22 maja 2015

Rossmann -49%


Dzisiaj przychodzimy do Was z zakupami kosmetycznymi, które zrobiłyśmy na promocji w Rossmannie. Było to już dość dawno, ale zanim się zebrałyśmy za tego posta trochę minęło. Jak to mówią: "Lepiej późno niż wcale". Oczywiście niebawem pojawią się recenzje każdego z kosmetyków. 


1. Podkład kryjący z Eveline Cosmetics, Cover Sensation - cena regularna 19.99 zł, na promocji 10.20 zł. 
2. Korektor rozświetlający Wibo, Deluxe Brightener - cena regularna 14.59 zł, na promocji 7.44 zł.


3. Eyeliner Wibo, Deep Black - jego recenzje możecie znaleźć tutaj, cena regularna 7.39 zł, na promocji 3.77 zł.
4. Paletka cieni, nude make up kit, Lovely - cena regularna 12.99 zł, na promocji 6.62 zł.


5. Lakier do paznokci, Lovely, Pastel Pepper - cena regularna 7.99 zł, na promocji 4.07 zł.
6. Lakier do paznokci, Wibo, Glamour Sand - cena regularna 7.99 zł, na promocji 4.07 zł.
7. Lakier do paznokci, Lovely, Gloss Like Gel - cena regularna 5.69 zł, na promocji 2.90 zł.
8. Lovely, preparat stymulujący wzrost paznokci - jego recenzję możecie znaleźć tutaj, cena regularna 7.19 zł, na promocji 3.67 zł.
9. Pomadka, Rimmel, Lasting Finish - cena regularna 21.99 zł, na promocji 11.21 zł.

 


                                                 
1. Podkład firmy Rimmel, Lasting Finish Nude 25HR - cena regularna: 26.99 zł, na promocji: 13.79 zł.
2. Puder firmy Miss Sporty, Do Matte Perfect Stay - jego recenzję możecie znaleźć tutaj, cena regularna: 12.59, na promocji: 6,42 zł.
3. Puder firmy Bell, HYPOAllergenic Mat Powder - cena regularna: 19.99 zł, na promocji: 10.19 zł.
4. Korektor kryjący firmy Catrice Cosmetics, Camouflage cream -korektor kupiony w Naturze, na przecenie -40%. Cena regularna: 13.99 zł, na promocji: 8.39 zł


5. Tusz do rzęs firmy Maybelline, Colossal Volum' Express, 100% black - cena regularna: 33.99 zł, na promocji: 17,34 zł.
6.  Tusz do rzęs firmy Manhattan, Ultimate Long & Curl Mascara - cena regularna: 27.90 zł, na promocji: 14,23 zł.
7. Kredka do oczu firmy Rimmel, Soft Kohl - cena regularna: 18.99 zł, na promocji: 9.68 zł.

A wy co ciekawego upolowaliście na tej promocji? 



17 komentarzy:

  1. Widzę, że zakupy się udały no i te promocje super! Świetne kosmetyki :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe rzeczy kupiłaś :)

    zapraszam na nowy post:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ponoć jest świetny chyba muszę wyprubowac:)

    ♥zapraszam obserwuję pozdrawiam♥
    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kosmetyki, ciekawy post :)
    Zapraszam na mojego bloga, jeśli jesteś zainteresowana wspólną obserwacją powiadom mnie o tym, a zrealizujemy to ;)
    Pozdrawiam

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę koniecznie kupić sobie te cienie
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie kupuję na promocjach w Rossmannie, bo bardzo nie podoba mi się to, że podwyższają ceny tuż przed.. Jedyną drogerią, do której chodzę jest Natura.
    Też myślałam o zakupie korektora z Catrice, koniecznie napisz jak Ci się sprawdza ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podwyższają? Nie zauważyłam, żeby tak robili. Często kupuję w Rossmannie i znam ceny swoich ulubionych kosmetyków. Na promocji ceny regularne są takie same, więc nie wiem skąd to spostrzeżenie :)

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o korektor z Catrice to jest świetny, szczerze polecam. Myślę, że niedlugo pojawi się jego recenzja na blogu. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. tylko ja nic nie kupilam na tej przecenie? :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety załapałam się tylko na usta i lakiery do paznokci :/

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedziałam o tej przecenie ale jakoś nie potrzebowałam niczego :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niczego nie kupiłam,ale lubię oglądać innych zakupy :)
    Julajulia.blogspot.com
    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam o tej promocji, ale fajnie rzeczy upolowałyście!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. sporo tego kupiłaś! ja kupłm tylko dwa tusze i kredke do brwi ;D

    dominisiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja nigdy nie mogę nic dla siebie znaleźć, kiedy są promocje w sklepach. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Większości tych rzeczy nie testowałam, aczkolwiek mam korektor z Catrice i moim zdaniem jest trochę zbyt widoczny i zbyt ciemny (mimo iż mam najjaśniejszy kolor...)

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)