13 grudnia 2014

Joanna Naturia - szampon z miodem i cytryną

Ostatnio skusiłam się na szampon firmy Joanna, jeśli jesteście go ciekawi zapraszam do czytania recenzji :)



Od producenta


Szampon Naturia został opracowany specjalnie z myślą o pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych. Ulepszona receptura wzbogacona o specjalnie dobrane składniki aktywne zapewnia włosom i skórze głowy zdrowy i piękny wygląd. 
Miód - aktywne cząsteczki miodu wnikają we włosy, odżywiają i nawilżają ich włókna. 
Cytryna - zawiera cenne witaminy i kwasy owocowe, które działają wygładzająco na łuski włosów. 

Wspaniałe rezultaty:
- Włosy są piękne i zadbane 
- Lśniące, miękkie i przyjemne w dotyku
- Łatwiej się rozczesują i dobrze układają

Dla włosów suchych i zniszczonych

Cena i dostępność: ok. 4 zł za 200 ml, supermarkety


Moja opinia


Butelka zrobiona jest z przezroczystego plastiku, dzięki czemu widać ile pozostało jeszcze produktu. Tylna naklejka przedstawiająca plaster miodu robi za tło co bardzo ładnie się prezentuje. Zapach jest miodowo-cytrynowy, ale niestety na włosach nie utrzymuje się długo. Szampon jest dość gęsty, nie spływa z włosów i dobrze się pieni. Nie ma żadnego problemu z jego spłukaniem. Dobrze oczyszcza i nie przesusza. Włosy po wysuszeniu są gładkie i błyszczące. Nigdy mnie nie podrażnił ani nie uczulił. Starcza na około 2 miesiące. Uważam, że z taką cenę opłaca się go kupić. 


Moja ocena: 5/5 

Lubicie produkty firmy Joanna? 

Zapraszam do obserwacji bloga :)



18 komentarzy:

  1. Nie wszystkie produkty z firmy Joanna mi odpowiadają ale ten wydaję się dosyć fajny chociaż na razie nie szukam nowego szamponu może w przyszłości kupię ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te szampony! Są strasznie tanie i świetne ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://aleksandra-rutana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam trochę o tym szamponie, więc jeżeli go kiedyś zobaczę to go może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty z firmy Joanna są nie drogie ale bardzo dobre , kiedyś używałam szamponu z pokrzywą był świetny . ;)
    zapraszam : maadamm.blogspot.com
    (obserwuję , ponieważ jest to ciekawy blog na którym sporo mogę się dowiedzieć )

    OdpowiedzUsuń
  5. Firmę bardzo lubię, tego szamponu nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mnie szampony tej firmy nie działają zbyt dobrze. Niestety nie jest to produkt dla mnie :P

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi pachnieć bosko!
    kiedy skończy mi sie mój szampon, chętnie kupię :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie mam do produktów z tej firmy :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam produktów z tej firmy ale chyba przetestuje :)
    + Czy mogłabyś wpaść do mnie miałam długą przerwę w blogowaniu gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten szampon jest świetny! Używałam go na wyjeździe. Jest idealny na podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba wypróbuję :)

    http://moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię ten szampon, jest bardzo dobry i tani :)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja skusiłam się na wersję z rzepy z odżywką ...i tak przyklapniętych włosów jak po nim nigdy nie miałam, ale moje włosy są specyficzne :D A z Joanny naajbardziel lubię peelingi owocowe mmm...:D Kochana będę bardzo wdzięczna za pomoc - kliknięcie w link choies w moim ostatnim poście:)http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. używam odżywek z joanny :)
    obserwujemy? ♥
    jeśli tak, zacznij i daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkt idealny :)) Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie przepadam za produktami z firmy Joanna.
    http://czarnykleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)