12 kwietnia 2015

Pantene Pro-V Intensywna Regeneracja - Odżywka do włosów słabych i zniszczonych

Moje włosy są słabe i zniszczone przede wszystkim przez codzienne traktowanie ich suszarką oraz prostownicą. Jakiś czas temu zauważyłam również problem z rozczesywaniem włosów, które zaczęły strasznie się plątać. Postanowiłam zainwestować w odżywkę, która pomoże uporać mi się tymi z problemami. Tak oto w mojej łazience zawitała odżywka firmy PANTENE. Zapraszam na recenzję.


Od producenta

System chroniący kreatynę.
Do włosów słabych i zniszczonych.

Zwalcza oznaki uszkodzeń takich jak brak gładkości i blasku. Poziom wartości witamin certyfikowany przez Szwajcarski Instytut Witamin.
Sposób użycia: rozprowadź na całej długości włosów zaczynają od końcówek. Spłucz dokładnie.


Cena i dostępność: ok.11 zł za 360 ml; drogerie

Moja opinia


PANTENE jakiś czas temu wypuściło serię regenerującą, jednak ja skusiłam się tylko na odżywkę, która przeznaczona jest do włosów suchych i zniszczonych. Odkąd jej używam mogę śmiało się pochwalić, że nie mam już problemu z rozczesywaniem moich niesfornych włosów. Dodatkowo już po pierwszym użyciu były one miękkie w dotyku, gładkie oraz lśniące. Produkt zarówno bardzo łatwo nakłada się na włosy jak i spłukuje. Zapach jest przyjemny, niestety utrzymuję się na włosach tylko chwilę. Starcza na około 1.5-2 miesiące. Jedynym minusem, jaki dostrzegam w tej odżywce, jest to zawiera alkohol. 


Moja ocena: 4.5/5
Mieliście styczność z tą serią? A może macie jakieś swoje ulubione odżywki?
Zapraszam do obserwacji bloga :)

13 komentarzy:

  1. Kosmetyki Pantene używam bardzo rzadko więc z tym produktem nie miałam nigdy do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam tego produktu, ale skoro go tak chwalisz to może sobie kupię :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam odżywek i szamponu od pantene. Szampon dobry, ale odżywki bardzo mi przetłuszczają włosy, nie wiem, z czego to wynika. ;//

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog jest świetny i na pewno zajrzę tu jeszcze nie jeden raz! :)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam duży problem z moimi włosami, ale stosuję schaume i jest dobrze :)
    ♥ Pryzmat obiektywu ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham swoje włosy ♥♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com <----- może zaobserwujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę musiała jej wypróbować ! Dzięki za tą opinię :>

    + Obserwuję :>>
    Mój blog KLIK :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też używam tej odżywki i uważam ją za bardzo udany produkt!:)

    http://indie-queen0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. używałam ej odżywki, jednak bardziej spodobał mi się Syoss!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za tą odżywką, ani za szamponem z tej samej firmy, nie sprawdzają się one zbytnio na moich włosach. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna recenzja :) Mam tą odżywkę i powiem szczerze, że nawet ją polubiłam :)
    Włosy są gładkie i łatwo się je rozczesuje. Dla mnie jest bardzo dobra :)

    Pozdrawiam

    http://jenssine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)