3 kwietnia 2015

#5 od kuchni - Brownie

Jeśli lubicie czekoladę, to ten przepis będzie dla Was idealny. Jest naprawdę łatwy w wykonaniu i pysznie smakuje. Myślę, że uda się go zrobić nawet osobom, które nie czują się zbyt dobrze w kuchni. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam Was na przepis na brownie. 


Składniki:
• 200 g (czyli 2 kostki) gorzkiej czekolady
• 200 g masła
• 6 jajek
• 300 g cukru
• 100 g mąki
• wiórki kokosowe
• 2-3 łyżeczki cukru pudru
• trochę śmietany
    Opis przygotowania:
    1. Czekoladę z masłem rozpuścić w kąpieli wodnej i ostudzić. 
    2. Jajka ubić, dodać cukier i mąkę.
    3. Do ubitej masy jajecznej wmiksować przestudzoną czekoladę.
    4. Piec w piekarniku nagrzanym do 180 st. C przez 20-30 minut, w zależności od tego, jak bardzo „zakalcowate” ciasto chce się uzyskać (zdecydowanie lepsze jest właśnie to bardziej mokre i ciężkie).
    5. Na koniec, utrzeć cukier puder ze śmietaną. Powstały lukier wylać na ciasto i posypać wiórkami kokosowymi.


    Przepis jest według Ewy Wachowicz. Ciasto naprawdę jest pyszne. Robiłam już kilka razy. Świetne do kawy czy herbaty. Nie zajmuje dużo czasu. W sam raz, gdy ma się ochotę na coś słodkiego. Można też dodać orzechy. 

    Próbowaliście kiedyś? Co sądzicie o tym przepisie?

    23 komentarze:

    1. Przepis wydaje się prosty, może się skuszę :D

      OdpowiedzUsuń
    2. jeuju, przez Ciebie mam teraz taką ochotę na brownie, a nie mam składników w domu:((
      do sklepu tak daleko... ;(
      http://karik-karik.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    3. Mniaam *-*
      Na pewno zrobię, a zwłaszcza, że uwielbiam Brownie :)
      Widziałam dużo przepisów ale ten wydaje się smakowity ♥

      Mój Blog - klik!

      OdpowiedzUsuń
    4. Przepis jest naprawdę prosty i wygląda to przepysznie, ale niestety nie dal mnie :( Na prawie wszystkie składniki mam alergię.

      http://blonparia.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    5. KOCHAM BROWNIE! <3

      http://byjovita.blogspot.com/2015/03/do-wyboru-do-koloru.html

      OdpowiedzUsuń
    6. uwielbiam brownie! przepis trochę różni się od mojego, ja dodaję mleczną czekoladę ;p

      OdpowiedzUsuń
    7. wygląda jak by się to bardzo długo i starannie robilo, a przepis na ciasto wydaje sie taki prosty :D

      OdpowiedzUsuń
    8. Wygląda przepysznie! Ostatnio właśnie szukałam przepisu na brownie! :)

      PLF blog <--- ZAPRASZAM! :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Ciasto wygląda pysznie aż zrobiłam się głodna heheh
      Wixafine.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    10. Nigdy w sumie nie próbowałam brownie, ale smakowicie wygląda :3!
      ✿ diaryyof-mee.blogspot.com ✿

      OdpowiedzUsuń
    11. Wygląda bardzo apetycznie :)

      Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam!
      MÓJ BLOG

      OdpowiedzUsuń
    12. Bardzo fajny przepis, ale na razie mam dosyć słodkości :D

      weraweronika.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    13. Mmm... pyszności! :) Tylko iść do kuchni, piec i jeść :D
      http://misera-blog.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    14. No i mnie zachęciłaś :D Poza tym przepis nie wydaje się być trudny :D
      obs za obs?
      gabrielle-fashion.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    15. kocham brownie! <3 :))

      http://feel-that-moments.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    16. O matko,ale zrobiłaś mi ochotę na to ciasto ^^

      Może masz ochotę na wzajemną obserwację?

      OdpowiedzUsuń
    17. jadłam to ciasto i jest pyszne ;)

      Zapraszam na nowego posta! Oraz Wesołych Świąt. ;)
      ✿MÓJ BLOG- KLIK✿

      OdpowiedzUsuń
    18. już od jakiegoś czasu próbuje się zabrać za to ciasto, bezskutecznie jak na razie. ;< a szkoda, bo wygląda naprawdę apetycznie. :)
      alenaorminska.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    19. Wygląda pysznie, łatwy przepis :


      http://missstyle21.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    20. wygląda pysznie, może się skuszę i zrobię ;)

      http://thejustysiablog.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    21. Wypróbuję to w najbliższym czasie, dziękuję! :)

      OdpowiedzUsuń

    Za każdy komentarz dziękujemy :)