21 kwietnia 2015

Perfecta - Sugar Baby, perfumowany krem do ciała

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kosmetyku, który kupiłam pod wpływem pięknego opakowania. Design tak mnie zachwycił, że nie mogłam się oprzeć! Słodkie pudełko cieszy oczy i pewnie zachęciło nie jednego klienta! Jeśli jesteście ciekawe czy tak samo świetnie działa, jak wygląda, zapraszam dalej. 

Perfecta - Sugar Baby, perfumowany krem do ciała, słodkie nawilżenie


Od producenta

Rozkosznie apetyczne SPA dla ciała i duszy. Upajający słodkim zapachem landrynek i waty cukrowej, silnie nawilżający krem do pielęgnacji ciała z kwasem hialuronowym oraz olejkami arganowym i migdałowym.
- Intensywnie nawilża
- Regeneruje i spowalnia wiotczenie skóry
- Nadaje jedwabistą gładkość
- Pozostawia na skórze kuszący zapach, któremu trudno się przeć

Jak stosować? Po kąpieli wmasować krem w skórę całego ciała.
Codzienna aplikacja szybko staje się uzależniającym rytuałem.

Cena i dostępność: ok. 17 zł za 200 ml, drogerie, m.in. Rossmann, Super Pharm.


 Moja opinia 
Nie muszę już wspominać, jak bardzo podoba mi się opakowanie. Jeśli chodzi o jego praktyczność, to nic się jak na razie mi nie urwało. Produkt dzięki zamknięciu na dole spływa i nie trzeba się męczyć z wyciskaniem. Krem ma kolor pudrowego różu, co też dodaje mu uroku. Pachnie słodko, delikatnie i mi ten zapach, jak najbardziej odpowiada. Utrzymuje się on przez jakiś czas po aplikacji. Dobrze się rozprowadza, nie ma żadnych grudek. Jeśli chodzi o nawilżenie, jest ono średnie. Krem może i natłuszcza skórę, ale tylko na parę godzin, na pewno nie na całą dobę. Plusem jest to, że szybko się wchłania. Co do minusów to muszę się przyczepić do wydajności. Stosując go na całe ciało, po każdym myciu, niestety nie starczy nam na długo. I cena też mogłaby być trochę niższa. Podsumowując, polecam go osobom lubiącym słodkie zapachy. Idealnie nada się na lato, nie będziemy musiały dodatkowo używać perfum. Jednak jeśli ktoś stawia na długotrwałe nawilżenie to nie polecam.

Moja ocena: 3,5/5

Używałyście go kiedyś? A może miałyście do czynienia z innymi produktami z tej serii?


12 komentarzy:

  1. coś świetnego :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. musze go kupić!Jest piękny!
    Zapraszam do mnie! Za każdą obserwacje się odwdzięczam! seecreetivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, jego opakowanie bardzo zachęca do zakupu :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, nigdy nie korzystałam z żadnych produktów tej firmy, ale opakowanie rzeczywiście jest ładne! :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam tego i jeszcze innej wersji. Zapach bardzo ładny ,ale szybko się ulatnia i nie czuć go na skórze :) Wole zainwestować te pieniądze w coś lepszego :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam chętkę na ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkt na pewno nie dla mnie. Nie przepadam za wszelkimi kremami - kremuję tylko ręce, tylko w zimę i tylko w ostateczności :) W dodatku jestem dość wrażliwa na słodkie zapachy i ten raczej by mi nie odpowiadał. Już prędzej coś o zapachu świeżych owoców c: Mimo to, recenzja mi się podoba. Jak widać, nie mam żadnych pytań, to dobrze, bo to znaczy, że odpowiedziałaś na pytania czytelnika zanim zaczął je zadawać, haha :D Pozdrawiam

    Mój blog ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowałam nigdy, ale wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)