25 października 2014

Yves Rocher - maseczka rewitalizująca z wyciągiem z owocu granatu

Jeśli lubicie wieczorami nałożyć maseczkę i się zrelaksować to produkt firmy Yves Rocher powinien przypaść wam do gustu. Zapraszam do przeczytania recenzji :)



Od producenta


Maseczka o świeżej konsystencji z akcentami owocowymi z granatu z Hiszpanii sprawia, że skóra jest promienna rozświetlona i zrewitalizowana.

Stosowanie: 1-2 razy w tygodniu na twarz, omijając okolice oczu. Pozostawić na 3 minuty, zmyć wodą.

Cena i dostępność: ok. 22zł za 50 ml, sklepy internetowe, sklepy Yves Rocher

 

Moja opinia


Maseczka jest zamknięta w plastikowym, uroczym opakowaniu, które jest bardzo poręczne i bardzo ładnie prezentuje się na półce. Pierwsze, o czym trzeba wspomnieć to obłędny zapach granatu, w którym jestem po uszy zakochana. Konsystencja przypomina żel i bardzo dobrze rozprowadza się ją na twarzy. Wystarczy naprawdę niewielka ilość produktu, aby pokryć całą buzię, dzięki czemu maseczka jest wydajna. Nie jestem w stanie powiedzieć na ile starcza, ponieważ nie używam jej regularnie. Jednak myślę, że spokojnie posłużyłaby na 3 miesiące. Nie podrażnia ani nie uczula. Maseczka jest faktycznie dość droga, szczególnie, że opakowanie ma 50 ml, ale uważam, że czasami można sobie zrobić prezent w postaci takiej maseczki. Uwielbiam nałożyć ją, położyć się i zrelaksować. Zazwyczaj trzymam ją dłużej niż 3 minuty. Jednak również po tych wspomnianych już 3 minutach widać efekt. Bardzo łatwo i szybko można ją zmyć. Zapewnia uczucie świeżości, a skóra po niej jest promienna i wygładzona.


Moja ocena: 4/5
Mieliście kiedyś styczność z produktami firmy Yves Rocher?
Zapraszam do obserwacji bloga :)

15 komentarzy:

  1. Kosmetyki YR lubię ale tej maski nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This article is really interesting & the photos are so great!
    Also the design of your whole blog is really pretty, girl! ♥
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going!
    Adoorablee.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy o niej nie słyszałam, ale zapowiada się naprawdę bardzo ciekawie :)

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą firmę!

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega fajny blog <3
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam styczności z tą firma:)
    klikniesz u mnie na banner sheinside na pasku bocznym, jeśli znajdziesz chwilę czasu? :*

    ------> www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com <------

    OdpowiedzUsuń
  8. nie uzywalam tej maseczki, ale kocham granat takze musze sprobowac;d
    Mam prośbę mogłabyś poklikac mi w linki choies? to bardzo dla mnie wazne. Oczywiście sie odwdzieczę i zaobserwuje;p
    Zachecam też innych ;p To tylko chwilka;d Pozdrawiam;d

    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam maseczki i ten zapach. Opakowanie cudne. Muszę kupić! :)

    __________________________________________
    Zapraszam do mnie, zobacz jak zmieniłam się ja i mój blog po dwóch latach prowadzenia ;)
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog ;) bardzo przydatny a to najważniejsze ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym wypróbować, ale krucho z dostępnością i cena też dość wysoka według mnie :/

    http://modna-muffinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie miałam , ale brzmi super, możliwe że się skusze :D obserwuję i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam z szamponem był naprawde dobry, i chyba z kremem ale nie jestem pewna

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jej, ale kosmetyki tej marki mnie kuszą. Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)