23 listopada 2014

Eveline Cosmetics - krem do rąk

Zawsze dbam o to, aby moje dłonie były nawilżone i gładkie. Dlatego przez moje ręce przewinęło się już dużo kremów. Dziś przedstawię wam jeden z nich. Jesteście ciekawe jak się sprawdził? Zapraszam do czytania :)

Eveline Cosmetics, aksamitne dłonie, wygładzająco-nawilżający eliksir do rąk i paznokci 


Od producenta 
Kremowy eliksir wygładzający do rąk i paznokci, szybko przywraca kondycję suchym, szorstkim i popękanym dłoniom, krem otula dłonie jak delikatna kołderka, która na długo chroni skórę rąk przed czynnikami zewnętrznymi (słońcem, wiatrem, niską temperaturą, chlorowaną wodą), pozostawiając ją miękką, gładką i nawilżoną.

Składniki aktywne: wyciągi z cytryny, brzoskwini, czereśni, dzikiej róży, aloesu, kolagen i elastyna, naturalna betaina.

Stosowanie: Nakładać po każdym myciu rąk, delikatnie masując.

Cena i dostępność: za 100 ml ok. 6 zł, drogerie.


Opakowanie: niewielka tubka, zamykana na zatrzask.

Konsystencja: gęsta, lekko tłusta, o białej barwie.

Zapach: delikatny, nie przypominający niczego szczególnego.

 Moja opinia
Krem łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania. Dłonie są delikatnie nawilżone, niestety ten efekt może być za słaby dla bardzo wysuszonych i popękanych dłoni. Nawilżenie utrzymuje się bardzo krótko, trzeba non stop kremować ręce. Na paznokciach nie widać żadnej różnicy. Przynajmniej ja nic nie zauważyłam. Dłonie są gładkie, ale nie miękkie. Przy mniej suchej skórze może by się lepiej sprawdził. Ja raczej nie kupię go ponownie.

Moja ocena: 2/5

A wy używałyście kiedyś tego kremu? Jak się u was sprawdził?


Zapraszam do obserwacji bloga! :)



12 komentarzy:

  1. Też go mam i jestem z niego średnio zadowolona :)

    harry-czary-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie testowałam go ale ostatnio szukam jakiś kremów na zimę ale tego raczej nie kupię
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam teraz kremik do rąk Eveline ale jakiś SOS i jest super. Polecam się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten krem. Ma cudowny zapach.
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę się w coś takiego zaopatrzyć :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze go nie używałam,ale kto wie? Przydatny post!

    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://jull-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zimę kremik nie zdaje egzaminu, ale latem jako delikatna ochrona, czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam go, ale być może kiedyś będę miała taką okazję ;)

    http://p33rless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam z nim do czynienia :D

    + obserwuję Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również go używam pięknie pachnie :D
    smartysally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam jego zapach!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)