12 sierpnia 2014

Isana – zmywacz do paznokci bez acetonu

Lakier do paznokci zazwyczaj zmieniam 1-2 razy w tygodniu, więc staram się unikać zmywaczy z dodatkiem acetonu. Dzisiaj, więc przychodzę do was ze zmywaczem firmy Isana. Jeśli jesteście go ciekawi, zapraszam do dalszego czytania :)

Od producenta:


 ISANA ZMYWACZ DO PAZNOKCI BEZ ZAWARTOŚCI ACETONU
- szybko i dokładnie usuwa lakier
- zawiera cenny olejek oraz substancje natłuszczające

Cena i dostępność: 4.99 za 125 ml, Rossmann

Moja opinia:



Zmywacz bezproblemowo radzi sobie z jasnymi oraz ciemnymi lakierami. Robi to szybko, jednak po użyciu na paznokciach oraz skórkach można zauważyć biały, bardzo nieprzyjemny nalot. Bardzo wysusza, co według mnie go wyklucza. Otwór w buteleczce jest duży, ale wystarczy przycisnąć do niego wacik i przechylić opakowanie. Ma mocny zapach. Jego plusem na pewno jest to, że jest dostępny w każdym Rossmanie. Jest bardzo tani, a dodatkowo często bywa w promocji. Jego buteleczka jest plastikowa oraz przezroczysta, dzięki czemu widać ile produktu zostało już zużyte. 

Ocena: 2/5

Używałyście tego zmywacza? Może polecacie jakieś inne ?
 Zapraszam do obserwacji bloga :)

11 komentarzy:

  1. Lubię ten zmywacz polecam ;)
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam , że jest w porządku, ale faktycznie bardzo wysusza ;x

    http://madeandleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam zmywacz, który zawiera witaminy, paznokcie nie są po nim aż tak wysuszone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten zmywacz, jest to jeden z lepszych :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten zmywacz.. spodziewałam się chyba cudów.. bo już po pierwszym użyciu niesamowicie się rozczarowałam.. miewałam dużo lepsze niestety..

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze zmywa lecz niestety wysusza, często go używam ale zawsze potem oliwka idzie w ruch ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam, że to jeden z lepszych zmywaczy

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zdecydowanie wolę z isany ten zielony zmywacz, o wiele lepiej się u mnie sprawdza i ma zdecydowanie mniej intensywny i ładniejszy zapach :) Ja na swoich paznokciach po tym zmywaczu nie miałam nigdy żadnego białego nalotu :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)