17 grudnia 2014

Cztery Pory Roku - krem do rąk

Już kiedyś pisałam wam o tym, że w zimę moje dłonie potrzebują szczególnej ochrony. Ciągle przez moje ręce przewija się inny krem. W ciąż szukam swoich ideałów. Po długim czasie postanowiłam powrócić do kremów z firmy Cztery Pory Roku. Jesteście ciekawe jak się sprawdził i czy odnalazłam wreszcie ten idealny krem? Zapraszam do rozwinięcia.

Cztery Pory Roku, krem do rąk glicerynowy z olejkiem lawendowym, łagodząco-regenerujący


Od producenta
Krem glicerynowy Cztery Pory Roku z olejkiem lawendowym oraz masłem Shea dedykowany jest dłoniom o delikatnej i wrażliwej skórze, które potrzebują regeneracji i ukojenia. Krem działa regenerująco i łagodząco, przynosząc podrażnionym rękom uczucie prawdziwej ulgi. Zawarta w kremie gliceryna, dodatkowo wzmacnia barierę ochronną naskórka dłoni oraz zapewnia im aksamitny dotyk. Wystarczy wetrzeć krem kilkakrotnie w ciągu dnia, by zapewnić swoim rękom 24 godzinną ochronę. Dzięki lekkiej konsystencji produkt szybko się wchłania, pozostawiając na dłoniach delikatny i przyjemny zapach.

Cena i dostępność: ok. 5 zł za 130 ml, drogerie


Moja opinia
Już zapomniałam jak bardzo lubiłam kremy z Cztery Pory Roku. Od bardzo dawna używała ich moja mama, potem ja, aż w końcu naszła mnie ochota na przetestowanie czegoś innego i to był błąd. Zacznę od tego, że krem ma dość gęstą, lekko tłustawą, śliską konsystencję, która zapachem przypomina lawendę. Nie każdemu odpowiada ten zapach, co może być jedynym minusem, jednak mi nie przeszkadza. Szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu na dłoniach. Skóra jest nawilżona, miękka i gładka w dotyku. Taki efekt utrzymuje się cały dzień. Przy częstszym kremowaniu widać jeszcze lepsze rezultaty. Myślę, że pozostanę przy tym kremie na długo i przetestuje też inne zapachy. Naprawdę polecam! 

Moja ocena: 4,5/5

A wy lubicie te kremy?

Zapraszam do obserwacji bloga :)


16 komentarzy:

  1. Miałam dwa kremy z tej serii - pomarańczowy i różowy. Z tego co pamietam byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja koleżanka miała taki krem tylko że cytrynowy:) Był genialny!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie testowałam tych kremów, ale może kiedy się skuszę ;3
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam na mikołajki w szkole własnie krem i balsami z tej serii :))

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam

    Wesołych świąt kochana! Bogatego gwiazdora. Czekam na post o prezentach gwiazdkowych!

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna recenzja :) Muszę też sobie kupić krem do rąk, bo zima daję się we znaki i przez to ręce mam wiecznie wysuszone :(

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś jakiś kremik z tej firmy i bardzo mi odpowiadał :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam go, ale słyszałam o tej serii "cztery pory roku" :)


    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę go wypróbować, bo szukam jakiegoś dobrego kremu do rąk:)



    http://1blacky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje ręce potrzebują szczególnej pielęgnacji w zimę. Mam z nimi problem. Testuje różne kremy, i chyba zdecyduje się na zakup tego. Zachęciłaś mnie, a cena nie jest duża także czemu by nie spróbować :)

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Na szczęście nie mam takiego problemu i moje ręce nie potrzebują szczególnej pielęgnacji, ale chętnie bym go wypróbowała.

    W wolnym czasie zapraszam do mojej przyjaciółki.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie muszę często używać takiego kremu,lecz post przydatny
    Dopiero zaczynam przygodę z blogiem może wpadniesz od mnie ??
    http://fashionbloginstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używalam tego kremu , ale uwielbiam stosować rózne kremy nawilżające :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie uzywalam tego kremu :) Ale swietny post :)

    zapraszam do mnie : kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam kremu,ale bardzo bym chciała spróbować :)

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie używam takich kremów. :)
    kingaphotoography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)