23 stycznia 2015

Soraya - Krem BB 10 w 1

Nie lubię używać ciężkich podkładów, a czasem potrzebuję zakryć niedoskonałości i wyrównać koloryt. Dlatego zastępuje je kremami BB. Jestem w trakcie używania jednego z Soraya. Jesteście ciekawe jak się sprawdził? Zapraszam do czytania. 

Soraya, So pretty, BB Krem 10 w 1


Od producenta  
Ten multifunkcyjny produkt łączy w sobie zalety kilku kosmetyków i z powodzeniem Ci je zastąpi. Doskonale wypielęgnuje, nawilży i wygładzi skórę, subtelne poprawi jej koloryt i ukryje niedoskonałości, a dodatkowo zredukuje świecenie i zapewni matową cerę. Teraz możesz być pewna, że wyglądasz perfekcyjnie.
Polecany do każdego rodzaju karnacji.


Składniki
Pigment OPAL LIKE - nowoczesny pigment, który dopasowuje się do odcienia cery. Odbija i rozprasza światło w taki sposób, że skóra wygląda perfekcyjnie, jest idealnie gładka, a niedoskonałości są niewidoczne.
Pudrowe sfery - wyspecjalizowane cząsteczki, które pochłaniają nadmiar sebum z powierzchni skóry. Sprawiają, że cera jest matowa i nie świeci się.
Morelowy nektar - owocowy suplement dla skóry, który dostarcza jej składników nawilżających i przyjemnie wygładza powierzchnię naskórka.

Cena i dostępność: ok. 16-18 zł za 50 ml.


Moja opinia
Pierwsze co przyciąga oko to opakowanie, które jest bardzo ładnie wykonane. Sama szata graficzna zachęca do zakupu. Tubka zamykana jest na "korek". Dzięki temu, że stoi na "głowie" produkt spływa i nie ma problemu z jego wydobyciem. Opakowanie jest dość miękkie, łatwo wydobywa się z niego krem. Konsystencja jest delikatnie kremowa, nie za rzadka, ani nie za gęsta. Zapach lekko morelowy, umila nam używanie, nie utrzymuje się na skórze. Krem przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry. Świetnie się dopasowuje do karnacji.
Sprawdźmy teraz czy spełnia obietnice producenta: 
Nawilżenie - krem rzeczywiście nawilża skórę;
Wygładzenie - skóra jest gładka;
Ochrona przed UV - tego niestety nie jestem w stanie stwierdzić;
Matowość - twarz nie świeci się, jest matowa;
Poprawa kolorytu - koloryt jest wyrównany;
•  Ukrywa niedoskonałości - z tym niestety nie mogę się do końca zgodzić, niedoskonałości są może trochę mniej widoczne, ale nie są ukryte;
Pielęgnacyjny komfort - to pojęcie można różnie odbierać, ale krem rzeczywiście nie powoduje żadnego dyskomfortu. Pięknie się wchłania i nie roluje;
Perfekcyjny wygląd - czy perfekcyjny? nie przesadzałabym z użyciem tego pojęcia, ale rzeczywiście twarz wygląda lepiej;
Naturalność - nie widać tony tapety na twarzy, wszystko wygląda naturalnie;
Promienność - z tym też bym nie przesadzała, ale fakt, twarz wygląda świeżo i naturalnie, więc można powiedzieć, że promienieje.


Trochę się rozpisałam. Gratuluję tym, którzy przez to przebrnęli :) Jeśli miałabym krótko podsumować, to jestem zadowolona z tego kremu BB i myślę nad kupnem kolejnego opakowania.

Moja ocena: 4/5

Używałyście kiedyś tego kremu BB? Jak się sprawdził? A może polecicie mi jakiś inny? 

Zapraszam do obserwacji bloga :)


27 komentarzy:

  1. Dla mojej skóry bardzo ważne jest nawilżenie, więc chyba wypróbuje ten produkt.
    Obserwuje :)
    http://kajaczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja. Ja rzadko kiedy używam kremu BB.

    Renii blog!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremów BB raczej nie używam. Wolę normalne podkłady.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za każdym razem zastanawiam się nad jego kupnem.. Głównie zależy mi na 2 punktach: zakrywaniu niedoskonałości i wyrównaniu kolorytu. Ale słyszę bardzo dużo opinii, że krem BB nie spełnia tego pierwszego, więc wciąż nie mogę się zdecydować... :/

    smellofvioletlips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ten krem BB nie nadaje się za bardzo do zakrycia niedoskonałości ;)

      Usuń
  5. Krąży takie przysłowie, że jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. ;) Masz bardzo ładny design bloga, przyciąga wzrok, zostaję u Ciebie na dłużej. Zapraszam serdecznie do siebie, jeżeli spodoba Ci się mój blog, dołącz do grona obserwatorów, a ja jak najszybciej się odwdzięczę.

    Na moim blogu czeka kod zniżkowy do sklepu odzieżowego. :)

    kinga-kiniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w tym wypadku to przysłowie się nie sprawdziło. Szkoda, że nie przeczytałaś całego posta :)

      Usuń
  6. Mam uraz do tego typu kremów BB, ale podoba mi się kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nigdy nie stosowałam kremów bb ale po tej notce chyba sie to zmieni :) Zapraszam do mnie! http://victoria-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawe! chyba wypróbuję :)
    Pozdrawiam! :)
    MalinowaMamba - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. hm.. ja jeszcze nie używam takich rzeczy, więc za dużo wypowiedzieć się nie mogę haha :)
    http://julia-woj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go wcześniej, bardzo go lubiłam ;)
    Może wspólna obserwacja? ;)zacznij I napisz a na pewno się odwdziecze ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się osobiście sprawdza, ale mniewałam lepsze :3
    __________________________________
    http://jessicaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna recenzja :)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna recenzja c:

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. oo nie widziałam takiego jeszcze nigdzie.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez jakiś czas używałam BB kremów i jakoś żaden mi nie przypadł do gustu, tego jeszcze nie próbowałam, jednak jak na razie wolę nie używać niczego oprócz zwykłych kremów.
    Zapraszam do nas ♥
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem przekonana do firmy Soraya.Jak dotąd BB miałam z Under 20.
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście nie lubię kosmetyków, ale taki lekki krem bb na jakieś okazje się u mnie sprawdza świetnie! :) Czekam na kolejny post! ♥

    Zapraszam:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM>

    OdpowiedzUsuń
  18. nie przekonuje mnie jakoś ta firma :>
    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten krem! <33

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Używałam go kiedyś :)
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja zawsze decyduje się na inny krem bb, bo jeszcze nie znalazłam tego "idealnego". Moze nastepnym razem spróbuje tego:)
    1k11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie używam podkładów, ale też czasem zakrywam jakąś niedoskonałość :p
    produkt w sumie fajni i nie drogi!! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie dotychczas nie sprawdził się żaden krem BB a przetestowałam wiele ;/
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)