24 kwietnia 2015

Perfecta - Sugar Baby, perfumowany peeling do ciała

Ostatnio Patrycja dodała post dotyczący kremu do ciała z Perfecty. Dzisiaj przedstawię Wam peeling z tej samej serii. Zapraszam na jego recenzję. 


Od producenta

Upajający słodkim zapachem landrynek i waty cukrowej, peeling drobnoziarnisty do ciała z L-karnityną, kofeiną i algami.
- usuwa martwe komórki naskórka,
- pobudza mikrokrążenie i regeneracje,
- rewelacyjnie wygładza skórę,
- pozostawia na skórze kuszący zapach, któremu trudno się oprzeć.
Nałożyć peeling na zwilżoną skórę i masować okrężnymi ruchami przez 1 - 2 minuty, po czym dokładnie spłukać.

Gwarantuje bajeczną gładkość skóry!

Cena i dostępność: 17 zł za 200 ml; drogerie, m.in. Rossmann, Super Pharm.



Moja opinia

Jeśli chodzi o sam wygląd opakowania, to jestem nim oczarowana. Jest bardzo dziewczęcy i ładnie prezentuje się na półce. Peeling ma jasnoróżowy kolor. Jego zapach nie przypomina landrynek ani waty cukrowej natomiast jest bardzo ładny, delikatny. Niestety nie utrzymuje się zbyt długo. Peeling jest dość gęsty i nie spływa z ciała. Podczas mycia lekko się pieni. Drobinki są bardzo malutkie, co dla mnie jest minusem, ponieważ wolę mocniejsze peelingi. Po osuszeniu ciała można dostrzec wygładzenie skóry.



Moja ocena: 3/5
Jakie polecacie peelingi do ciała?
Zapraszam do obserwacji bloga :)

10 komentarzy:

  1. Ja osobiście nie używam pilingów do ciała , niektóre wysuszają skórę .. lausio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam tylko balsamów. :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Może się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam balsamy. ;)
    A ten peeling faktycznie ma fajne opakowanie, szkoda że w praktyce gorzej się spisuje. :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy blog!

    Zapraszam do mnie - http://ewhem.blogspot.com/ xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze go nie miałam, chyba wypróbuje, opakowanie ma cudne :)
    Ja aktualnie używam peelingu solnego z purite, 250 ml kosztuje około 40 zł ale naprawdę warto :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam peelingi do ciała! Z tej firmy ślicznie pachną, siostrze ukradłam :D leci follow i liczę na to samo :)

    julxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja go używałam i u mnie sprawdził się rewelacyjnie :)

    http://www.alicjakowalska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)