9 października 2014

L`Oreal, Elseve Volume Collagene, Spray ułatwiający rozczesywanie

Masz problem z rozczesywaniem i oklapłymi włosami? Dzisiaj przychodzę z recenzją produktu firmy L`Oreal. Jeśli jesteście go ciekawi, zapraszam do dalszego czytania. 

 

Od producenta

Twoje włosy są cienkie i słabe, a fryzurze brakuje objętości? Wkrótce po stylizacji uczesanie traci swój kształt?

Spray ułatwiający rozczesywanie – zwiększona objętość. Bez obciążania.
Kolagen jest substancją czynną stosowaną w pielęgnacji skóry ze względu na swoje silne działanie wzmacniające.
Po raz pierwszy w historii laboratoria L’Oréal zastosowały w produktach do pielęgnacji włosów Collagène CR, aby:
- odbudować strukturę włosów włókno po włóknie i nadać fryzurze objętość oraz gęstość,
- unieść włosy u nasady dla zwiększenia objętości.
Spryskać włosy od nasady aż po końce. Aby uzyskać maksymalną objętość, czesać włosy, unosząc je od nasady. Nie spłukiwać. Do stosowania zarówno na włosach suchych, jak i wilgotnych.

Cena i dostępność: 16 zł za 200 ml, drogerie


Moja opinia

Spray znajduje się w prostej buteleczce z atomizerem, który jest zabezpieczony plastikową nakładką. Opakowanie jest półprzezroczyste, dlatego bez jakiegokolwiek problemu widzimy ile produktu jeszcze zostało. Płyn jest przezroczysty. Dobrze rozprowadza się go na włosach. Zapach jest przyjemny, trochę jakby kwaskowy, ale absolutnie nie za mocny. Włosy po użyciu nie są obciążone, a rozczesuje się je faktycznie lepiej. Co do zwiększonej objętości to nie zauważyłam żadnego spektakularnego efektu, jedynie leciutkie uniesienie, natomiast włosy zdecydowanie lepiej się układają. Może tylko u mnie tak działa albo mi się wydaje, ale po użyciu tego produktu, gdy suszę włosy suszarką są one momentalnie suche. Jest bardzo wydajny, ponieważ bardzo wolno go ubywa. Nie używam go na co dzień, ale raz w tygodniu i starcza na około 3 a nawet 4 miesiące.


Moja ocena: 4/5

Używaliście tego produktu, jak się u was sprawdził?

Zapraszam do obserwacji bloga :) 




13 komentarzy:

  1. Ja mam taki i jestem bardzo zadowolona :)
    Może wspólna osberwacja?

    Mój Blog - klliik!♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten produkt. Byłby dla mnie bardzo przydatny. Jak spotkam to się zastanowię czy kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie używałam tego produkty ,ale kilka razy widziałam w drogeriach i zastanawiałam się nad nim ;)
    Zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałoby mi się coś takiego ;)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/10/mint-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałby się taki produkt! ;)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. brzmi ciekawie :)

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię i polecam spray Gliss Kur :)

    harry-czary-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę to wypróbować :)

    zapraszam do mnie
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam go i jestem z niego mega zadowolona :)

    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. stosowałam go i również oceniłabym go na 4;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym preparacie ale przydało by mi się coś do rozczesywania włosów bo mam z tym problem :3

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę go wypróbować bo często mam oklapnięte włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam ale chętnie spróbuje. :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)