Nordi. 

 

Propozycja druga




Sukienka: Dresslink (klik)
Żakiet: No name
Buty: Deichmann
Naszyjnik: No name
Bransoletka: No name

Sukienka również pochodzi z firmy dresslink. Jest wykonana z delikatnego materiału, który lekko prześwituje. Rozmiar jest odpowiedni, ale mogłaby być trochę dłuższa. Na ciele, po założeniu bardzo ładnie się prezentuje Dodałam do tego czarny żakiet, naszyjnik oraz bransoletkę z perłami.
Jesteśmy zadowolone z naszego zamówienia. Spodziewałyśmy się, że nasza przesyłka będzie szła zdecydowanie dłużej, jednak mogłyśmy się nią cieszyć po już 14 dniach.

KONKURS
Do wygrania: 5 wylosowanych osób zostanie poleconych w następnym poście oraz zaobserwowanych, a reszta osób zostanie wyłącznie poleconych.
Co należy zrobić? Aby wziąć udział w konkursie należy podać cenę koszuli oraz sukienki (KLIK i KLIK)
Zapraszamy do udziału w konkursie oraz zaobserwowania naszego bloga :)


23 komentarze:

  1. Propozycja pierwsza wygrywa :D

    yariin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka - US$ 5.53
    Koszula - US$ 6.69
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie propozycje wyglądają wspaniale, ale bardziej podoba mi się ta druga :)

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy outfit bardziej przypadł mi do gustu, aczkolwiek oba świetne! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest super :)
    Koszula 6,69$, sukienka 5,53$ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wg mnie pierwsza propozycja wygrywa ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Propozycja druga zdecydowanie wygrywa, kocham motyw pasków!
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja zdecydowanie za mało formalna, jednak druga już ok :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM
    W najnowszej notce oceniam paletkę z 39 kosmetykami, która kosztowała mnie 13zł. Czy warto przepłacać, skoro mamy pod ręką tańsze zamienniki? Zapraszam do lektury!

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post i super blog :)
    zapraszam do mnie http://lostclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. poklikałam kochana! Obie fajne stylizacje i smiało bym je założyła na siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chyba zdecyduję się na koszulę i czarne rurki :)
    Cena koszuli : 6.69, cena sukienki: 5.53 :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Propozycja 1 jest świetna *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikane, super stylizacjee!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w tym roku postawiłam na klasyczną małą czarną i cieliste lakierki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście druga stylizacja nie przypadła mi do gustu, może przez długość sukienki :) choć gdyby była troszeczke dłuższa może by była lepsza :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Drugi outfit podoba mi się najbardziej! Oczywiście poklikane :)
    http://aldehydd.blogspot.com/ - zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy outfit jest według mnie najładniejszy! Poklikałam w linki, a oto ceny ubrań:
    Koszula - 6.69$
    Sukienka - 5.53$
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikałam:)
    6,69
    5,53
    Poklikasz u mnie http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/08/nowa-oferta-shein-darmowa-wysyka.html i http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/08/zamowienie-dresslink-2.html ?

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)