2 listopada 2014

Timotei precious oils drogocenne olejki - szampon do włosów

Jeśli macie włosy normalne lub suche to powinien zaciekawić was szampon firmy Timotei. Zapraszam do czytania recenzji :)


Od producenta



0% parabenów. 0% barwników.
W delikatny sposób nawilża włosy. Bogata, upiększająca formuła z organicznym ekstraktem z jaśminu, drogocennym olejkiem arganowym oraz olejkiem migdałowym, która intensywnie nawilży nawet suche włosy, aby uszlachetnić ich piękno. Napełnia włosy żywym blaskiem i nadaje subtelny zapach. Pomaga uzyskać jedwabiste w dotyku i lśniące włosy każdego dnia.

Cena i dostępność: ok. 12 zł za 400 ml



Moja opinia


Szampon zamknięty jest w ładnej, prostej buteleczce. Ma świeży, męski zapach. Nie każdemu może on przypaść do gustu, więc radzę sprawdzić przed zakupem, jednak ja jestem nim oczarowana. Niestety utrzymuje się na włosach dość krótko. Szampon dobrze rozprowadza się na mokrych włosach i świetnie się pieni. Niestety po umyciu tym szamponem zauważyłam, że włosy są zdecydowanie krócej świeże. Jest bardzo wydajny, używam go co dwa dni od miesiąca i myślę, że posłuży mi jeszcze kolejny miesiąc.
  
Moja ocena : 2.5/5
Używaliście tego szamopnu?
Zapraszam do obserwacji bloga :)





12 komentarzy:

  1. kurcze..może wypróbuje ten szampon..dzieki za posta o nim!
    zachęcam do zaobserwowania,to dla mnie dużo znaczy
    -> http://sunnycaalifornia.blogspot.com..z góry dziękuje ,xoxo Nats ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam go, he :)

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie dla mnie bo moje włosy już i tak bardzo się przetłuszczają :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się jakoś nie podoba zapach tego kosmetyku

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post :)

    http://kasia-kate1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny ten szampon!

    Pozdrawiamy!
    ♡ jugii.blogspot.com - kliik ♡ <-- zapraszamy zaszły wielkie zmiany:*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam i był bardzo dobry dla moich włosów, w wakacje nie musiałam być włosób przez 5 dni, każdy szampon inaczej działa na włosy

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś kupiłam szampon z tej firmy i niestety ale nie wspominam tego dobrze. Moje włosy po tej "kuracji" były w okropnym stanie. Od tamtej pory unikam szamponów z tej firmy.

    Zapraszam do siebie na bloga. Dopiero zaczynam: http://melladonna.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę ,ze to zależy od włosów ,mnie na przykład najlepiej służą szampony i nie przetłuszczają mi się szybko włosy.Właściwie jedyna firma po której dość długo włosy sa świeże. Dlatego zastanawiam się nad tym co pisałaś ,ze szybciej robią ci się nie świeże :P.A próbowałaś inne szampony z timotei ,dłużej były świeże?
    Bo chętnie bym kupiła :D
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampon -/+ jak i inne szampony z ej firmy!!.

    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)