20 lutego 2015

#2 Od kuchni - parówki w cieście francuskim

Dzisiaj przychodzę do Was z prostym przepisem na parówki w cieście francuskim. Pokaże Wam jak w szybki sposób można zrobić smaczny obiad ze zwykłych parówek.



Składniki:
• parówki
• ciasto francuskie
• musztarda
• ser żółty
• jajko
• zioła (bazylia, oregano, itp.)
• margaryna (do posmarowania blachy)

Ilość składników zależy od tego jak dużą porcję chcecie zrobić. Zioła również możecie dobrać wedle Waszego uznania.

Przygotowanie:
1. Blachę smarujemy margaryną, żeby ciasto nam się nie przykleiło.
2. Ciasto francuskie od wewnętrznej strony smarujemy musztardą.
3. Na to kładziemy plaster sera żółtego (ewentualnie można starty ser).
4. Na wszystko układamy parówkę.
5. Ciasto francuskie zawijamy. Najlepiej, żeby objęło całą parówkę (nie tak jak na zdjęciu), bo potem ser może nam wypłynąć.
6. Ubijamy jajko i smarujemy nim wierzch ciasta, żeby przyprawy mogły się przykleić i ciasto ładnie się zarumieniło.
7. Posypujemy przyprawami.
8. Wsadzamy do piekarnia nagrzanego na temperaturę 170 st. C.
9. Pieczemy przez 15 min.
10. I gotowe do podania. Można polać ketchupem. 


Życzę smacznego! 

Jeśli ktoś spróbuje zrobić te parówki według mojego przepisu, może się podzielić efektami pisząc na nasz e-mail: tamiza.blog@gmail.com. Będzie mi bardzo miło :)

Robiliście kiedyś coś podobnego?


17 komentarzy:

  1. O kurcze, nigdy na to nie wpadłam :D Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz kiedys probowalam :D bardzo smaczne =^-^=

    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. och tak dawno tego nie robiłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. nienawidze parowek ^^ aczkolwiek pomysl bardzo fajny :D

    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłam kiedyś parówki w cieście francuskim, ale niestety mi nie zasmakowały. Może dlatego, że nie lubię parówek ? Ale za to ciasteczka z ciasta francuskiego i czekolady - poemat! Twoje paróweczki jednak wyglądają przepięknie <3
    Pozdrawiam :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super przepis koniecznie muszę go wypróbować :D

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo nie lubię parówek, więc pewnie by mi nie zasmakowało ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że też nie przepadam za parówkami, ale w tym połączeniu smakują inaczej :)

      Usuń
  8. Fajny pomysł! Muszę spróbować ;)

    Zapraszam :)
    http://ola-olla1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam musiałobyć przepyszne

    Zapraszam do mnie :) Liczy się każdy, nawet najkrótszy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm... bardzo apetyczne te parówki. Muszę koniecznie kiedyś zrobić takie na obiad :)

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę spróbować! :)
    uwielbiam gotować, więc to coś dla mnie :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabieram się do gotowania ! :)
    obs za obs ? :) Jeśli możesz to skomentuj mój ostatni post to bardzo ważne :* maron-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wow fajny sposob na szybka prpzekaske :D
    Dodaję Twój blog do obserwacji, i zapraszam do mnie. Każdy komentarz czy obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ja robie samo ciasto i parówki, ale z serem i musztardą? hmm muszę zrobić :)

    Korzystając z okazji chciałabym Cię zaprosić na mój blog, gdzie pojawiła się nowy post. Za wszelkie sugestie i propozycje będę bardzo wdzięczna. :) Zachęcam również do obserwowania .
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę w końcu zrobić takie parówki, bo chodzą za mną cały czas :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)