4 czerwca 2015

Paletka cieni od Lovely

Od dawna chciałam przetestować tę paletkę, ale jakoś nie było okazji, żeby ją kupić. Podczas przecen w Rossmannie przypomniało mi się o niej i od razu wrzuciłam ją do koszyka. Jesteście ciekawe jak się sprawdziła? Zapraszam dalej. 

Nude make up kit, Lovely


Od producenta

Paletka cieni w naturalnych odcieniach do wykonania najmodniejszego makijażu nude. 

Cena i dostępność: ok. 13 zł, dostępna w Rossmannie i innych drogeriach.


 Moja opinia

Paletka zawiera 12 cieni - 3 matowe i 9 z delikatnymi drobinkami brokatu. W środku znajduje się dwustronny aplikator. Bardzo dobrze rozprowadza się nim cienie. Opakowanie jest plastikowe, ale przy ostrożnym używaniu nie rozlatuje się. 


Jeśli chodzi o same cienie to muszę przyznać, że miło mnie zaskoczyły. Za taką cenę nie spodziewałam się raczej niczego szczególnego. Jednak pomyliłam się. Cienie bardzo ładnie wyglądają na powiecie. Długo się utrzymują. Są w stanie przetrwać cały dzień bez poprawek. Wiadomo są pewne minusy. Trochę się osypują, ale można to bez problemu zebrać wacikiem i na pewno nie są tak na pigmentowane jak cienie z wyższej półki. Ale przy nałożeniu kilku warstw wyglądają świetnie. Odkąd ją mam, w ogóle się z nią nie rozstaję. Tworzę różne kombinacje z kilkoma cieniami. Idealnie nadają się do użytku na co dzień. Polecam ją wszystkim początkującym osobom. Naprawdę, jak za taką cenę, jest warta kupna! Ja na pewno skusze się na inne z tej serii.

Z tyłu opakowania znajduje się "instrukcja" na przykładowy makijaż.


Moja ocena: 4,5/5

Miałyście okazję ją kiedyś przetestować? Jak się sprawdziła?


17 komentarzy:

  1. śliczne kolorki aczkolwiek nie używam cieni ;)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  2. Slyszalam juz wiele dobrego na temat tej palatki. Jak bede w Polsce na pewno ja zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chetnie bym kupila, tylko cieni nie uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja! Ja się nie maluję cieniami, ale może skuszę się na tę paletkę :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie testowałam ,ale spróbuję:)
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wole te cienie bez brokatu
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądająca paletka, nie miałam okazji przetestować, bo nie maluję się cieniami :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolory! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  9. Również mam tą paletę i bardzo ją lubię!

    Zapraszam do mnie +konkurs
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolory cieni :)

    Zapraszam do mnie! Jeśli mój blog Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło jeśli go zaobserwujesz :)
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne kolory . Mam trzy takie paletki , ale nie używam :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez ja mam jest naprawde fajna :)

    http://cocollins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne kolory, lubię właśnie takie brązy itd:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. rzadko używam cieni, jeśli nawet to w bardzo pastelowych odcieniach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w ogóle nie używam cieni ale kolorki super! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaobserwowalam, a jesli chodzi o cienie to wygladaja na calkiem niezle, pora przetestowac :)♥

    Mój blog *klik!*

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny :)
    Zapraszam (dopiero zaczynam)
    http://nyciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)