19 listopada 2014

Kolastyna Refresh - mleczko do demakijażu twarzy do cery suchej i wrażliwej

Jeśli jesteście ciekawe jak sprawdził się produkt do demakijażu firmy Kolastyna to zapraszam do przeczytania recenzji :)

 

Od producenta

Zanieczyszczenia, stres, makijaż… Warunki środowiskowe oraz tryb życia osłabiają kondycję skóry, przyczyniając się do jej odwodnienia, utraty elastyczności i zdrowego kolorytu. Kolastyna stanowi dla Twojej skóry tarczę ochronną oraz niezawodne towarzystwo podczas codziennych zabiegów pielęgnacyjnych. Nasz technologicznie zaawansowane formuły wspomagają prawidłowe funkcjonowanie skóry każdego dnia. 

Unikalna kompozycja kolagenu, elastyny i glikogenu, w połączeniu z minerałami (magnez, miedź, cynk) usprawnia metabolizm i proces dotlenienia komórek skóry. Alpantha coplex optymalnie nawilża i wygładza, wspomaga proces odnowy naskórka.

Cena i dostępność: ok. 10 zł za 200 ml, drogerie


Moja opinia

Produkt zamknięty jest w ładnej i poręcznej buteleczce. Mleczko to będzie idealne dla osób z wrażliwą skórą, ponieważ jest bardzo delikatne. Nie podrażnia ani nie uczula. Oczy nie łzawią oraz nie ma efektu tzw. mgły przed oczami. Bez problemu radzi sobie z mocnym makijażem. Ma bardzo ładny, delikatny zapach. Jest bardzo wydajne. Jedna buteleczka starcza na około 2 miesiące codziennego używania. Plusem również jest cena, która jest bardzo niska.


Moja ocena: 5/5
Lubicie produkty firmy Kolastyna? 
Zapraszam do obserwacji bloga :)




11 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam. Wolę żele i płyny micelarne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystałam i jestem bardzo zadowolona :-))

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy wcześniej tego nie widziałam :)

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ogólnie nie przepadam za mleczkami, więc mimo wszystko raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. TO będę musiała wypróbować :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najbardziej lubię "Biedronkowe" produkty do makijażu ;)
    www.adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam, nawet nie znam tego produktu :(

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)