7 maja 2015

Isana - zmywacz do paznokci Mandelduft

Jakiś czas temu pisałam o zmywaczu również firmy Isana, który nie przypadł mi do gustu Klik, jednak w komentarzach niektóre z was polecały mi właśnie ten zmywacz. Następnego dnia poszłam do Rossmanna i zakupiłam go. Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdził to zapraszam do czytania dalej :)



Od producenta

ISANA ZMYWACZ DO PAZNOKCI 
- o zapachu migdałów, z wysokiej klasy olejkiem 
- usuwa lakier szybko i dokładnie

Cena i dostępność: ok. 4 zł za 125 ml, Rossmann

 

Moja opinia


Kosmetyk zamknięty jest w prostej, plastikowej, półprzezroczystej buteleczce. Zapach w opakowaniu jest dość mocny, jednak na waciku nie jest aż tak bardzo wyczuwalny. Świetnie radzi sobie ze wszystkimi lakierami i co ważne, nie rozmazuje ich. W przeciwieństwie do poprzedniego zmywacza, nie zauważyłam, aby zostawiał jakikolwiek nalot albo, aby wysuszał.

Moja ocena: 5/5

Jakiej firmy polecacie zmywacze do paznokci?

Zapraszam do obserwacji  bloga :) 




11 komentarzy:

  1. Słyszałam, że kosmetyki z tej firmy są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzywalam go i dla mnie rowniez super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam go! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i ciekawa recenzja ♥. Ja również używam tego zmywacza i jestem bardzo zadowolona :). Ogólnie jeśli chodzi o firmę Isana to jest ona naprawdę dobrym producentem kosmetyków, choć zdarzają się małe "niewypały", ale to chyba jak każdej korporacji. Pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt :)
    Świetny blog!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Jeśli masz ochotę na wspólną obserwację powiadom mnie o tym, a zrealizujemy to :)

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Isanę znam, ale moim numerem jeden wśród zmywaczy jest różowy zmywacz z Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kupuję przeważnie różowy zmywacz z biedronki :p

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tym ale chętnie wypróbuje :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie! Każdy komentarz jak i nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy. the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)