1 grudnia 2014

Jak poradzić sobie z pękającymi kącikami ust?

Czy wy też miewacie problemy z "zajadami"? A może wasze kąciki ust pękają pod wpływem mrozów lub innych czynników? Ja mam na to pewne rozwiązanie. Jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam dalej.

Zajavit - suplement diety


Od producenta

Zajavit suplement diety polecany w niedoborach witaminy B2, C, E w diecie, a także żelaza oraz w stanach zwiększonego zapotrzebowania organizmu. Suplement Zajavit może być stosowany przez osoby z problemami skóry ust i błon śluzowych, a także w przypadku pękania kącików ust. 

Cena i dostępność: ok. 4-5 zł, apteki


Tak wyglądają tabletki: 


Moja opinia

Długo zastanawiałam się czy napisać tutaj o tym suplemencie. Jednak stwierdziłam, że warto podzielić się tą opinią, ponieważ może ktoś z was ma podobny problem. Zacznę od tego, że kupiłam ten suplement diety, ze względu na to, iż pojawiły się u mnie problemy z pękającymi kącikami ust. Wszelkie pomadki i wazeliny pomagały, ale tylko na chwilę. Potem problem powracał na nowo. Postanowiłam więc poszukać czegoś skuteczniejszego i na stronie jeden z aptek znalazłam ten suplement diety. Od razu zrobiłam zamówienie. Na początku nie widać było szczególnych efektów. Jednak kiedy wybrałam już trochę tabletek zauważyłam poprawę. Kąciki mi już nie pękały, moje usta wyglądały normalnie i zdrowo. Kiedy wybrałam całe opakowanie, nie było już mowy o pękających kącikach ust. Wszystko wróciło do normy. Pewnie spowodowane to było brakiem jakiś witamin, które dostarczył mi ten suplement. Na pewno jeśli kiedyś znów powróci problem, zakupię ten produkt. Przed użyciem radzę zapytać specjalisty o ten lek, ponieważ może on zawierać składniki, na które możecie mieć uczulenie.

Moja ocena: 5/5

Miewacie czasem problemy z kącikami ust? Może macie na to swoje sposoby?

Zapraszam do obserwacji bloga :)


 

4 komentarze:

  1. Na szczęście nie mam tego problemu. Super, że pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na pękające usta. :)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nigdy nie miałam z tym problemu:)
    Świetna recenzja:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)