24 sierpnia 2014

ACNOSAN T – płyn na skórę

Gdy na mojej twarzy pojawiają się niedoskonałości to od razu sięgam po ACNOSAN. Jeśli chcecie poznać to cudeńko to zapraszam do dalszego czytania.

Od producenta:


Wskazania:
- trądzik pospolity
- łojotokowe zapalenie skóry
- zapalenie mieszków włosowych

Dzialanie:
Antybakteryjne - wnika głęboko w pory oczyszczając skórę
Złuszczające - usuwa rogową warstwę naskórka.
Przeciwłojotokowe - zapobiega powstawaniu zaskórników, zmniejsza wydzielanie łoju, nie
blokując ujść gruczołów łojowych.

Sposób użycia:
Zwilżyć wacik i delikatnie przemywać 2-3 razy dziennie miejsca wymagające szczególnej pielęgnacji.
Tylko do użytku zewnętrznego.

Cena i dostępność: ok. 8 zł za 80g, apteki

Moja opinia:

 


Może zacznę od tego, że ja produkt ten używam tylko na pojedyncze niedoskonałości. Gdy zobaczę, że coś mi wyskoczyło to przemywam wyprysk dwa razy dziennie i zazwyczaj następnego dnia po pryszczu nie ma śladu. Trzeba wiedzieć, że płyn ma w sobie zawartość alkoholu, dzięki czemu działa, wysuszając niedoskonałość. Jednak minusem tego jest to, że przy długotrwałym stosowaniu może przesuszyć skórę. Podczas przemywania wyprysku produktem można poczuć szczypanie, jednak jest ono do wytrzymania. Buteleczka jest szklana i przezroczysta, dzięki czemu widać ile produktu jeszcze pozostało. Zapach jest dosyć mocny. Jego cena jest niska, a produkt bardzo wydajny.

Ocena: 5/5 
Używaliście tego produktu?
Zapraszam do obserwacji bloga :) 


23 komentarze:

  1. Nie znałam wcześniej. Skoro piszesz, że to też jest na pojedyncze niedoskonałości, to w sumie następnym razem pomyślę o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten produkt! Niestety u mnie przesuszanie nie jest wskazane :(. Ale jeśli już nic nie będzie mi pomagać to się skuszę, a co mi tam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przyda się! :) ja dziś kupiłam trochę produktów z linii 'barwa siarkowa' zobaczymy jak będzie się sprawować :D
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatny wpis :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś coś podobnego :) No i racja, że wysusza ale ja nie potrzebuję go stosować. Dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej! www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że jeszcze nie używałam :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam kiedyś, pomagał mi kiedy miałam jakieś wypryski :)

    Zapraszam na nową notkę- kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy go nie stosowałam, ale chyba zacznę. Namówiłaś mnie :)

    http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. On jest świetny :) też go używam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam, ale jak znajdę w aptece to przetestuję :)

    w-poszukiwaniu-swojego-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używałam, ale mam coś podobnego z apteki jednak "na zamówienie" ;)
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam wcześniej tego produktu, ale muszę się z nim zapoznać bliżej, bo będzie idealny na moje problemiki skórne. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam go nigdy :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama go używałam ale jeszcze parę lat temu i również szczerze go polecam ;)
    zapraszam do mnie: http://normalnienie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używam ;) hmm nie słyszalam o nim ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. O, bardzo mnie zainteresowałaś tym produktem ponieważ mam częste problemy ze skórą ;) Rozejrzę się za nim :) Dzięki za polecenie ! :D
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W sumie moja cera nie ma dużych problemów z niedoskonałościami, ale jest taki okres kiedy mi wyskakuje 1 lub 2 pryszcze więc może kiedyś się skuszę na ten produkt :)

    olejmy-jutroo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja używałam czegoś innego, bardzo skutecznego. Ale było na receptę kiedyś. Niestety, nie mogę sobie przypomnieć nazwy ;/

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Koniecznie muszę to kupić :)

    Zapraszam na mojego bloga: www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wypróbuję chyba :)
    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny design bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)