4 lipca 2015

#3 Prawda i mit - paznokcie

Serię "prawda i mit" rozpoczęłam dwiema notkami, które dotyczyły włosów klik. Dzisiaj przychodzę do Was z wpisem, który powinien zaciekawić osoby, które starają się dbać o swoje paznokcie. Zapraszam na notkę. 


Mit: Lakier na paznokciach wyschnie szybciej, jeśli będziesz na nie dmuchać.

Prawda: Pod wpływem ciepła lakier mięknie, a nie twardnieje, dlatego należy cierpliwie poczekać aż sam wyschnie.

Mit: Aby paznokcie szybciej rosły należy je regularnie je podcinać.

Prawda: Unikaj lakierów do paznokci oraz odżywek, które w swoim składzie zawierają toluen oraz formaldehyd, ponieważ są to substancje m.in. silnie wysuszające paznokcie. 

Mit: Paznokcie u stóp obcinamy w dowolny sposób.

Prawda: Paznokcie u rąk możemy modelować na dowolne kształty, jednak te u stóp należy obcinać na prosto, aby uniknąć ich wrastania.

Mit: Kiedy lakier stanie się gęsty, należy dodać do niego odrobinę zmywacza do paznokci, aby był jak nowy.

Prawda: Lakier, do którego dodamy zmywacza faktycznie może pomóc Ci w jego rozrzedzeniu, ale tylko na chwilę. 

Mit: Najlepszy jest kształt, który odzwierciedla łuk twojej macierzy paznokcia.

Prawda: Aby delikatnie rozjaśnić paznokcie należy posmarować je sokiem z cytryny. 

Jeśli znacie jakieś prawdy oraz mity na temat paznokci to zachęcam do podzielenia się nimi w komentarzach :)
Zapraszam do obserwacji bloga! :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe fakty! Wiele się dowiedziałam, dziękuję. Na pewno skorzystam z porad :)

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :) O niektórych rzeczach wcale nie wiedziałam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na posta i całą serię :) Super prawdy i mity :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dowiedziałam się kilku nowych jak dla mnie info na temat paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze dmuchałam na paznokcie, aby szybciej wyschły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny post
    Zapraszam do Siebie, będzie mi miło jeżeli cos po sobie zosatwisz http://lifebypaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam o niektórych rzeczach, teraz będę pamiętać :)

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. oo bardzo ciekawy post, dowiedziałam się pare istotnych rzeczy ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post trochę się dowiedziałam :)

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)