1 lipca 2015

Jak dbam o ciało i zdrowie?

Dawno nie było tutaj żadnego wpisu o ćwiczeniach. Trwają wakacje i każdy chce świetnie wyglądać, ale tak naprawdę powinniśmy zawsze pamiętać o ruchu. Ćwiczenia to nie tylko ładna sylwetka, ale przede wszystkim zdrowie. I nie zapominajmy o tym. Nie trzeba się zaharowywać. Wystarczy poświęcić 15-20 min dziennie na odrobinę wysiłku albo chociaż pół godziny na spacer. To naprawdę niewiele, ale wyjdzie Wam to na zdrowie. O tym co mogą zdziałać ćwiczenia pisałam w tym poście - klik. W dzisiejszej notce przedstawię Wam swoje ulubione filmiki z ćwiczeniami, które towarzyszą mi już od dawna. Podzielę je na kategorie ze względu na partie ciała, na które działają. 


Brzuch


Mel B jest jedną z moich ulubionych trenerek. Daje kopa. W tym zestawie przez pierwsze 3 min wykonujemy spalanie, a potem następuje wypalanie mięśni. Po jej ćwiczeniach zawsze czuję efekty. Regularne treningi naprawdę potrafią zdziałać cuda i poprawić wygląd naszego brzucha.


W tym filmiku mamy dwóch prowadzących. Katarzynę Kępkę możecie znać z programu muzycznego Viva. Jej sylwetka bardzo motywuje do ćwiczeń. Zestaw jest bardzo zróżnicowany pod względem ćwiczeń na brzuch. Dają niezły wycisk i super efekty.Wykonuję je na zmianę z Mel B.

Pośladki


I znów Mel B. Uwielbiam z nią ćwiczyć. Kolejny zestaw, który daje kopa. Pamiętam, że po pierwszym razie miałam straszne zakwasy, ale za drugim już było lepiej. Ćwiczę z nią dość długo i mogę śmiało powiedzieć, że efekty są świetne. Po regularnych ćwiczeniach pupa jest uniesiona i jędrna. Po każdym treningu czuć efekty. Ja wykonuję te ćwiczenia co 2 dni. 


Te ćwiczenia nie dają od razu takich efektów jak Mel B. Trzeba je robić dłużej, ale dla osób początkujących są idealne. Często robiłam je naprzemiennie z tymi wyżej.

Boczki


Zdecydowanie moje ulubione ćwiczenia na boczki. Wystarczy dobra muzyka i możemy zaczynać. Zawsze świetnie się przy nich bawię. Ponoszą jak taniec (no może trochę przesadziłam :D). Po pierwszym razie zakwasy gwarantowane, ale potem jest coraz lepiej. 

Nogi


Te ćwiczenia są już większości znane. Wiele osób je chwali. A to dlatego, że są naprawdę świetne. Efekty po ich regularnym wykonywaniu, gwarantowane! Dają porządny wycisk i nie każdy będzie w stanie na początku wykonać ich całych. Nie ma co się zmuszać, możemy z czasem dodawać sobie parę minut więcej, aż w końcu uda nam się je wykonać w całości. W dodatku działają też na pośladki, więc mamy dwa w jednym. 


Kolejne ćwiczenia również działają na dwie partie ciała - na uda i pośladki. Są one świetne dla osób początkujących, które chcą zacząć od czegoś łatwiejszego. Bardzo przyjemnie się je wykonuje. 

Coś na odchudzanie - spalanie


Nie wiem skąd ta dziewczyna bierze tyle energii, ale ja w połowie padam i muszę zrobić dłuższą przerwę. Najczęściej łączę te ćwiczenia z dwoma innymi filmikami. Najpierw redukcja, a potem wypalanie mięśni. Ćwiczenia naprawdę potrafią wykończyć, ale są świetne. Jeśli ktoś chce pozbyć się nadmiaru tłuszczu albo poprawić kondycję, polecam!


Te ćwiczenia robiłam, zanim poznałam panią wyżej. Krótkie spalanie, można je powtórzyć kilka razy pod rząd. Idealne dla początkujących osób. Nadal, czasami łączę je z innymi ćwiczeniami.

Tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że skorzystacie z któregoś filmiku poleconego przeze mnie. Są to ćwiczenia, które odpowiadają mi, więc nie wszystkim mogą one przypasować. Ja najczęściej łączę trzy filmiki ze sobą. Jeden ze spalaniem i dwa na mięśnie. Staram się ćwiczyć co dwa dni co najmniej 30 min. Efekty pomału są widoczne (zgrabniejsze ciało, lekko zarysowane mięśnie tu i ówdzie, lepsza kondycja, więcej energii i świetne samopoczucie oraz wyładowanie stresu). Pewnie, gdybym zwiększyła częstotliwość byłyby większe, ale chcę dać odpoczynek mięśniom i czasz na regenerację. Jeśli macie jakieś pytania odnośnie tych ćwiczeń, piszcie w komentarzach.

A Wy co ćwiczycie? Chcecie podobny post z rozgrzewkami i rozciąganiem? Piszcie w komentarzach.


20 komentarzy:

  1. Wiele z ćwiczeni, które to pokazałaś wykonuje:)
    I zgadzam sie co do Mel B daje wycisk!
    Świetny post!
    Zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wykonuje niektore z nich;-)

    zapraszam do siebie na mały konkurs:) --> KLIKAJ

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wykonuję żadnych ćwiczeń. Jestem po prostu na to za leniwa :)
    Pozdrawiam :*
    nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ćwiczenia.
    Ja nie ćwiczę, bo aktualnie nie potrzebuję.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrzebujesz? Ćwiczenia nie są tylko dla sylwetki, ale przede wszystkim dla zdrowia. Każdy potrzebuje trochę ruchu :)

      Usuń
  5. ciekawie post, ;)) niezłe ćwiczenia

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie mel b i zbieram sie do ćwiczenia z nią :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  7. znam niektóre z tych ćwiczeń, tzn filmików, ale niektórych nie znałam i chętnie wypróbuję, tylko najpierw muszę się spiąć :D
    __________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja ćwiczę Miley Cyrus Legs workout i mam efekty, nogi mi się wysmukliły,a pośladki mam jędrniejsze :))
    Mam wielką prośbę, czy poklikałabyś u mnie w linki? Bardzo mi na tym zależy, chce rozpocząć swoją pierwszą współpracę. Odwdzięczę się za każde kliknięcie w link :)
    poklikasz u mnie w linki? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo ile motywacji i filmików, może w końcu zacznę ćwiczyć regularnie, tak jak już chcę od dawna :)
    http://be-careful-of-what-you-do.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze, muszę w końcu wziąć się za ćwiczenia ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, muszę się wziąć w końcu za ćwiczenia.
    Zapraszam do mnie.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny i przydatny post :)
    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie♥ Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja głównie biegam :) Fajny post z ukierunkowaniem, który trening już jest sprawdzony :D
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogólnie ćwiczę tylko z mel b i trochę biegam :)
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie! :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/summer-time.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam Mel B, boczki i te ćwiczenia rzekomo pochodzące od Miley Cyrus. Wszystkie super :)

    KONKURS U MNIE - ZAPRASZAM
    >> beauty bevst << klik klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Kojarzę ćwiczenia Mel B. :) podobno dają efekty.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wykonuję większość z ćwiczeń, które podałaś i bardzo je lubię :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. o jakie ćwiczenia, na pewno będę używać :)
    obserwacja za obserwacje ?
    believe-in-dreaams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydatny wpis, dzięki tobie znów powrócę do treningów ! :)

    http://black-heart-black.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)