18 września 2014

Tangle Teezer, a zwykła szczotka - co lepsze?

Wreszcie zabrałam się do napisania tego posta. Dość długo z tym zwlekałam, ale chciałam lepiej przetestować mojego TT. Zbierałam myśli w głowie, aż w końcu udało mi się i zabieram się do recenzji. Jeśli jeszcze nie macie tej szczotki, a zastanawiacie się czy ją kupić lub po prostu chciałybyście poznać moją opinię, zapraszam do czytania.

Tangle Teezer, Salon Elite


O szczotce

Rewolucyjna szczotka Tangle Teezer delikatnie i bez wysiłku pozbywa się splątanych włosów w mgnieniu oka, bez bólu. Tangle Teezer posiada unikalne zaprojektowane zęby flex,ułatwiające poślizg poprzez włosy. Szczotka eliminuje sploty i węzły, minimalizując łamanie, rozdwajanie i uszkodzenia spowodowane złym traktowaniem. Jest to idealne rozwiązanie dla każdego rodzaju włosów.Zalecana jest dla niezdrowych, zniszczonych koloryzacją włosów, przedłużanych włosów, splątanych a także dla dzieci, które nie lubią uczucia "ciągnięcia" podczas rozczesywania.
Tangle Teezer jest idealna do masażu skóry głowy, stymulując przyjemne doznania, zwłaszcza dla osób noszących przedłużane włosy. Zapewnia komfort noszenia i utrzymywania niesplątanych włosów przez cały dzień. 

Cena i dostępność: w granicach od 30 zł - 60 zł, dostępna stacjonarnie w drogeriach Hebe oraz na różnych stronach internetowych, np. na allegro, ebay. 


Zalety
  • Dobrze rozczesuje włosy - muszę przyznać, że szczotka bez problemu radzi sobie z rozczesywaniem moich długich włosów. Nie ciągnie i nie łamie ich. Bardzo dobrze radzi sobie z kołtunami i splątanymi włosami.
  • Pozostawia wygładzone i nabłyszczone włosy - nie wiem jak to się dzieje, ale po przeczesaniu włosów, są one błyszczące i gładkie w dotyku.
  • Włosy nie elektryzują się - nie zauważyłam, aby moje włosy gdzieś się elektryzowały i sterczały.
  • Masuje skórę głowy - długość ząbków pozwala na przedostanie się ich przez włosy do skóry głowy i w ten sposób wymasowanie jej. Dzięki temu nasze włosy rosną szybciej. 
  • Jest wykonana z solidnego tworzywa - kilka razy już zdarzyło mi się, że spadła lub wypadła mi z ręki na płytki. Jak do tej pory żadnej ryski nie zauważyłam. 
  • Można z niej długo korzystać - ząbki nie wypadają, ani się nie łamią, dzięki czemu szczotka posłuży nam na dłużej ( ja swoją mam 4 miesiące).

Wady
    • Cena i dostępność - szczotka jest dość droga. W dodatku nie wszędzie można ją dostać.
    • Może podrażniać skórę głowy - tak jak już wspominałam, szczotka masuje skórę głowy, a więc może ją trochę przy tym podrażniać. Jednak tak się dzieje tylko u osób z problemami wrażliwej skóry.
    • Ząbki wyginają się - po upływie czasu ząbki zaczynają się wyginać. Na szczęście to nie przeszkadza w dalszym korzystaniu. Aby zapobiec mniejszemu wyginaniu się, należy kłaść ją na tej drugiej stronie, gdzie nie ma ząbków.
    • Może być niewygodna - nie każdemu pasuje jej kształt. Na początku zdarzało mi się, że podczas czesania wypadała mi z ręki. 
    • Wyrywa włosy - wiele osób myśli, że TT nie wyrywa włosów. Niestety, ale tak nie jest. Jak każda inna szczotka wyrywa włosy, tyle że bezboleśnie. 


      Podsumowanie

      W pełni mogę przyznać, że nie żałuję jej zakupu. Sprawdza się o wiele lepiej, niż zwykła szczotka i wreszcie polubiłam czesanie. Polecam ją każdej osobie, która nie lubi bolesnego czesania. Podzielam jej dobre opinie. Występuje w różnych wersjach i kolorach, dzięki czemu można wybrać taką, która nam najbardziej odpowiada.

      A wy miałyście kiedyś z nią do czynienia? A może planujecie jej zakup?

      Zapraszam do obserwacji bloga :)

      21 komentarzy:

      1. Ja planuje kupić tangle teezer. Niestety u mnie w zwykłym sklepie nie jest dostępna
        i jak już to będę musiała zamawiać ją przez internet :c
        fajna recenzja ;)

        http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
        Obserwacja za obserwacje? :)

        OdpowiedzUsuń
      2. Mam podróbkę z Biedronki i bardzo ją lubię :)

        OdpowiedzUsuń
      3. mam od 2 lat i nie umiem się obejść bez!
        fashionable-sophie.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      4. Planuję to kupić :D
        crazy-life-by-angelika.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      5. dobrze, że jesteś zadowolona z zakupu.. ja mimo wszystko nie jestem przekonana co do tej szczotki:))

        http://wiktoriaotto.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      6. Ja cały czas zastanawiam się czy ja kupić. No wiadomo trochę szkoda tych pieniędzy ;)
        Www.viecharlotte.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      7. Ja mam tangle teezer i jestem zadowolona :)
        http://blog017.blogspot.com/2014/09/converse.html
        OBSERWUJĘ ♥

        OdpowiedzUsuń
      8. Bardzo wyglodnie czeszę się Tangle Teezer'em :)
        http://sohunex.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      9. Kupiłam szczotkę podobną do tt na spróbowanie, nie chciałam od razu wydawać tylu pieniędzy ale teraz widzę, że jest świetna i zasanawiam się nad tą z hebe :)

        izilleys.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      10. tangle teezer nie wyrywa włosów ;) po prostu usuwa te które i tak już wypadły

        www.niktniewidzi.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      11. Ja marzę o niej, ale nie wiem, gdzie moge ją kupić w Belgii ;-;

        Zapraszam :)
        http://polgia.blogspot.be

        OdpowiedzUsuń
      12. Ja zastanawiam się nad kupnem jej :)
        http://kingaphotoography.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      13. wiele już o niej czytałam i właściwie wszystkie opinie są pozytywne... może w końcu przekonam się do jej zakupu ;) dopiero zaczynam swoją przygodę z blogiem więc jeśli masz ochotę to wpadnij ^^ pozdrawiam

        http://pavlinv.wordpress.com/

        OdpowiedzUsuń
      14. Też mam tę szczotkę i właśnie te wyginające się końce mnie denerwują! Poza tym jest super.

        http://minimalistyczny.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      15. Świetna recenzja. Też mam tangle teezer i jest genialna :)

        OdpowiedzUsuń
      16. Zastanawiałam się nad kupnem, ale cena trochę mnie odrzuca. Ciekawa recenzja :)

        Bardzo, bardzo proszę o kliknięcie w link w ostatnim poście. Dziękuję!

        OdpowiedzUsuń
      17. zastanawiam się nad jej kupnem.. hmm...
        poklikasz u mnie w poście? proszę, to dla mnie mega ważne...smaajll.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      18. z tym wyrywaniem włosów przez szczotki to jest różnie - czytałam, że to normalna rzecz, bo codziennie musimy 'wyczesywać' określoną ilość włosów, żeby były zdrowe. oj, Teezer idealnie pasowałaby mi do plecaka do szkoły, nie zajmuje wiele miejsca, jest dobra, a w dodatku ma takie cudne kolory :)

        OdpowiedzUsuń
      19. Mam swój TT tylko że inny model :)
        myślę że to co napisałaś to w pełni prawda, zwłaszcza z tym wyrywaniem włosów.
        http://variouseverything.blogspot.com/2014/09/im-sorry.html

        OdpowiedzUsuń
      20. Ja uważam że TT jest rewelacyjny do masażu głowy. U mnie (nie wiem czy tylko u mnie) troszkę TT przylizuje włosy.
        Zapraszam na posta o szczotce TT http://arkanaurody.blogspot.com/2013/06/tangle-teezer-profesjonalna-szczotka-do.html

        OdpowiedzUsuń

      Za każdy komentarz dziękujemy :)