13 maja 2015

#2 Prawda i mit - włosy

Dzisiaj przychodzę do Was z kontynuacją serii "prawda i mit". Dalej zostaniemy w tematyce włosów. Bez zbędnego przedłużania, zapraszam na notkę. 




Mit: Rozdwajające włosy można zregenerować.

Prawda: Zniszczone włosy należy ściąć. W przeciwnym razie będą rozdwajać się bardziej. Odżywki i maseczki regenerujące pomogą jedynie uniknąć powstania tego problemu.

Mit: Systematyczne podcinanie włosów spowoduje, że staną się one mocniejsze i będą szybciej rosły.

Prawda: Niedobór witamin z grupy B, cynku oraz magnezu może prowadzić do powstania łupieżu. 

Mit: Aby włosy były czyste należy przemyć je szamponem 2 razy. 

Prawda: Wiosną wypada więcej włosów, ponieważ o tej porze roku wydziela się zdecydowanie więcej hormonów. Powoduje to obniżenie poziomu żelaza i ważnych witamin, które prowadzą do wzmożonego wypadania włosów. 

Mit: Włos, który wypadnie wraz z korzeniem, już nie odrośnie. 

Prawda: Odżywkę nakładamy na włosy, a nie na skórę głowy.

Mit: Włosy wypadają, gdy są za długie.

Prawda: Masaż skóry głowy sprawia, że włosy szybciej rosną. Dzięki niemu dochodzi do pobudzenia krążenia i cebulki włosowe otrzymują dodatkową porcję składników odżywczych. 

Podzielcie się w komentarzach swoimi mitami i prawdami na temat włosów! :)
Zapraszam do obserwacji bloga :)


13 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny i ciekawy post :) Oby takich więcej :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog :)
    zapraszam do mnie
    http://poookrecona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo się dowiedziałam dobry post :)
    zapraszamy do nas
    http://fashion-outside.blogspot.com/
    obs za obs

    OdpowiedzUsuń
  4. przydatny post! ja niestety mam teraz problem z łupieżem, nie wiem dlaczego..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post, dużo się dowiedziałam o włosach! :)

    pozdrawiam i zapraszam! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo nowych rzeczy się dowiedziałam ;) super post !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post :)
    Mi zawsze wpajali, żeby myć włosy 2 razy :P

    zawieleaniele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie napisane :)

    Pozdrawiam serdecznie ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post! bardzo mi pomógł:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł na post, dowiedziałam się kilku przydatnych rzeczy. :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)