9 sierpnia 2015

Catrice Cosmetics - Camouflage cream, korektor kryjący

Często, gdy ktoś znajomy zauważy w mojej kosmetyczce korektor firmy Catrice mówi, że sporo słyszał o tym produkcie, jednak nie jest do niego przekonany i pyta mnie o zdanie. Dlatego postanowiłam zrobić jego recenzję, na którą już teraz Was zapraszam.
 
 
 

Od producenta

 
Kremowa i matowa konsystencja korektora gwarantuje wysokie krycie maskując wszystkie niedoskonałości cery, cienie pod oczami oraz przebarwienia.
 
Cena i dostępność: 13 zł za 3g; Natura
 



Moja opinia

 
Korektor znajduje się w małym, zakręcanym słoiczku. Producent ma nam do zaoferowania 3 kolory: 010 Ivory, czyli dla bladziochów, 020 Light Beige, dla tych nieco opalonych oraz 025 Rosy Sand - dla tych, którym najbardziej zazdroszczę - o ciemniejszej karnacji.
 
 
Korektor ten jest bardzo gęsty, dlatego, tak jak obiecuje producent kryje on wszelkie niedoskonałości cery oraz cienie pod oczami. Dobrze wtapia się w skórę, dzięki czemu utrzymuje się cały dzień. Niestety podkreśla suche skórki oraz wchodzi w załamania. Jego wydobywanie jest również ciężkie szczególnie dla posiadaczek długich paznokci, ponieważ najzwyczajniej wchodzi on pod płytkę paznokciową. Dlatego warto zaopatrzyć się w pędzelek. Wracając do jego zalet to na myśl od razu przychodzi mi jego wydajność. Używam go od około półtora miesiąca i póki co końca nie widać :). Jego wielkim plusem jest również cena. Już za 13 zł możemy kupić to cudeńko.
 
 
Moja ocena: 4.5/5
Używaliście tego korektora, a może Wy znacie takie "cudeńka"?
Zapraszam do obserwacji bloga :)
 



10 komentarzy:

  1. Mam ten korektor i go kocham ♥ Jest najlepszy jaki do tej pory miałam :)
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie interesuję się makijażem, ale widzę, że u Ciebie nie jest to główna tematyka. Będę tu wpadać.
    Ps: Może jak będę starsza wrócę do tego posta i kupię sobie ten korektor... xD
    http://ola-watala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go wypróbować ;)

    Super blog , pozdrawiam ;)
    Zapraszam do mnie ;) http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się fajny! :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba sprawię sobie taki korektor, mój już się kończy. Obawiam się, że nie będzie tak jasnego koloru, jak moja twarz (bladzioch level max)
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście skusiłam się na niego i już czeka na mnie u teściowej więc od niedzieli wielkie testowanie :D
    Mam nadzieje, że będzie się sprawował tak jak każdy opisuje :)
    Świetny post.
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy go nie używałam, ale moze spróbuje. W wolnej chwili zapraszam do mnie, może mój blog Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? :)
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go nigdy, ale kończy mi się aktualny i może go wypróbuję :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na razie używam kamuflażu z Kryolan.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam go, bo rewelacyjnie spełnia swoją funkcję.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)