24 sierpnia 2015

#5 Kino na relaks

W ostatnim czasie obejrzałam mnóstwo filmów, dlatego przychodzę do Was już z 5 częścią serii "kino na relaks". W dzisiejszej notce znajdą coś dla siebie osoby, które lubią dramaty, filmy sensacyjne, katastroficzne, ale także komedie. Zapraszam na notkę :)
 
 
World Trade Center
 
 
11 września 2001 roku o godzinie 8.46 samolot Boening 767 dosłownie wlatuje w jedną z wież World Trade Center, symbolu Nowego Jorku. Następuje potężna eksplozja. Po kilkunastu minutach kolejny samolot wbija się w drugi wieżowiec. Na pomoc uwięzionym ruszają setki policjantów, strażaków i pracowników służb ratowniczych. Pod płonącymi wieżami WTC zjawia się też oddział z Port Authority Police Department. Sierżant John McLoughlin zbiera ekipę i wchodzi do budynków. Wkrótce obie wieże walą się na ziemię. McLoughlin oraz jego podwładny, Will Jimeno, przeżywają, ale zostają uwięzieni pod tonami gruzu i metalu. Film oparty na autentycznych wydarzeniach.
 
Moja opinia: Jeden z lepszych filmów jakie widziałam w swoim życiu. Zrobił na mnie ogromne wrażenie, a podczas oglądania dosłownie nie dało się mnie odciągnąć od telewizora. Po obejrzeniu go, nie mogłam przestać o nim myśleć. Wszystko potęguje fakt, że film oparty jest na faktach. Myślę, że każdy go powinien zobaczyć.
 
 
 
 
Niemożliwe
 
 
Historia rodziny, która przeżyła tsunami 2004 roku – jeden z największych kataklizmów naszych czasów. Tajlandia, 2004 rok. Maria (Naomi Watts) i Henry (Ewan McGregor) wraz z trójką synów postanawiają spędzić święta Bożego Narodzenia w samym sercu tropikalnego raju. Przepiękny hotel położony w malowniczym otoczeniu palm, złocistej plaży i błękitnego oceanu wydaje się być gwarancją wymarzonego odpoczynku. Raj jednak zamieni się w prawdziwe piekło. Pewnego dnia, nad ranem, od strony morza dochodzi przerażający huk. Maria, Henry i wszyscy mieszkańcy hotelu zamierają w bezruchu. W chwilę później cała plaża, budynki i znajdujący się na niej ludzie zostają zmieceni przez monstrualną falę tsunami. Woda zabiera wszystkich i wszystko. Wszystko… z wyjątkiem nadziei.
 
Moja opinia: Niezwykle poruszający film. Jestem osobą, która naprawdę rzadko się wzrusza, ale w pewnych monetach łezka sama kręciła się w oku. Myślę, że to mówi samo za siebie. Tak jak w przypadku "World Trade Center" jest to film oparty na faktach. Polecam wszystkim, którzy jeszcze nie widzieli tej produkcji.  


Speed: Niebezpieczna prędkość
 


 
 
Policjanci Jack Traven i Harry Temple już raz pokrzyżowali plany terrorysty Howarda Payne'a, gdy ten groził wysadzeniem windy pełnej pasażerów. Lecz teraz staje przed nimi nowe wyzwanie. Payne zainstalował bowiem w jednem z autobusów miejskich bombę, która wybuchnie, gdy autobus zwolni poniżej 50 mil/h. Policjanci ponownie muszą zmierzyć się z psychopatą, uratować pasażerów i nie dać się zabić.
 

Moja opinia:  Bardzo dynamiczny i trzymający w napięciu film. Gdy myślałam, że już się będzie kończył okazało się, że to dopiero połowa akcji. Do tego wszystkiego znakomita obsada. Fantastycznie odegrane role. W wolnej chwili zabieram się za oglądanie speed 2: wyścig z czasem.
 
 
 
 
 
 
 
 
Małolaty u taty
 
 
 
Charlie Hinton wraz ze swoim przyjacielem tracą swoje posady. Są zmuszeni zrezygnować z posyłania dzieci do prestiżowego przedszkola Chapman Academy. Charlie postanawia więc sam założyć nowatorskie przedszkole z niekonwencjonalnymi metodami wychowania dzieci.
 
 Moja opinia:  Komedia, którą ogląda się bardzo szybko i przyjemnie. Nie jest to żadna wyszukana produkcja, ale na luźny wieczór przed telewizorem nadaje się świetnie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Pamiętnik księżniczki 2: Królewskie zaręczyny
 
 
Mia Thermopolis zmaga się z nowymi problemami, które idą za królewskim berłem. Dziewczyna, zaraz po ukończeniu studiów, wyrusza do Genovii, państwem którym ma władać. Aczkolwiek pojawia się ktoś kto chce odebrać jej koronę. Mianowicie chodzi tutaj o pewnego człowieka, którego siostrzeniec ma równe prawa do tronu jak Mia. Jedyną drogą do objęcia stanowiska królowej jest wyjście za mąż. Mia, szuka na siłę mężczyzna, który mógłby pełnić rolę jej małżonka. Jednak jak można zakochać się na siłę? Mia, dla dobra państwa, postanawia zgodzić się na taką ewentualność ale jednak zakochuje się w mężczyźnie, który rywalizują z naszą bohaterką o władzę nad Genowią.
 
Moja opinia: Naprawdę nie wiem co mnie naszło na oglądanie takiego filmu. Jak sami widzicie po recenzjach raczej wolę kino akcji, thrillery oraz dramaty. Jednak nie żałuję. Przyjemna produkcja, którą obejrzałam z uśmiechem na twarzy. Myślę, że gdyby leciała w telewizji z chęcią obejrzałabym ją ponownie.
 

 Opisy filmów zaczerpnięte ze strony filmweb.pl
 
Jakie filmy polecacie? A może wśród wymienionych wyżej, znajdują się jacyś  wasi ulubieńcy?
Zapraszam do obserwacji bloga :)
 
Facebook: klik
Ask: klik

13 komentarzy:

  1. Chyba wszystkie oglądałam :D. "Niemożliwe" jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja żadnego jeszcze nie oglądałam, ale czas nadrobić zaległości!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post! *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/2015/08/helping-others.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam tych filmów, ale widzę, że niektóre z nich to fajna propozycja spędzenia czasu

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham pamiętnik księzniczki! a niemozliwe bardzo mnie wzruszylo <3
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania duuużo ciekawych nagród!
    KLIKNIJ TUTAJ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. a chęcią obejrzałabym "Niebezpieczna prędkość" lubię takie dynamiczne filmy :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tym filmie o WTC, a interesowałam się tym tematem. Muszę go koniecznie obejrzeć. ;) Oglądałam "Niemożliwe" i jestem zachwycona tym filmem, choć bardzo go przeżywałam... płakałam i skręcało mnie ze stresu "co wydarzy się dalej?!", "odnajdą się?!" haha :D

    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu, naprawdę dużo to dla mnie znaczy i daje motywację do dalszego blogowania.

    Pozdrawiam i zapraszam częściej! mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. oglądałam pierwszy i ostatni z tych filmów i obydwa są świetne :)
    http://cynamonowe-ciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny film niemożliwe, wzrusza wszystkich. Zaczynam bloga o fotografii, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. oglądałam tylko ostatni film , resztę zobaczę później ;)
    zapraszam
    nataliathere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę obejrzeć ten drugi film *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)