30 kwietnia 2015

#1 Prawda i mit - włosy

Każda kobieta marzy o pięknych, zdrowych i lśniących włosach. Niestety, dużo z nas kieruje się błędnymi informacjami, które wokół nas krążą. Dzisiaj obalę parę mitów i przytoczę parę prawd, które pomogą Wam w pielęgnacji swoich włosów. Zapraszam. 



Mit: Włosom nic się nie stanie jeśli w mokrych włosach pójdziesz spać. 

Prawda: Mokre włosy są delikatniejsze i podatne na uszkodzenia, dlatego lepiej wysuszyć je suszarką na średniej wartości. 

Mit: Przez szczotkowanie włosów wyrywamy je.

Prawda: Poprzez szczotkowanie usuwamy tylko te włosy, które są martwe i plączą zdrowe włosy.  

Mit: Cięcie włosów na krótko sprawi, że będą one gęstsze. 

Prawda:  Liczba włosów jest zakodowana genetycznie i krótkie cięcie nie pomoże. Możemy jedynie wspomóc się fryzurą, która optycznie sprawi, że będą one wyglądały na gęstsze.

Mit: Używanie suszarki niszczy włosy.

Prawda: Gorące powietrze i zbyt bliska odległość suszenia niszczą włosy. Suszarkę powinniśmy ustawiać na najniższą albo na średnią wartość (jeśli najwyższą to musimy pamiętać, aby suszarka była cały czas w ruchu, aby nie popaliła włosów) oraz powinniśmy suszyć włosy z odległości 30 cm.

Mit: Częste noszenie kapeluszy oraz czapek powoduje wypadanie włosów.

Prawda: Wilgotne włosy należy rozczesywać grzebieniem z szeroko rozstawionymi i grubymi zębami, natomiast suche - szczotką.

Jeśli znacie jakieś mity oraz prawdy na temat włosów napiszcie o nich koniecznie w komentarzach :)
Zapraszam do obserwacji bloga :)


27 komentarzy:

  1. Ciekawy post :) ja to wiem tylko, ze podcinanie koncowek wcale nie przyspiesza ich rosniecia, bo rosna one przeciez od skory glowy, ale za to usuwa polamane koncowki, ktore sie wykruszaja przez co nie widac zeby wlosy rosly :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zmagam sie z cholernie suchymi włosami! i nie wiem jak temu zaradzić... musze chyba jakies keratynowe odżywianie zrobić...puszą sie, sa nie do zniesienia!! Masakra....wyprostuje, wyjde na dwór gdy jest wilgoć zaraz każdy w inna strone....cos okropnego!!! Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/04/metamorfoza.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, słyszałam o zaledwie kilku tych mitach i faktach, a większość to dla mnie nowość. Włosy to właściwie bardzo ciekawy temat rzeka! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Tobie dowiedziałam się paru ciekawych rzeczy :))
    Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wierzyłam we wszystkie dotychczas mity hah <3

    -------------------------------------------------
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Zacznij i mnie poinformuj! <3
    PS. Świetnego masz bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny post :) Wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przeczytalam, dobrze ze taki post napisalas bo troche sie martwilam co do suszenia. :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny post :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe informacje, część mnie zadziwila :D
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie usłyszec o takich faktach :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo przydatny post, można się dużo dowiedzieć ;)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam krótkie włosy i uwielbiam takie fryzury najbardziej na świecie. Mam jednak takie szczęście, że moje włosy są grube i zadbane, ponieważ krótka fryzura nie zwalnia mnie z pielęgnacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie powiem, przydatny post!:) Ostatnio dużo szukałam na temat włosów i w końcu znalazłam!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny i dla mnie baaardzo przydatny post bo mam problem z włosami

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post :) zapraszam do mnie- podlewsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny post, bardzo mi się tu podoba, więc będę wpadać częściej! ♥

    Skomentujesz post u mnie? :)
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  18. Też zależy kto ma jakie włosy. ;)
    roxannee-blog.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesujący post ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. dobre informacje :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne, mega przydatne:)
    obserwacja za obserwacje?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/04/photo-mixinstagram.html

    OdpowiedzUsuń
  22. OO! mega ciekawy post :)
    O matko, to ja chyba powinnam być łysa jeśli częste noszenie kapeluszy powoduje wypadanie włosó :D Jak dobrze, że to mit :D!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiele "włosomaniaczek" twierdzi ,że prze nigdy nie wolno czesać mokrych włosów. Poniekąd trzymałam się tej reguły ,lecz gdy wyczesałam mokre ,gdy wyschły układały się o wiele lepiej;) Zawsze sprawdzajcie wszystko na sobie
    geordiee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przydatny post dla wielu osób, które właśnie są w błędzie jeśli chodzi o suszenie włosów czy gęstość. Ja swoje ścięłam tylko dla odciążenia, kiedy stały się słabe i łamliwe... że nowe, zdrowe odrosty nie były już na wstępie obciążone i nie zaczęły się rozdwajać. Mit o kapeluszach mnie rozbawił, sama nigdy tak nie myślałam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)