10 maja 2015

Fa - NutriSkin, Care & Protect 48h

Ostatnio pisałam o antyperspirantach w spray, więc przyszedł czas na przetestowanie czegoś innego. Postawiłam tym razem na ochronę w sztyfcie. Jesteście ciekawe czy warto w taką zainwestować? Zapraszam dalej.


Od producenta

Przyjazna skórze formuła z pielęgnującymi składnikami, chroni przed potem i przykrym zapachem przez 48 godzin nie pozostawiając białych i żółtych śladów na ubraniu. 

Cena i dostępność: ok. 6-8zł za 50ml, dostępny w drogeriach i supermarketach. 


Moja opinia
Zacznę od opakowania. Jest ono nieduże, dzięki czemu nie zajmuje dużo miejsca w torebce. Ma bardzo wygodne pokrętło u spodu, które się nie zacina, ani nie psuje. Zamknięcie też można z łatwością zdjąć. Produkt ma delikatny, kremowy zapach, którego nie czuć na skórze. Konsystencja jest zbliżona do mydła pomieszanego z kremem. Dobrze się aplikuje. Nie pozostawia śladu na ubraniach. Nie podrażania, można stosować nawet po depilacji. Jeśli chodzi o ochronę to przez dobre kilka godzin naprawdę działa. Zabezpiecza nas przed przykrym zapachem i potem. Jednak na pewno nie ochroni nas przez 48h. Jak dla mnie to naprawdę fajny produkt i za niską cenę.


Moja ocena: 4,5/5

Używałyście kiedyś? Jak się sprawdził?


7 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś identyczny i byłam z niego bardzo zadowolona.:)
    Tak jak napisałaś nie jest drogi,a za to super sie sprawdza:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam :) Ja polecam najbardziej dezodoranty w kulce od Ziaji. Całkowicie likwidują problem pocenia się i są bardzo tanie ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uzywam rexony dla bialych i czarnych i polecam w 100% nie rozstane sie z nią nigdy! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam, ale wole inne, bo dla mnie jest po prostu niewygodny, bo tak dziwnie się wciera i kruszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i ogólnie genialny blog ;*

    ♥ Obserwuję i liczę na rewanż ♥

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam w kulce z garniera, używam, ma świetny zapach i pomaga :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    Każdy komentarz jak i nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy. the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)