21 czerwca 2014

Tag: Kocham lato

W związku z pierwszym dniem lata przygotowałyśmy dla was tag „kocham lato”. Pytania do tagu będą zaczerpnięte z internetu, a niektóre dodane przez nas. Zapraszamy do czytania :)

1. Ulubiony produkt do ust



Patrycja: W lecie stawiam na soczyste kolory. Jest to jedyna pora w roku, w której można zaszaleć z makijażem ust. Moje dwie ulubione pomadki to: Avon ColorTrend, odcień Doll Pink oraz Manhattan Soft Mat Lipcream 53M.
Klaudia: Ja natomiast jestem zakochana w błyszczyku, Lovely Maxi Lips With Marine Collagen nr 11.

2. Opalanie się czy sztuczna opalenizna?
P, K: Wolimy naturalną opaleniznę.

3. Ulubiony lakier do paznokci

P: W lato mogę pokombinować z kolorami. Lubię, kiedy moje paznokcie rzucają się w oczy, dlatego wybieram jaskrawe kolory. Na zdjęciu przedstawione są lakiery z Cantare.
K: Osobiście wolę klasykę i moim ulubieńcem jest lakier Lemax colour Nail Enamel. Niestety na opakowaniu nie znalazłam numeru, ale jest to kolor krwisto-czerwony.

4. Ulubiona fryzura
P: W upalne dni lubię mieć związane włosy, dlatego stawiam na koki, wysokie kucyki oraz  warkocze. 
K: Preferuję rozpuszczone włosy, jednak gdy jest gorąco również lubię związać włosy w luźnego koka.

5. Ulubiony zapach


P: Kiedy na dworze jest bardzo ciepło lubię używać lekkich mgiełek o delikatnych, świeżych zapachach. Moją ulubioną jest COTY Playboy o zapachu Body Mist. Drugimi ulubionymi perfumami są Simply Because for her z Avonu.
K: Natomiast ja wolę zapachy „delikatnie eleganckie”. Ostatnio pokochałam zapach ECHO Davidoff.

6. Ulubiony kwiat
P: Zdecydowanie są to tulipany.
K: Żółte słoneczniki.

7. Ulubiony produkt do włosów


P: Wysoka temperatura i mocne słońce bardzo wysuszają włosy, dlatego stosuję odżywki nawilżające. Moją ulubioną jest ta z Alterry.
K: Moim ulubieńcem jest spray, z Isany Hair, który chroni włosy przed wysoką temperaturą. W wakacje mam czas, aby je pokręcić i dlatego lubię używać tego produktu.

8. Ulubiony film
P: Lubię filmy typowo wakacyjne, takie jak „Ostatnia piosenka”, „Listy do Julii”.
K: W wakacje stawiam na komedie. Nie lubię oglądać tego samego filmu dwa razy, natomiast dobrym przykładem na odmóżdżenie jest film „Ciacho”.

9. Odkrycie na lato


K: Będąc w drogerii natrafiłam na balsam z Lirene Golden Charm, który jest odpowiedni na plaże. Zawiera w sobie złote drobinki, które pięknie błyszczą się w słońcu.

10. Ulubiony produkt, który pomaga Ci przetrwać lato


P: W upalne dni lubię odświeżyć swoją twarz tonikiem z Ziaji Bio aloesowym, który ochładza moją skórę.

A jacy są wasi letni ulubieńcy?

Zapraszamy do obserwacji bloga.

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny tag. Kok to moja ulubiona fryzura :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba żadnego z tych kosmetyków nie miałam, muszę tonik zakupić ;)
    obserwacja? www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam żadnych letnich ulubieńców. Wszystkich kosmetyków używam cały rok i za bardzo ich nie zmieniam. Ale chciałabym zakupić lakiery z Cantare :)
    ...
    http://kikaaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny tag i blog. Będę go częściej odwiedzać :>

    http://jedno-zycie-jedna-troska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. @Wydaje mi się, że jeszcze trochę zaczepiali jednego pracownika, ale to tylko docinki i wszystkiego nie mogłam usłyszeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne lakiery, muszę wypróbować tonik BIO aloesowy:)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tą sama szminke z avonu;d
    http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam tą mgiełkę z Playboya :)
    Kok to idealna fryzura na lato, ja nie wyobrażam sobie chodzić w rozpuszczonych szczególnie przy moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)