7 marca 2015

Miss Sporty, So Matte, Perfect Stay Smooth Pressed Powder - puder matujący

W moim codziennym makijażu nie może zabraknąć pudru matującego, dlatego ostatnimi czasy wybrałam się do jednej z drogerii. Od razu w oczy rzucił mi się produkt firmy Miss Sporty. Zapraszam na jego recenzję.

Od producenta


Matujący puder w kamieniu zapewnia perfekcyjny wygląd przez cały dzień. Daje efekt delikatnego, miękkiego wykończenia. Zawiera pigmenty i emolienty zapewniające łatwą aplikację i komfortowe uczucie dla skóry. Pomaga zminimalizować błyszczenie się cery oraz daje naturalne, matowe wykończenie. Pudru można używać samodzielnie bądź na podkład.
Przetestowany dermatologicznie.

Cena i dostępność: ok. 12 zł za 9,4g ; drogerie


Moja opinia


Opakowanie, które z pozoru może wydawać się tandetne w rzeczywistości jest wykonane całkiem solidnie. Jest wyposażone w lusterko, co dla mnie jest ogromnym plusem, ponieważ makijaż można poprawić w każdych warunkach. Zawiera również gąbeczkę, o której nie jestem w stanie się wypowiedzieć, ponieważ produkt ten nakładam pędzlem. Niestety opakowanie jest zabezpieczone folią, więc w drogerii nie jesteśmy w stanie sprawdzić koloru. Jednak ja zaryzykowałam i ze względu na moją jasną karnację sięgnęłam po najjaśniejszy odcień, czyli 001 light. Po nałożeniu kolor okazał się starzałem w dziesiątkę. Przed rozpoczęciem pisania notki, przeczytałam parę opinii i zauważyłam, że dużo osób narzekało na to, że puder na twarzy staje się pomarańczowy. Na szczęście w moim przypadku tak się nie stało. Dopasował się idealnie. Jedynym minusem jest to, że podkreśla on rozszerzone pory i suche skórki. Co do zmatowienia, nie mam zastrzeżeń. Puder na twarzy utrzymuje się około 6 godzin.


Moja ocena: 4/5
A jakie Wy polecacie pudry?
Zapraszam do obserwacji bloga :)



9 komentarzy:

  1. Ja polecam napewno znany rimmel stay matte ;)

    Zapraszam =^-^= http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze wypróbować :)
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym kosmetyku, ale zachęciłaś mnie do jego zakupu. :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, gdy wpadniesz chociaż na minutkę. :)
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam nigdy o tym pudrze, ale wydaje się być fajnie:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam straszne problemy ze świecącą cerą i jeżeli na prawdę utrzymuję się tak długo to muszę go wypróbować ;)
    Wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie szukam pudru i chya się skuszę; D
    Chciałabym zaprosić Cię na konkurs w którym możesz wygrać narysowany przeze mnie Twój portret lub wybrany rysunek :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    http://zuzanvx.blogspot.com/2015/03/wygraj-rysunek-lub-swoj-portret-love-me.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam puder z Miss Sporty, tylko z innej serii :) Sprawdza mi się bardzo dobrze :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam nigdy tego pudru, ciekawe jakby sprawdził się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)