14 lutego 2015

Maseczka Ziaja - liście zielonej oliwki

Jak już pewnie wiecie, jestem straszną miłośniczką maseczek z Ziaji. Udało mi się przetestować niejednokrotnie maseczki z podstawowej serii, a teraz spróbowałam czegoś nowego i padło na "liście zielonej oliwki". Jesteście ciekawe jak się sprawdziła ta maseczka? Czy tym razem Ziaja mnie nie zawiodła? Zapraszam do czytania.

Ziaja, liście zielonej oliwki - oliwkowa maska regenerująca


Od producenta
Polecamy oliwkową maseczkę intensywnie regenerującą. Zawiera esencję z liści zielonej oliwki oraz kwas hialurononwy. Skutecznie wygładza i odnawia naskórek. Dodaje skórze blasku  energii. Działa kojąco na podrażnienia.

Liście zielonej oliwki - zawierają oleuropeinę - naturalny przeciwutleniacz i substancję łagodzącą. Odświeżają i wzmacniają skórę oraz chronią przed transepidermalną utratą wody.
Dermobaza oliwkowo - regenerująca - zapewnia skórze równowagę wodno-lipidową. Zmiękcza, wygładza, uelastycznia i łagodzi.
Kwas hialuronowy i witaminy młodości - skutecznie nawilżają i wygładzają skórę. Redukują zmęczenie skóry powstałe w ciągu dnia.

Cena i dostępność: ok. 1.50 zł za 7 ml, dostępna w drogeriach.


Moja opinia
Konsystencja maseczki jest podobna do kremu. Gęsta i tłusta, o jasnej barwie. Łatwo się ją rozprowadza na twarzy. Zapach jest delikatny, kremowy z nutką oliwki. Po nałożeniu czuć przyjemną świeżość. Maseczkę na twarzy trzymałam ok. 15-20 min. Po tym czasie część maseczki wchłonęła w skórę, a nadmiar, który już nie był jasnego koloru, tylko przezroczysty usunęłam za pomocą wacika i ciepłej wody. Wydaje mi się, że tę maseczkę można o wiele łatwiej zmyć z twarzy, niż te z podstawowej serii. Po tym zabiegu skóra była naprawdę nawilżona, ukojona i gładka w dotyku. Ponadto widoczne było odświeżenie i pobudzenie skóry. Saszetka wystarczyła mi na 3 razy, więc jest bardzo wydajna. W dodatku cena bardzo atrakcyjna. Jakby była w większym opakowaniu to bym się na nią skusiła. Kolejna, która trafia do moich ulubionych.


Moja ocena: 5/5

Znacie tę maseczkę? Jak się u Was sprawdziła?

Zapraszam do obserwacji bloga :)

22 komentarze:

  1. Kocham waszego bloga ♥ Zawsze znajdę sobie coś z kosmetyków co mi odpowiada :)
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło, że komuś nasze recenzje się przydają :)

      Usuń
  2. Hmmm, nie znam tej maseczki, ale naprawdę mnie nią zaciekawiłaś. W zasadzie, to żadko używam maseczek. Pare razy zrobiłam sobię płukanę z kawy, czy wcierałam naftę, ale to nic. Sama nie wiem czy uważam, że to cokolwiek daje... Muszę jednak spróbować i sama się przekonać!
    Pozdraawiam Cieplutko ♥
    never-without-you-r5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosowałam ale tylko z próbek.Za mało, by sie wypowiedzieć.
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu.

    Śliczne zdjęcia :)
    Proszę o kliknięcie -
    TUTAJ
    Zapraszam na mój konkurs:
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszą wypróbować ;)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie maseczki w małych saszetkach :)

    harry-czary-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku wspaniała sprawa ! :) Za taką cenę efekty o których piszesz i jeszcze wydajność :) No no nieźle :) Zapraszamy do nas na nowy post :)
    http://travelwithrebels.blogspot.com/2015/02/pakujemy-sie-bagaz-podreczny-i-walizka.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam ją ostatnio, wygląda ciekawie :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Maseczki z Ziaji są wspaniałe ;)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. koniecznie muszę ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej maseczki, jednak na pewno ją wypróbuję! :) Świetna recenzja :)

    Pozdrawiam ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy do czynienia z taką maseczka ale często korzystam z innych rzeczy z tej firmy. Moim zdaniem Ziaja jest bardzo dobra i wiarygodna :)
    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej maseczki, ale wydaje się być fajna:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ziaję i tę właśnie serię!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio kupiłam taką samą, bo była promocja, ale jeszcze jej nie próbowałam.
    Jestem bardzo ciekawa efektów, jakie będą u mnie. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam ale chętnie wypróbuje!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak już decyduję się na zakup maseczki - to zawsze jest to ziaja! Kocham produkty z tej firmy. Są dobrej jakości a do tego nie drogie. Maseczki, którą przedstawiłaś w poście jeszcze nie używałam. Ale wszystko w swoim czasie :)

    Alexa Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo zachęciłaś mnie do zakupu tej maseczki, mam nadzieje, że pomoże mojej suchej skórze. Nigdy nie stosowałam maseczek, nie byłam jakoś przekonana... ale chyba się odważę :)

    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie słyszałam wiele dobrego o maseczkach z Ziaji i muszę koniecznie parę wypróbować! Szczególnie, że tak je polecasz :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię te maseczki! Serdecznie zapraszam na mojego bloga!, dopiero zaczynam :) http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio właśnie myslałam o tej maseczce :P A teraz już wiem, że warto się na nią skusić :) Zaczynam obserować i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)