19 maja 2015

Ziaja - tonik BIO aloesowy, cera normalna i sucha

Od lat, rano i wieczorem stosuję toniki. Ostatnio wpadł mi ponownie w ręce produkt firmy Ziaja. Zapraszam na jego recenzję.

Od producenta


Sok z liści aloesu, prowitamina B5
  • łagodnie oczyszcza naskórek
  • doskonale nawilża i tonizuje skórę
  • wskazuje skuteczne działanie kojące
  • przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych 
Sposób użycia: nanieść tonik wacikiem na skórę oczyszczoną mleczkiem aloesowym. Następnie zastosować krem BIO aloesowy.

Cena i dostępność: ok. 5zł za 200ml; drogerie oraz stoiska Ziaja

Moja opinia


Produkt zamknięty jest plastikowej buteleczce. Idealnie łagodzi skórę, odświeża oraz nawilża. Zdecydowanie polecam, aby przecierać nim twarz po każdym myciu, przygotowując buzie do dalszej pielęgnacji. Przede wszystkim nigdy mnie nie podrażnił ani nie uczulił. Ma ładny, delikatny zapach. Jest dość wydajny. Jedna buteleczka starcza na około 2 miesiące codziennego używania. Plusem również jest cena, która jest bardzo niska.


 Moja ocena: 5/5
Lubicie produkty firmy Ziaja?
Zapraszam do obserwacji bloga :)



10 komentarzy:

  1. Nie użwałam akurat tego toniku, ale posiadam inne kosmetyki z ziaji i jestem z nich bardzo zadowolona! :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym go wypróbowała:)
    obs/obs?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham z ziaji do makijazu:) Strasznie polecam! Wacikiem dasz troszczke tego i raz dwa, makijazu nie masz

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    Każdy komentarz jak i nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy. the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanko i licze ze na nie odpowiesz bo strasznie mnie to ciekawi :) inspirujesz sie czyims blogiem czy sama wszystko wymyślasz? :)
    + zapraszam do siebie! komentarz = uśmiech :) ❀Blogasek❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same staramy się urozmaicać naszego bloga i wymyślać nowe serie. Pozdrawiamy :)

      Usuń
  6. moja koleżanka stosowała ten produkt i była bardzo zadowolona :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    zaczynam przygodę z yt więc jakbyś miała ochotę i czas to również zapraszam, link na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Firma Ziaja nie jest może moim ulubieńcem, ale zdecydowanie przypadły mi do gustu toniki. Świetnie oczyszczają twarz :) Może kiedyś wypróbuję właśnie ten.


    Będzie mi bardzo miło, jeżeli zajrzysz na mojego bloga :)

    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)