31 stycznia 2015

Jeden produkt, a tyle możliwości

Pewnie zastanawiacie się o czym mowa. Czy to o jakimś kosmetyku z wyższej pułki, który spełnia wszystkie nasze oczekiwania, czy też o innej cudownej wielofunkcyjnej rzeczy, za którą musimy zapłacić miliony. O tuż nie. Dzisiaj chciałabym wam napisać o zwykłej, wszędzie dostępnej i niedrogiej wazelinie, która może ułatwić nam życie i zastąpić wiele innych kosmetyków. Dzięki temu zaoszczędzimy na zbędnym wydawaniu pieniędzy. Jeśli jesteście ciekawe, co może sprawić to cudeńko, zapraszam do czytania.


Wazelina najczęściej jest znana jako produkt służący do nawilżania ust. Można ją nabyć w każdej drogerii, supermarkecie i aptece. Kosztuje niewiele (można ją nabyć nawet za 2-3zł), nie zajmuje dużo miejsca i jest każdemu dobrze znana. Jednak bardzo mało osób wie o jej wszystkich zastosowaniach. Dlatego wymienię Wam te, które są mi znane. 

1. Balsam do ust
Tak jak już wspomniałam wyżej, świetnie nawilża usta. Najlepiej jest ją stosować na noc ze względu na jej tłustą konsystencję, która się nie wchłania, ale bardzo dobrze nada się też na mrozy. Dzięki niej usta są miękkie i mniej podatne na pękanie.


2. Nawilżenie kolan i łokci
Jeśli ktoś ma problem z tymi partiami ciała to wazelina idealnie się do tego nada. Można wetrzeć ją w łokcie lub kolana i pozostawić na noc. Efekt nawilżenia gwarantowany.

3. Pękające i suche pięty
Podobnie jak w powyższym przypadku, wystarczy posmarować pięty wazeliną i założyć bawełniane skarpetki. Co prawda tutaj na efekty trzeba trochę poczekać, ale przy regularnym smarowaniu na pewno będą one widoczne.

4. Wysuszone skórki wokół paznokci
U mnie jest to dość częsty kłopot. Dlatego kiedy już skórki są bardzo wysuszone, smaruje je przed snem wazeliną i rano są one o wiele miększe. Regularne stosowanie da Wam lepsze efekty.

5. Sposób na suchą cerę
Osoby, które mają cerę suchą, mogą spróbować użyć jej jako kremu. Najlepiej nałożyć ją na najbardziej przesuszone części twarzy. 

6. Patent na piękne rzęsy
Jeśli używacie codziennie tuszu do rzęs i zalotki to wazelina świetnie sprawdzi się w roli odżywczej. Nakładana na noc odżywi rzęsy, wzmocni je i doda im blasku. Przyśpieszy również ich wzrost. Słyszałam, że też dobrze się sprawdza przy zdejmowaniu sztucznych rzęs.


7. Stylizacja brwi
Regularne stosowanie sprawi, że brwi będą gęstsze, mocniejsze i bardziej widoczne. 

8. Krem pod oczy
Jeśli macie problem z cieniami pod oczami lub drobnymi zmarszczkami to wazelina świetnie się tu sprawdzi. Najlepiej nakładać ją na noc, bo w dzień może rozmyć makijaż.

9. Preparat na oparzenia
Jeśli przesadzicie z opalaniem to możecie posmarować nią obolałe miejsca. Da to ukojenie i zregeneruje skórę. 

10. Sposób na suche końcówki
Wazelinę należy wmasować w suche i po rozdwajane końcówki, a pomoże to w ich ułożeniu, nawilżeniu, odżywieniu i nada im blasku.


11. Przedłuża utrzymywanie się perfum
Wystarczy lekko posmarować nadgarstki, mostek czy kark i popsikać to miejsce perfumami, a zapach będzie trwalszy i intensywniejszy.

12. Odnawia torebki i odświeża buty
W szybki sposób pomoże nam z odnowieniem starej torebki czy też wypolerowaniem butów. 

13. Zmywa makijaż
Jeśli nie masz pod ręką kosmetyków do demakijażu, możesz użyć wazeliny. Nałóż ją na wacik i zmyj nią makijaż.


14. Pomaga w chorobie
Przy ciągłym katarze nasz nos staje się czerwony i obolały. Można użyć wazeliny, aby go nawilżyć i ukoić ból.

To chyba już ostatnie zastosowanie, jakie przychodzi mi do głowy. Nieraz używałam wazeliny do innych rzeczy, niż tylko do ust. Jest to mały skarb, który powinna mieć u siebie w domu każda kobieta i nie tylko. Mam nadzieję, że dotrwałyście do końca i artykuł Wam się podobał.

A Wy do czego najczęściej używacie wazelinę?  
Może macie jakieś propozycje na kolejne artykuły? 

Zapraszam do obserwacji bloga :)



36 komentarzy:

  1. Ja zwykle używam do ust :) Ale zdarza się też, że na łokcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam wazeliny nałogowo.

    Zapraszam do nas ♥
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja, chociaż do demakijażu bym chyba nie używała - jedno małe opakowanie mogłoby nie wystarczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. nie wiedziałam o prawie żadnym zastosowaniu wazeliny. Wiedziałam tylko o nawilżaniu ust ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=PVBeuM2eiKo

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post, nie wiedziałam o tylu zastosowaniach ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam wazelinę, ale nie widziałam, że ma aż tyle zastosowań! Wypróbuję kiedyś do polerowania butów :D
    Pozdrawiam,
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedziałam że wazelina ma tyle zastosowań
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie wiedziałam, że wazelina ma tyle zastosowań! Z pewnością się przydadzą:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama często stosuję ten produkt, ale nie sadziłam, że może mieć on aż tyle zastosowań. Na pewno niektóre z nich wypróbuję ;)

    *Zapraszam do mnie*
    ~Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam o tym,ale nie o jej zastosowaniu :>
    może kiedyś ją wypróbuję :)
    http://youkeepcalm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. przydatny post :) bardzo lubię takie czytać ♥
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo nie wiedziałem że ma tyle zastosowań! x :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o kilku zastosowaniach, ale nie myślałam, że ma ona ich aż tyle ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja najbardziej lubię nakładać wazelinę na usta.
    Ciekawy pomysł na post :)

    W wolnej chwili zapraszam:
    life-by-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post! Chyba muszę zaopatrzyć na nowo swoją kosmetyczkę bo wazeliny nie mogę znaleźć :) xx
    http://fleurrebelles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wazelina to rzeczywiście świetny produkt! Nie wiedziałam o połowie zastosować, muszę je szybko spisać ;)
    Zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wazelina nie kosztuje dużo,a jest bardzo przydatna :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko! Szczerze, nie przypuszczałam, że wazelina ma tyle zastosowań:) Dobrze wiedzieć:)
    http://pkpirat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie to napisałaś.
    Ale nie wiedziałam, że ma aż tyle zastosowań.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny produkt ;) a ile zastosowań, super ;)
    Jeżeli mozesz to kliknij w link na końcu mojego nowego postu
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiedzialam o polowie zastosowan, fajny post :)!

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Spróbuję na rzęsy ♥
    hopelessadventure.blogspot.com
    Obserwujemy ? :P

    OdpowiedzUsuń
  23. łał,ma wiele zastosowań o których nie miałam pojęcia:)
    CRAZY LIFE BY ANGELIKA . zapraszam♥!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny produkt, z wazeliny korzystam codziennie!:*

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo przydatny post! o połowie z tych zastosowań nie wiedziałam.
    mojaa-wersja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, jednym słowem cud miód malina, nic tylko kupować ^^
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiedziałam, że wazelina ma tyle zastosowań.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam pojęcia, że wazelina ma aż tyle zastosowań! :D

    Zapraszam do mnie! :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjny post :)
    Nie wiedziałam o tylu zastosowaniach :)

    U mnie na blogu nowy post - zapraszam :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. W życiu bym nnie pomyślała, ze zwykła wazelina ma aż tyle zastosowań! Bardzo czesto używam zalotki i widze, że moje rzęsy na tym cierpią, więc na pewno wypróbuję ten myk z wazelinką :) Dziękuję! ;)
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. hahahah, tak jak napisałaś- mało osób wie o tylu jej zastosowaniach. Ja sama właśnie przed chwilą się o nich dowiedziałam :)

    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja myślałam zawsze,że wazelina jest tylko na usta :D
    Noelleblognoellle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Woow , zatkało mnie ;D
    Co powiesz na wspólną obserwacje na bloggerze ?
    Kochana zacznij pierwsza i mnie poinformuj!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy post :) Nie wiedziałam o większości :P

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)