23 lutego 2015

Lovely, Color Wear Long Lasting - pomadka w pisaku

Jeśli lubicie mocno pomalowane usta to zapraszam do przeczytania recenzji o pomadce w pisaku firmy Lovely.

Od producenta

Cztery najmodniejsze kolory w nowej pomadce z formułą długotrwałą. Dzięki matowej formule, uzyskujemy efekt intensywnych kolorów nawet do 12 godzin.

Pomadka do ust z formułą długotrwałą o intensywnym kolorze.

Cena i dostępność: ok. 8zł / 2g, drogerie


Moja opinia


Pomadka ma specyficzne opakowanie, ponieważ wizualnie przypomina kredkę. Na końcu znajduje się pokrętło, które ma za zadanie wysuwanie produktu. Jest to duży plus, ponieważ produkt można zużyć do samego końca. Pomadka ma kremową konsystencję, dzięki czemu bardzo łatwo rozprowadza się ja na ustach. Nie wysusza ich, nie podkreśla skórek ani nie zbiera się w załamaniach. Kolor nie utrzymuje się tak jak obiecywał producent 12 godzin tylko maksymalnie 3, ale na szczęście pomadka schodzi równomiernie. Kolor jest bardzo intensywny i wystarczy posmarować usta dwa razy, aby otrzymać kolor. Niestety dla mnie jest zbyt mocna, ale wtedy zazwyczaj leciutko zmywam ją chusteczką.

Na ustach mam pomadkę w kolorze 1.

Moja ocena: 3/5
Lubicie takie kolory na ustach? Mieliście doczynienia z tą pomadką?
Zapraszam do obserwacji bloga :)





21 komentarzy:

  1. Z tej serii ma pomadkę ale o brązowym odcieniu. Jeśli chodzi o kolory czerwone i podobne odcienie to nie przepadam za nimi bo trzeba się bardzo napracować, żeby usta wyglądały idealnie dlatego preferuję odcienie fioletu ;D
    http://stoprocentwelny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostry kolor, ale fajny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzja zachęcająca, ale ja nie lubię malować ust :). Chociaż ten kolor na prawdę świetny.
    Zapraszam Cię na mój blog z opowiadaniem, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :)).
    www.tatarak-w-chinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog i śliczne zdjęcia :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/02/alone.html
    mogę liczyć na komentarz z twojej strony? Dopiero zaczynamy,Jeśli ci się podoba, zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na co dzień nie maluję ust... no może ewentualnie na jakieś bardzo delikatne odcienie różu. Zwykle na zdjęcia wybieram jakieś mocniejsze kolory.

    http://julia-lifestyle-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy do czynienia z tą pomadką.
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio mam ogromną chęć na kupowanie "kolorowych" produktów do ust. Myślałam nad zakupem tej pomadki i nie wiem czy się skusze :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadka śliczna, choć jak dla mnie ma zbyt wyrazisty kolor. Szkoda że nie utrzymuje się 12h, ale 3 przy takiej cenie pomadki to i tak dobrze ;)
    MÓJ BLOG, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pomadki w kredce/pisaku :)!

    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na konkurs - do wygrania śliczna bransoletka ChouChou

    http://blogmanekineko.blogspot.com/2015/02/cwiczenia-czas-start-konkurs.html

    pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor! Używałaś może pomadek w pisaku z Rimmela? Masz jakieś porównanie z tą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie używałam. Może po skończeniu tej skuszę się na tą z Rimmela i wtedy zrobię małe porównanie. Zobaczymy :)

      Usuń
  12. Śliczny kolor, bardzo lubię mocne kolory pomadek, niestety mam często popękane usta i pomadka wygląda na mnie strasznie. Niestety :-(

    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam, Ada :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tę pomadkę i ją uwielbiam ! :D

    + Obserwuje
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor...Zastanawiam się nad zakupem^^
    Zapraszam na mojego bloga: http://briellka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)