17 lutego 2015

Schwarzkopf, Schauma Moc Keratyny - szampon do włosów

Po wykorzystaniu jednego z moich ulubionych szamponów postanowiłam tym razem wypróbować produkt firmy Schwarzkopf. Zapraszam na jego recenzję.


Od producenta


Szampon odbudowujący odbudowuje strukturę włosów od wewnątrz i redukuje ich łamliwość nawet do 95%. Dla 100% siły i 100% blasku. Formuła z intensywnie pielęgnującymi proteinami przywraca włosom utracone proteiny. Regularne stosowanie zapewnia optymalne rezultaty.

Cena i dostępność: ok. 9zł za 400ml; drogerie






Moja opinia

Szampon zamknięty jest w ładnej, plastikowej butelce. Ma śliczny zapach, który niestety nie utrzymuje się na włosach. Konsystencja nie jest ani za gęsta, ani za rzadka. Dobrze rozprowadza się na mokrych włosach i świetnie się pieni. Odpowiednio oczyszcza włosy oraz skórę głowy. Nie zauważyłam jednak żadnych spektakularnych efektów, które obiecywał producent. Niestety bez użycia odżywki miałam problem z rozczesaniem moich włosów. Jest w miarę wydajny, chociaż przez swój duży otwór wylewa się czasami za dużo produktu.


Moja ocena: 3/5
Jakie polecacie szampony do włosów słabych i zniszczonych?
Zapraszam do obserwacji bloga :)

15 komentarzy:

  1. Nie używałam tego szamponu, używam Pantene :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam szampon z tresemme x

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię szampony z Schaumy. Świetna recenzja!
    Zapraszam na mojego bloga, zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba, a na pewno się odwdzięczę ;)
    Ciepło pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Często używam szamponów z Schaumy, bardzo fajna recenzja :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie używam ich produktów :)
    Jeśli możesz- kliknij w choies TUTAJ :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog jest zaskakująco fajny, przyjemnie się go przegląd ;) Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/next-lazy-day.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przywiązuję uwagi do szamponów, korzystam z tego co jest w domu :D
    Pozdrawiam !
    Obserwuję ^^
    http://takitaamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam różnych szamponów, ale słyszałam zabiegi na włosy :)
    kasia-soltysek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje włosy też się przez zimę zniszczyły, dlatego dzisiaj kupiłam sobie nowy szampon bez silikonów- wybrałam szampon dla dzieci Hipp. Liczę, że nie będzie wysuszał zbytnio włosów tak jak robi to większość drogeryjnych produktów. Zobaczymy jak się spisze :))

    mój blog- Minimalistyczny

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ci polecam szampony i maski z Kallos. Ja używam ten z jedwabiem + olejek argonowy i jestem zadowolona :)
    Mój blog -> klik - Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używalam tego szamponu, jednak po Twojej recenzji zapewne go nie kupię. Sama poszukuję dobrego szamponu na włosy zniszczone, bo moje to katastrofa :D Świetny post :)

    Pozdrawiam ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Z moimi szamponami jest różnie, nie mam jednego wybranego modelu. Ten używałam i byłam raczej zadowolona.
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)