25 grudnia 2014

Imprezowe TRIO

Korzystając z chwili wolnego czasu, przychodzę do was z szybką recenzją. Pewnie wszyscy są teraz zajęci świąteczną atmosferą, ale może ktoś tu jeszcze zagląda. Święta, świętami, a Sylwester zbliża się wielkimi krokami, więc przydałoby się pomyśleć już o jakimś makijażu. Dlatego przychodzę dzisiaj do was z recenzją pewnego trio. Jesteście ciekawe jak się sprawdziło? Zapraszam do rozwinięcia.
My Secret, Trio eye shadow



Od producenta
Luksusowo gładkie, idealnie przylegające, jedwabiste cienie do powiek. Odpowiednio skompletowane kolory dodadzą Twojemu makijażowi niezwykłej głębi. Sprawią, że oczy zyskają nowy look i idealny kształt
Cena i dostępność: 9,49 zł za 4g, drogerie (m.in. Natura, Hebe)



Moja opinia
Cienie mają śliczne, perłowe kolorki. Zawierają delikatne drobinki brokatu. Dobrze się rozprowadzają. Przy nakładaniu trochę się osypują pod oczami, ale można z łatwością zetrzeć je delikatnie wacikiem. Są mocno na pigmentowane. Ślicznie podkreślają i rozświetlają oko. To co mnie w nich najbardziej zadowala, to trwałość. Trzymają się cały dzień na powiece, nie zbierają się w zagięciach, nie ścierają, ani nie osypują. Bez żadnych poprawek są w stanie utrzymać się cały dzień. Na pewno idealnie nadadzą się na imprezy i różne wyjścia. Zwłaszcza teraz, w zbliżającym się okresie karnawału i na Sylwestra. Ze zmyciem również nie ma problemów. A i cena jest naprawdę atrakcyjna. Można z użyciem tych trzech cieni zrobić ciekawy makijaż.


Dodam jeszcze, że mimo plastikowego opakowania, nic się nie rozwala i nie pęka. Używam już ich dość długo i nadal wszystko jest w idealnym stanie :)

Moja ocena: 4,5/5


A wy używałyście kiedyś cieni z tej firmy? Macie już pomysły na makijaż sylwestrowy? :)

Zapraszam do obserwacji bloga :)


17 komentarzy:

  1. Nigdy ich nie używałam, ale być może zakupię :)

    http://allexandrablog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tych cieni i są naprawdę dobre! :3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy ich jeszcze nie używałam :) A jeśli chodzi o makijaż, to nie mam jeszcze pomysłu, ale przeglądałam parę pomysłów w internecie, i może się czymś zainspiruje :)


    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt , będę wiedzieć czego szukać ;)
    Fajnie tu , obserwuje ;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm może kiedyś spróbuję:)
    lvitt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie używam wgl cień do powiek, ale mogłabym spróbować jako delikatny makijaż.

    W wolnym czasie zapraszam do mojej przyjaciółki. http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go jest świetny.Godny polecenia :*
    obserwuję
    nicole-nikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam cieni , lecz post bardzo przydatny na przyszłość :) .
    Mam nadziej że nie usuniesz mojego komentarza :D .
    co powiesz na wzajemną obserwacje ?:) - jak coś ja już obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ogromną paletę, więc nie planuję kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tę firmę :)
    --------------
    Zapraszam do mnie fit-na-lato.blogspot.com - dzisiaj wpis o produkcie który wspomógł odchudzanie u mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest ten różowy <33
    Super blog :))

    Zapraszam do mnie :)

    http://yoenmimente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają ciekawie, może skuszę się na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja recenzja przekonała mnie do kupna. ;)
    cloudsareblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuszące gdyby nie ten brokat ;c

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękujemy :)