4 lutego 2015

Garnier Hand - regenerujący krem do rąk

Zimą moje dłonie wymagają szczególnej uwagi. Niska temperatura na zewnątrz oraz suche powietrze w ogrzewanych pomieszczeniach nie służą im, dlatego wybrałam się do drogerii w poszukiwaniu idealnego kremu do rąk. Mój wzrok przyciągnął od razu produkt firmy Garnier. Zapraszam na jego recenzję.


Od producenta



Regenerujący krem do rąk. 

- Intensywna Pielęgnacja: 

Alatoina, aby regenerować i pielęgnować wysuszoną i zniszczoną skórę dłoni.
- Gliceryna, aby przeciwdziałać przesuszeniu i zapewnić warstwę ochronną.

Rezultat: 
Stosowany regularnie krem do rąk Garnier Intensywna Pielęgnacja łagodzi i odżywia zniszczoną skórę dłoni oraz przywraca jej miękkość i elastyczność.

Cena i dostępność: ok.8 zł za 100 ml; drogerie

Moja opinia


Produkt zamknięty jest w plastikowym opakowaniu o pojemności 100 ml. Krem ma lekko różowy kolor, a jego zapach jest przyjemny i długo utrzymuje się na dłoniach. Wystarczy już niewielka ilość, aby skóra została odpowiednio nawilżona. Dodatkowo staje się ona miękka i delikatna w dotyku na długi czas. Bardzo szybko się wchłania, ale na dłoniach pozostaje wyczuwalna warstwa ochronna. Jest wydajny, a jego cena jest bardzo atrakcyjna jak za tak dobry produkt.


Moja ocena: 5/5
Używacie produktów firmy Garnier? Jacy są wasi ulubieńcy wśród kremów do rąk?
Zapraszam do obserwacji bloga :)

23 komentarze:

  1. Ja na szczęście nie mam problemu z dłońmi, ale na przyszłość będę pamiętać :)
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi raz pomógł :)
    mjakmamuska.blogspot.com
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zazwyczaj używam Neutrogeny, jak dla mnie działa super ;3

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za każdym razem testuje inny krem, obecnie mam z Soraya:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://carmelovy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego kremu, ale z mojego aktualnego nie jestem zadowolona, więc może skuszę sie na ten :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny test kremu :) Musze go wypróbować :)
    Obserwuje zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie uzywałam tego produktu ale lubie kosmetyki Garniera ;)
    _________________________________
    Ps. Kochana zapraszam na nowy wpis ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam tego kremu i jest na prawdę dobry :)
    Teraz używam kremu z Avon i też jestem z niego zadowolona bo bardzo nawilża dłonie
    Zapraszam --> http://justsayhei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam okazji go jeszcze testować, ale może się skuszę, skoro polecasz ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Odkąd pamiętam produkty z Garniera zawsze bardzo dobrze się u mnie sprawdzały. Tego kremu nie miałam okazji jeszcze używać :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post ! Genialny jest ten produkt ! :*
    Obserwacja za obserwacje jak zaobserwujesz napisz na pewno się odwdzięczę :) maron-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę kiedyś go wypróbować ;)

    zapraszam ♥ jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę go kiedyś wypróbować :)

    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu - zaobserwuj :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo miło czytało się tego posta ;) Czekam na kolejne!

    U mnie za kliknięcie w link z TEGO posta zareklamuję Twój blog + zaobserwuję :)
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  16. Krem ma sporo plusów- cena, łatwa dostępność. Do tego spełnia swoje zadanie, my także możemy go polecić :) To chyba jeden z najlepszych tego typu kosmetyków, choć akurat farby do włosów z tej samej firmy nie są już takie dobre.
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja uwielbiam kremy z Kolastyny, a tego jeszcze nie testowałam, choć po tej recenzji chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś ten krem, był świetny!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam produkty Garniera, świetny post! :) Zapraszam do siebie :

    Blog Mel ->klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie zaciekawił balsam do ciała z Garniera, ale jednak go nie kupiłam bo ostatnio mam bardzo wrażliwą skórę :(
    Jeżeli chodzi o krem do rąk to polecam także z firmy Neutrogena :)

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój ulubieniec, ale znalazłam jego tańszy zamiennik ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Przydałby mi się teraz ten krem! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja z Garniera jak narazie używam szampony :) Wiec moze kiedyś w razie potrzeby skuszę się na ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)