9 kwietnia 2015

Odżywka do włosów - conditioner, repair & care

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją odżywki do włosów, którą zakupiłam w Kauflandzie. Przekonajmy się czy tania, marketowa odżywka jest gorsza od tych droższych, drogeryjnych. Jeśli jesteście ciekawe, zapraszam dalej. 

Classic Care, Odżywka regenerująca i pielęgnująca


Od producenta
Odżywka regenerująca i pielęgnująca, do włosów zniszczonych, z pantenolem i olejkiem makadamia.
Bez dodatku silikonów, parafiny i barwników. Produkt przebadany i potwierdzony dermatologicznie. Wyprodukowany w Niemczech.

Cena i dostępność: ok. 4-5zł za 200 ml, dostępna tylko w Kauflandzie.


Moja opinia
Zacznę od tego, że odżywka jest bardzo wydajna. Starcza na długo i jest tania. Zamknięta jest w wygodnym opakowaniu. Zamknięcie otwiera się z łatwością. Nie trzeba czekać, aż produkt spłynie. Konsystencja jest tłusta i rzadka. Ma delikatny, kremowy zapach. Łatwo rozprowadza się na włosach. Po spłukaniu nie pozostawia zapachu. Nie obciąża włosów, nie powoduje szybszego przetłuszczania ich. Włosy po niej są lśniące i miękkie. Jak po balsamie do włosów. Jednak efekt ten utrzymuje się tylko do kolejnego mycia. Nie widać długotrwałej poprawy stanu włosów. Mimo wszystko jak za tą cenę polecam. Niejedna droższa odżywka ma podobne działanie do tej. 


Moja ocena: 4/5

Używałyście jej kiedyś? Jakie są Wasze ulubione odżywki?


10 komentarzy:

  1. Świetna recenzja.
    Nie miałam tej odżywki ogólnie bardzo rzadko używam odżywek.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post, chyba skuszę się na kupno tej odżywki :D

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kupię, zobaczmy. Osobiście polecam odżywki z Dove, nigdy się nie zawiodłam ;)
    http://kinasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam tej odżywki, ponieważ nie kupuję "marketowych" odżywek. Zdecydowanie wolę z Białego Jelenia i innych firm :)

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam odżywki "Cien" z Lidla i uważam, że jest warta zakupu! :D
    zapraszam do siebie, dopeiro zaczynam, licze na kom - motywuje mnie to bardzo!
    http://thesunforgivesthecloud.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować! :)
    Wpadnij do mnie http://helloimbooklover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie stosowałam tej odżywki :/
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia ♥ Bardzo fajny blog ;)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. ja to tam nie uzywam odzywek do wlosow, nie dbam tak bardzo :D

    Sali Zapraszam--kliknij♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna recenzja, ja mam obsesje na punkcie odżywek. Na pewno ją wypróbuje !
    Trzymaj się cieplutko !
    W wolnym czasie zapraszam lu-sia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)