19 stycznia 2015

Schwarzkopf Palette - Intensive Color Creme, farba do włosów

Jeśli lubicie zmieniać kolor włosów jak ja, to powinien zaciekawić was produkt firmy Schwarzkopf. Zapraszam do czytania recenzji :)


Od producenta

 

Poznaj Palette Intensive Color Creme z formułą Ultimate Keratin. 

Twój ulubiony krem koloryzujący zapewnia długotrwały, wyjątkowo intensywny kolor i promienny blask. Krem koloryzujący z formułą Ultimate Keratin dba o włosy i zamyka w ich wnętrzu wysoce intensywne pigmenty dla maksymalnie lśniącego koloru. Twoje włosy są odczuwalnie miękkie i gładkie oraz doskonale chronione przed blaknięciem. 
- długotrwała intensywność
- maksymalnie lśniący kolor
- mocne i zdrowo wyglądające włosy
- 100% pokrycia siwych włosów


W pudełeczku znajdują się: tubka z kremem koloryzującym 50ml, buteleczka z emulsją rozwijającą 50ml, para rękawiczek oraz instrukcja użycia.  

Cena i dostępność: ok. 14 zł za opakowanie, drogerie


Moja opinia

 

Zacznę od tego, że mój naturalny kolor włosów to brąz, jednak któregoś dnia rozjaśniłam je na blond. Po pewnym czasie, gdy odrost był już bardzo widoczny postanowiłam przefarbować się na czarno. Jednak by znów nie borykać się z odrostami postanowiłam kupić farbę w kolorze N2, czyli ciemnego brązu. Po farbowaniu włosy były po prostu czarne, więc dla mnie było to świetne rozwiązanie, ponieważ z każdym kolejnym myciem czerń powoli schodziła a odrost nie był aż tak widoczny. Co najważniejsze, farba nie zniszczyła moich włosów. Po farbowaniu były one miękkie oraz błyszczące. Produkt jest jedną z mocniejszych farb, dlatego dla osób, które chcą mieć kolor na długo to będzie strzał w dziesiątkę. Co do aplikacji, wystarczy zmieszać ze sobą tubkę z kremem koloryzującym oraz buteleczkę z emulsją rozwijającą i nawet samemu można nałożyć mieszankę na włosy. Osobiście nakładam ją szczoteczką do zębów, ponieważ można wtedy farbę rozłożyć równomiernie i bez większego problemu. Jeśli macie włosy długie lub gęste to jedno opakowanie na pewno wam nie starczy, wiec radzę od razu zakupić dwa. 





Moja ocena: 5/5
Lubicie produkty firmy Schwarzkopf?
Zapraszam do obserwacji bolga :)
 

12 komentarzy:

  1. Jakoś nigdy nie sięgam po Palette. Próbowałam już mnóstwo różnych farb, ponieważ również często zmieniam kolor włosów i jeszcze nie znalazłam jednej ulubionej, ale Palette przez te wszystkie lata omijam szerokim łukiem, teraz już sama nawet nie wiem czemu. Kiedyś słyszałam wiele opinii, że masakrują włosy i jakoś wolałam nie próbować :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie farbuję włosów, ale moja siostra farbuje właśnie Palette :)
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie farbowałam włosów ale chcę spróbować i szukałam dobrej farby :) U mnie konkurs do wygrania post promujący i wiele wiele więcej :> Zapraszam : paula-paauula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze włosów nie farbuję, ale gdybym miała zafarbować, to chciałabym złocisty blond ♥

    Serdecznie zapraszam na mój blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zawsze jak farbuje to tylko na jeden kolor, ten który mam sprawdzony :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używałam tylko 1 raz szamponetki :) mam to szczęście, że nie potrzebuję zmian i lubię swój kolor włosów :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie farbowałam włosów, raczej sięgam po naturalne strony pięlęgnacji. :)
    Pozdrawiam,
    threedayholiday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie farbowałam włosów, ale fajnie że napisałaś o tym produkcie recenzję! :)

    Serdecznie Zapraszam♡
    pisanepasja.blogspot.com - kliknij tu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing! Great post and very nice blog!
    I'm following your blog.
    Bisous,
    www.pequenomuffin.com.br

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie farbowałam włosów i chyba nie mam zamiaru, ale dobrze, że napisałaś coś o farbach bo pewnego czasu poszukiwałam takich informacji :]
    zuzanvx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkdoa, że nie ma Twoich zdjęć przed i po :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)