14 czerwca 2014

Balsamy do ciała, czyli jak dbam o skórę

Zawsze dbam o to, aby moja skóra była nawilżona, odżywiona i gładka w dotyku. Dlatego w mojej szafce najwięcej miejsca zajmują balsamy. Jeśli jesteście ciekawi, jakich używam i jak się sprawują, zapraszam do czytania (kliknij czytaj więcej).

Soraya So Pretty Balsam do ciała 3w1 Chocolate Kiss

W tym balsamie zakochałam się ze względu na zapach (no i nie tylko). Pachnie jak budyń czekoladowy. W dodatku aromat utrzymuje się na skórze dość długo. Konsystencja jest trochę lesista, ale nie ma żadnych problemów z rozprowadzeniem. Ma barwę kakaową. Wchłania się w miarę szybko. Ale przejdźmy do najważniejszego - nawilża świetnie, skóra jest gładka i miła w dotyku. Jest moim drugim ulubieńcem, zaraz po mleczku z YR.
A! I zapomniałam dodać o opakowaniu, które ma śliczny design. Przyciąga wzrok!

Dostępność: drogerie.
Cena: ok. 15zł.




Balsam z Ziaja, Pomarańczowe mleczko do ciała, skóra normalna i sucha

Bardzo lubię kosmetyki z firmy Ziaja, więc czemu nie skusić się na balsam? Producent zapewnia nas, o nawilżeniu skóry oraz zapobieganiu utracie wody z naskórka. Wspomina również o sprężystości, elastyczności i nawilżeniu. Zacznę może od opakowania produktu. Bardzo podoba mi się pompka, dzięki której łatwiej jest wydobyć substancję. Za to wielki plus! Zapach jest pomarańczowy, trochę chemiczny. Substancja nie jest, ani za gęsta, ani za rzadka. Bardzo dobrze rozprowadza się po ciele. Gorzej z wchłanianiem. Trzeba trochę poczekać, ponieważ produkt jest dość tłusty. Ale to jest jedna z niewielu wad. Jeśli chodzi o nawilżenie, to sprawdza się w tym świetnie! Skóra jest nawilżona, gładka i odżywiona. Naprawdę produkt godny polecenia!

Dostępność: drogerie.
Cena: ok. 10zł za 400ml.

Mleczko nawilżająco- odżywcze od Yves Rocher 

Mój ulubieniec. Najlepsze mleczko do ciała, jakie używałam. Zacznę może od zapachu, który urzekł mnie w 100%, ponieważ jest delikatny i migdałowy (kocham migdały). Konsystencja bardzo dobrze rozprowadza się po ciele. Nie jest za gęsta, ani za rzadka. Szybko się wchłania. Pozostawia przez chwilę piękny zapach. Skóra jest nawilżona, odżywiona, jędrna i gładka. Taki efekt utrzymuje się nawet do kilku dni. Jedynym minusem może być dozownik. Czasami wylewa się za dużo produktu, przez co szybko się kończy. No i cena jest dość wysoka jak na mleczko do ciała, ale myślę, że jest warte swojej ceny.

Dostępność: Yves Rocher
Cena: 29,90zł za 200ml



All About Beauty, Argan Oil skóra sucha i wrażliwa        
      
Firma produkująca balsam może być wam mało znana. Sama nigdy wcześniej o niej nie słyszałam. Producent obiecuje nam ochronę przed negatywnym wpływem środowiska, odżywienie, elastyczność, nawilżenie i wygładzenie. Zacznę od tego, że zapach produktu kojarzy mi się z kremami przeciwsłonecznymi. Konsystencja jest dość gęsta. Podczas rozprowadzania, tworzą się grudki, co bardzo mnie denerwuje. Plusem jest na pewno to, że balsam wchłania się błyskawicznie. Jednak co do nawilżenia mam mieszane uczucia. Skóra jest nawilżona, ale tylko przez chwilę. W dodatku nie jest gładka, jak być powinna. Co do ochrony i elastyczności to nie zauważyłam żadnych zmian. Nie jestem z niego zadowolona i nie kupię go ponownie.

Dostępność: supermarkety, drogerie. 
Cena: ok. 7 zł.

Na dziś to tyle o moich balsamach. Mam ich jeszcze kilka, ale o nich innym razem. Z ogólnej oceny można wywnioskować, że u mnie najlepiej sprawdził się balsam z Yves Rocher, a najgorzej z All About Beauty.

A wy używaliście, któregoś z nich? Jakie są wasze ulubione balsamy? 

24 komentarze:

  1. nie używałam żadnego z tych balsamów :>

    rosy-roosy.blogspot.com/ | serdecznie zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam to mleczko pomarańczowe Ziaji i też byłam zadowolona ;) Moim ulubionym balsamem jest chyba czerwony Garniera, ale lepiej nadaje się na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Ja ostatnio bardzo polubiłam musy Tutti Frutti :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy go nie miałam, może czas spróbować :)

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry post :D

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy żadnego z nich. Jedyne co, to mam nadal z Yves Rocher - Miód & Muesli. Jest całkiem dobry, ale mam wrażenie, że tylko na chwilę. Mam bardzo suchą skórę, więc ciężko dobrać jakiś balsam.

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego nie używałam :) teraz mam balsam pod prysznic z Nivea i muszę przyznać że daje radę oprócz nóg, które zawsze mam suche :) i jeszcze bardzo lubię masła co ciała :):)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/
    Jeżeli interesuje Cię wspólna obserwacja, to ja jetem chętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, kusi mnie ta Sorayka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam teraz ziaję i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie dbam aż tak o swoje ciało , ale kto wie może zaczne ;)
    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/2014/06/magic-in-photo-b.html

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny design bloga! też używam ziaji


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog i posty.
    Jedynie co mnie wkurza w designu to te zielone nagłówki.
    Ciężko się je czyta, są jasne, żarowiaste, aż mnie oczy bolą od czytania nagłówka.

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam żadnego z tych balsamów, ale może coś wypróbuję :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten pierwszy i jestem z niego zadowolona jak na razie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy blog! Można się dużo z niego dowiedzieć :)
    Obserwujemy? Czekam na odpowiedź u mnie w komentarzu ;)

    http://baatmaaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja muszę zacząć dbać o skórę ;d I chyba kupię sobie ten pierwszy balsam :)
    Fajny post !

    OdpowiedzUsuń
  17. te od Soraya są świetne <3

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne recenzje :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja używam takiego dużego z Dove ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Balsamy z Sorayi bardzo fajnie pachna, ale zdecydowanie wole oliwki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tych produktów miałam balsam z ziaji i bardzo go lubiłam! Świetne recenzje :)
    ✿ Zapraszam do mnie! - kilk ✿

    OdpowiedzUsuń
  22. żadnego nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajna recenzja :)

    + h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)