27 listopada 2014

L`biotica - aktywne serum do rzęs

Jeśli marzycie o pięknych, długich rzęsach to powinien zaciekawić was produkt firmy L’biotica



Od producenta: 


Aktywne serum do rzęs z innowacyjnym kompleksem ActiveLASH stymuluje naturalny wzrost rzęs, zapobiegając ich wypadaniu. Silnie regeneruje rzęsy i brwi, przywracając im zdrowy wygląd. 
Keratyna uzupełnia niedobór składników budulcowych rzęs oraz zwiększa ich sprężystość i elastyczność.
L - Arginina (aminokwas) aktywuje wzrost rzęs, wydłuża fazę ich wzrostu.
Prowitamina B5 zapewnia rzęsom i brwiom większą wytrzymałość, nadaje im piękny, naturalny połysk.

Preparat może być stosowany jako baza pod makijaż, także przez osoby noszące soczewki kontaktowe.
Dla osiągnięcia lepszego efektu kuracji stosować przez minimum 30 dni.

Sposób użycia:

Serum stosować na dzień, na oczyszczone rzęsy i brwi, nakładając od nasady rzęs za pomocą silikonowej szczoteczki. Ułatwia to wnikanie substancji aktywnych do korzeni rzęs i zapewnia skuteczność jego działania.

Cena i dostępność: ok. 14 zł za 7 ml, apteki


Moja opinia

 

Z natury mam długie, ładne rzęsy jednak zawsze pod tusz używam serum dla ich wzmocnienia. W prezencie dostałam produkt L’biotica, więc bardzo się ucieszyłam i zabrałam się do jego testowania. Nie spodziewałam się spektakularnego efektu, ale zawsze miło byłoby jakiś dostrzec. Zacznę od opakowania serum. Wizualnie przypomina mały tusz do rzęs, który bez problemu zmieści się do każdej kosmetyczki. Szczoteczka jest silikonowa, w kolorze różowym. Serum jest koloru białego i po nałożeniu na rzęsy troszkę go widać, ale na szczęście tylko do momentu wchłonięcia. Wydajność jest dobra, ponieważ przy codziennym stosowaniu starcza na ponad 2 miesiące. Nigdy nie podrażnił ani nie uczulił. Rzęsy faktycznie troszeczkę urosły, ale bez rewelacji. Jednak zachęcam do sprawdzenia, ponieważ opinie ma całkiem dobre, a cena jest przyzwoita. Dodatkowo uważam, że jako baza pod tusz sprawdza się świetnie, ponieważ bardzo dobrze potem maluje się rzęsy. Produkt ten poprawił ich kondycję, jednak efekt ten jest krótkotrwały i utrzymuje się podczas stosowania serum.



Moja opinia: 3/5
Używaliście tego serum do rzęs, a może polecacie jakieś inne?
Zapraszam do obserwacji bloga :)


7 komentarzy:

  1. raczej nie będę miała z nim do czynienia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również polecam i zachęcam do przetestowania :-) u mnie sprawdził się w 90 % :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam, używałam systematycznie w wakacje i były efekty. Potem robiłam już to nieregularnie i efektów nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. może kupie! :D

    BLOG- ♡kliknij♡
    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo może się skuszę na niego w najbliższym czasie :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie używam. Piszesz, że nie jest jakoś bardzo rewelacyjny ale chyba się skuszę :)

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)