6 listopada 2014

Alterra - odżywka do włosów

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją odżywki do włosów, którą kupiłam pod wpływem dobrych opinii. Trochę się o niej naczytałam i jak tylko zobaczyłam, że jest w promocji, to bez zastanowienia powędrowała do mojego koszyka. Jesteście ciekawe jak się sprawdziła? Zapraszam do rozwinięcia.


Od producenta

Alterra odżywka nawilżająca, granat i aloes, włosy suche i zniszczone. Bogata i świeża pielęgnacja. Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji odżywki nawilżającej Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości: wartościowa kompozycja pielęgnacyjna z wyciągami z aloesu, granatu i kwiatów akacji pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii. Z kontrolowanej biologicznie uprawy.

Stosowanie: Rozprowadzić na mokrych włosach, wmasować i spłukać dostateczną ilością wody. 

Cena i dostępność: 9,99zł, dostępna w Rossmannie.


Opakowanie: Odżywka jest zamknięta w małym, poręcznym opakowaniu, wszędzie się zmieści, jest dobra na podróż. Buteleczka stoi na 'głowie', dzięki czemu nie trzeba czekać, aż odżywka spłynie i będziemy mogli ją użyć. Zamknięcie jest dość wygodne, łatwo możemy otworzyć nawet w czasie mycia. W opakowaniu mieści się 200 ml odżywki. 

Konsystencja: Gęsta, śliska, łatwo rozprowadza się na mokrych włosach.

Zapach: Delikatny, słodki, świeży, przypominający owoc Granata.

 

Moja opinia

Odżywka ma piękny zapach, dzięki czemu umila mycie włosów. Niestety nie utrzymuje się on po zmyciu. Z łatwością można ją rozprowadzić i wmasować we włosy. Ze spłukaniem również nie ma problemu. Nie obciąża włosów. Pozostawia je świeże i pełne blasku. Po umyciu nią włosy są miękkie i gładkie w dotyku. Dobrze się układają. Jednak ten efekt utrzymuje się tylko do czasu następnego mycia. Jest to odżywka, którą trzeba stosować po każdym myciu. Jestem z niej zadowolona i na pewno jeszcze do niej powrócę.



Moja ocena: 4/5

Używałyście kiedyś tej odżywki? Jak się sprawdziła?

Zapraszam do obserwacji bloga :)


16 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie ;D

    http://diamentoowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestosowałam jej, ale może się skuszę :D

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś tą odżywkę ;) Nawet byłam zadowolona

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam jej kiedyś :) Ale to było dawno , nie pamiętam jak się sprawdzała

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam tą odżywkę przed Ziają,byłam z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jej właśnie teraz używam i jestem z niej bardzo zadowolona, na pewno kupię ją jeszcze nie raz kiedy będzie w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywki jeszcze nie miałam, ale bardzo lubię maskę z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam~
    ✿ best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam, ale może jej wypróbuję :)
    http://variouseverything.blogspot.com/2014/11/hubertusy.html nowy wygląd bloga, nowy post zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie stosowałam tej odżywki, ale moze kiedyś po nią sięgnę bo uwielbiam zapach granatu :)

    Zapraszam na nowy post, bedzie mi bardzo miło jak skomentujesz :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam bardzo dużo recenzji na temat Alterry i wiele było pozytywnych. Aż chyba sama je wypróbuję ;D!

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ją! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam akurat tej odżywki, i zachęciłaś mnie!
    http://stylishlife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post ♥
    mogłabyś kliknąć u mnie w poście? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/12/christmas.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)