14 września 2014

Philips Prostownica HP8341/00 SalonStraight Ceramic

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją prostownicy firmy PHILIPS. Jeżeli jesteście ciekawi jak się spisuję, zapraszam do dalszego czytania :)



Od producenta


Delikatne prostowanie włosów. Płytki ceramiczne i pielęgnacja jonowa zapewniają naturalnie proste i błyszczące włosy.

Cena i dostępność:
ok. 150 zł; Media Markt

Moja opinia 


Moje włosy z natury są lekko pofalowane, więc nie mam dużego problemu z ich prostowaniem. Natomiast prostownica ta sprawia, że jest to sama przyjemność. Zaletą tego urządzenia jest to, że błyskawicznie się nagrzewa. Zawiera szeroki zakres termoregulacji od 120°C do 230°. Dodatkowo jest banalnie łatwa w obsłudze. Spokojnie można wykonywać nią śliczne fale. Pielęgnacja jonowa faktycznie zapewnia błyszczące włosy. Plusem tej prostownicy jest na pewno długi, obrotowy kabel. Po upływie godziny od włączenia sama się wyłącza. Ma bardzo prosty, estetyczny wygląd. Nie jest zbyt dużych rozmiarów, co jest jej plusem. Dodatkowo posiada pokrowiec. Uważam, że prostownica jest świetnym urządzeniem i jest godna polecenia.



Ocena: 5/5

A wy jakiś prostownic używacie? Jesteście z nich zadowoleni?

Zapraszam do obserwacji bloga :) 

10 komentarzy:

  1. Ja nie używam prostownic ani suszarek :).

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie używam prostownicy,jednak mam jedną w posiadaniu i jestem z niej zadowolona :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja prostuje włosy codziennie :)
    obserwujemy?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam prostownicy ;p ta wydaje się być świetna :)

    zapraszam serdecznie ;p
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post, miło się czyta :)

    http://obiektywyciastkaipocztowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam prostownicy zwykłej, kupionej w rossmanie i sprawdza się bardzo dobrze mimo, że nie jest spod znanej firmy.

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam pojęcia z jakieś firmy jest moja prostownica ale wiem, że sprawdza się doskonale! Używam jej codziennie do prostowania grzywki i co jest najważniejsze bardzo szybko się nagrzewa a ja z reguły nie mam za dużo czasu więc jest to ogromnym plusem ;D
    http://optymistyczna-realistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja powinnam w końcu zmienić swoją prostownicę na jakąś lepszą :)))))

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja po prostownice od jakiegoś czasu sięgam bardzo bardzo rzadko :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)