29 października 2014

Zestaw do brwi od Oriflame

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją zestawu do brwi od Oriflame. Jeśli masz problem z niewidocznymi i rzadkimi brwiami lub chciałabyś je po prostu podkreślić, to ten zestaw jest stworzony dla Ciebie. Jesteście ciekawe jak wygląda i jak się sprawdza? Zapraszam dalej. 

Oriflame - zestaw do brwi


Cena i dostępność: 32,90 zł za 3g (w promocji można go dostać nawet za ok. 20 zł), dostępny w Oriflame, ale jeśli nie ma go w katalogu to można zamówić go na ich stronie tutaj lub u konsultantki.

A tak prezentuje się opakowanie paletki, które jest małe i poręczne, wszędzie się zmieści. Niestety na moim zmył się napis, więc postanowiłam zaczerpnąć to jedno zdjęcie z internetu:


Od producenta

Poręczny zestaw do stylizacji brwi. Dzięki niemu podkreślisz kolor i kształt brwi, dzięki czemu twarz zyska bardziej wyrazisty, ale jednocześnie bardzo naturalny wygląd. Zawiera 2 cienie, 2 pędzelki i wosk do układania brwi. 

Paletka w środku prezentuje się tak: 


Zawiera najpotrzebniejsze rzeczy w jednym miejscy, dzięki czemu nie musimy dźwigać wszystkiego osobno. Zajmuje bardzo mało miejsca, można bez problemu wrzucić go do torebki. Cienie są w dwóch odcieniach - w jasnym i ciemnym brązowym. Można je łączyć razem albo używać osobno. Do nakładania ich służy czarny pędzelek, natomiast białym nakłada się wosk. Wosk służy do utrwalenia makijażu, nakłada się go na pomalowane brwi.


Pędzelki, które znajdują się w zestawie są małe, wygodne i ścięte po skosie, dzięki czemu łatwiej nakłada się nimi cienie i wosk. Dobrze układają brwi, są dość grube i nie trzeba nosić dodatkowych pędzli. Jak dla mnie są one wystarczające. 

Moja opinia

Część mojej opinii uchyliłam wam wyżej, ale teraz chciałabym się skupić głównie na cieniach. Od takiej paletki wymagam tego, aby cienie nie osypywały się i trzymały się cały dzień oraz wyglądały naturalnie. Muszę przyznać, że ten zestaw w 100% spełnia moje oczekiwania. Cienie trzymają się cały dzień, wieczorem zmywam je zwykłym mleczkiem lub płynem micelarnym. Wszystko ładnie schodzi, bez żadnego problemu. W ciągu dnia cienie nie osypują się, ani nie zbierają w jednym miejscu. Brwi wyglądają naturalnie. Jestem bardzo zadowolona z efektu. Na pewno kupię ponownie tę paletkę i będę ją każdemu polecała. Dodam jeszcze, że nawet niewprawną ręką można wypełnić brwi. Jest naprawdę super! Jedyny minus, to to że są tylko takie odcienie cieni. Nie wiem czy każdemu będą one pasowały. Z tego co czytałam to innym również ona bardzo przypasowała i ma mnóstwo dobrych opinii.

Moja ocena: 5/5

Miałyście kiedyś do czynienia z tym zestawem? A może macie swoje ulubione cienie do brwi?

Zapraszam do obserwacji bloga :)


22 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam, podoba mi się. Ja rzadko podkreślam brwi bo mam wyraziste :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie ma ich w drogeriach :(

    harry-czary-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy czegoś takiego ale fajne sie wydaje :D

    luszii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny zestawik <3

    P.S. Nareszcie udało mi się wrócić do blogowania, niestety przez brak internetu nie mogłam Ciebie odwiedzać :( za co przepraszam, aktualnie nadrabiam zaległości.....zapraszam również do mnie na nowy pościk ;) www.ilonastejbach.blogspot.com

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy z czymś takim się nie spotkałam :)


    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestaw;)
    mam prośbę kliknęłabyś mi w linki ? z góry bardzo dziękuję :) http://woman-with-class.blogspot.com/2014/10/must-have-jesienzima.html pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i bardzo ładne zdjęcia. Wejdziesz na naszego bloga i poklikasz w linki od ubrań? To dla nas bardzo ważne.
    ---------------------------------------------------
    http://susan-and-olivia.blogspot.com/2014/10/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wprawdzie używam do brwi MUFE ale często sięgam te po set z catrice...Orifllame również ma ciekawy zestaw, piekny, idealny kolor i do tego woski, rozważę zakup.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw! Ja aktualnie właśnie poszukuję jakiegoś idealnego produktu do codziennego podkreślania moich brwi ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam cieni po prostu :) mam duży wybór brązów i kolor odpowiedni dobrałam do siebie. Wcześniej używałam takiego zestawu ze sleek, posiadał pędzelki, ale jakieś takie za grube dla mnie i używam skośnego teraz z Hakuro, zupełnie inna praca, przyjemniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja do tej pory używałam żelu z Catrice, ale może wypróbuję ten zestaw, bo mi się właśnie kończy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestaw i ciekawy blog ;)))
    Zapraszam na http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja do stylizacji brwi używam teraz cienia z Maybelline Color Tatoo w kolorze Taupe :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny zestaw :)

    http://blogzfajnanazwa.blogspot.com/
    Byłoby miło gdybyś zajrzała na mojego bloga i zostawiła komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na co dzień nie podkreślam swoich brwi, choć może się skuszę na ten produkt, bo wygląda obiecująco! :)

    http://lukrowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam cienie do powiek z oriflame, w podobnym opakowaniu, 3 pasujące do siebie odcienie, i ta skrytka na pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna recenzja, nigdy się nie spotkałam z tym zestawem do brwi :)
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga, jeśli Ci się spodoba byłoby mi niezmiernie miło gdybyś go zaobserwowała. Chcę dotrzeć do coraz większego grona czytelników, a bez Twojej pomocy mi się to nie uda, liczę na Ciebie. Zostawiam link i jeszcze raz zapraszam :)

    http://dariaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydałby mi się taki zestaw, bo zazwyczaj używam zwykłych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba się skuszę na taki zestawik :)
    http://variouseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. w avonie jest podobny za 25 zł bez promocji a z promocją raz widziłam 18 zł i był bardzo dobry

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)