31 marca 2015

Nivea - anti-perspirant invisible for black & white

Do tej pory używałam antyperspirantów w sprayu, jednak postanowiłam sprawdzić coś nowego. Będąc w pobliskiej drogerii kupiłam produkt firmy Nivea. Zapraszam na jego recenzję.


Od producenta



Ochrona przed białymi śladami na czarnych ubraniach oraz powstawaniem żółtych plam na białych.

Cena i dostępność: ok.11 za 50ml; drogerie










Moja opinia


Produkt zamknięty jest w szklanej, poręcznej buteleczce zakończonej kulką. Anti-perspirant ma bardzo przyjemny i delikatny zapach. Nie wysusza skóry pod pachami ani jej nie podrażnia (nawet użyty bezpośrednio po depilacji). Nie pozostawia białych śladów na czarnych ubraniach ani żółtych plam na białych, lecz należy odczekać chwilę, aby płyn chroniący od potu wysechł. Jest skuteczny i chroni przed nieprzyjemnym zapachem. Starcza na ponad miesiąc.


Moja ocena: 5/5
Lubicie produkty firmy Nivea?
Zapraszam do obserwacji bloga :)




15 komentarzy:

  1. Hm od dawna szukam jakiegoś dobrego antyperspirantu, może się skuszę na ten model :)

    Malowane Różą- klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tę markę, ale zdecydowanie wolę antyprespirant w sprayu. :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam właśnie tą samą kulkę i szczerze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam okazji przetestować tego produktu, a szkoda ;)
    zaobserwowałam kochana, miło by było gdybyś się odwdzięczyła :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega blog
    Uwielbiam go <3
    .
    .
    Obs Za Obs?Ja Już obserwuje
    Mogę też zrobić design tobie jak chcesz:*
    Zapreaszam do mnie
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się właśnie skończył i nawet go polubiłam. Dziś kupiłam z tej samej serii ale w areozolu ;)

    Zapraszam też do siebie.
    ❀pisanepasja.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  7. Również polecam ten produkt :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie napisana recenzja :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Może się na niego zdecyduje :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jakoś nigdy nie używałam tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię produkty nivea, ale tego konkretnego nie miałam okazji używać :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa recenzja, ja jednak wolę dezodoranty z Adidasa :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba przerzucę się na firmę nivea! OBSERWUJĘ I LICZĘ NA REWANŻ! :*
    http://0mystories.blogspot.com/ - zapraszam na swojego bloga, gdzie piszę opowiadania, ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam firmę nivea :)) zaobserwowałam
    Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? Bardzo to ważne dla mnie :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/lucky-ones.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)