29 grudnia 2014

Seyo - krem do rąk dla skóry suchej i wrażliwej

Ostatnio będąc w drogerii Natura natknęłam się na krem do rąk firmy Seyo. Jeśli jesteście go ciekawi zapraszam do dalszego czytania :)

 

Od producenta

SEYO UREA 5% MOCNO NAWILŻAJĄCY
to wyjątkowo delikatny krem do rąk przeznaczony do codziennej pielęgnacji suchej skóry. Zawiera starannie dobrane składniki o dobroczynnym działaniu na skórę dłoni:
- mocznik działa zmiękczając i silnie nawilża,
- oliwa z oliwek odżywia skórę,
- d-pantenol (prowitamina B5) odżywia i pielęgnuje,
- gliceryna działa nawilżająco.

PRODUKT PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE

Cena i dostępność: ok. 5 zł za 100 ml, Natura, Aster


Moja opinia

Opakowanie niezbyt zachęca do zakupu, ale jest bardzo poręczne i łatwo wydobyć z jego środka produkt. Zapach ma specyficzny i nie każdemu może przypaść do gustu, więc przed zakupem radzę go powąchać. Krem jest gęsty i przez glicerynę trochę śliski. Wchłania się dosyć szybko i nie pozostawia tłustej warstwy. Dobrze nawilża skórę. Osobiście kremuję nim ręce 2-3 razy dziennie. Starcza na około miesiąc.

Moja ocena: 3/5
Jaki jest wasz ulubieniec wśród kremów do rąk?
Zapraszam do obserwacji bloga :)

14 komentarzy:

  1. Nie miałam tego kremu, raz pokusiłam się o żel do mycia i nie byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zimę na pewno idealny! :) Szczęśliwego Nowego Roku i wspaniałej zabawy w Sylwestra! :*
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Często stawiam na znane marki a te, które widzę po raz pierwszy staram się omijać, jednak ten krem może sprawdzić się w tej porze roku, chyba spróbuję! :)
    http://tutajewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie musze kupić sobie jakoś kremik do rąk bo w zimie są strasznie suche ;)
    Może wspólna obserwacja? Zacznij I napisz a na pewno się odwdziecze
    Jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja raczej nie używam kremów, ale mojej siostrze na pewno polecę! :) Szczęśliwego nowego roku :)
    lvitt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę taki krem i taką firmę, ale z Twojego opisy wygląda na to, że warto przetestować :)
    Tylko boje się trochę o ten zapach :/

    Obserwuje ( Jako: Aleksandra Mlodzinska) i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widziałam jeszcze takiego kremu:) Życzymy szczęśliwego nowego roku ♡

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widziałam go jeszcze,szczęśliwego nowego roku!:) obserwuję.
    ewelinakuchta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego kremu. Przyznam się też ze jeszcze nie spotkałam swojego ulubieńca do rąk. W okresie dużych mrozów ratuje mnie wizyta u kosmetyczki i zabieg parafinowy oraz maska na dłonie.
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w 2015 roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej firmy , ale krem ciekawy :)

    Obserwuje xx !

    klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten krem jest rewelacyjny ! :)
    Zapraszam do mnie :)
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)